De zon schijnt...

24-04-2010 14:58 68 berichten
en toch zitten we op zo'n mooie dag als vandaag achter de computer.

Ik zit achter de computer omdat ik vannacht raar heb gedroomd, huilend wakker werd, ben gaan ontbijten met koffie en kokosmakronen met chocolade, vervolgens weer twee huilbuien kreeg, en nu heerlijk relaxt en lui maar dikke rode ogen op de bank lig met de laptop.

Waarom zit jij nu achter de computer?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik de rust niet heb om buiten te gaan bakken nu ik zeer hard vermoed dat mijn beste vriendin aan het bevallen is. Spannend!!

Waarover heb je gedroomd dan dat het zo heftig was/is??
Omdat ik vanuit de tuin de kinderen niet in de gaten kan houden en vanuit de woonkamer wel. En de tuin moet hoognodig geveegd en opgeruimd worden en daar heb ik geen zin in. Vandaar dat ik lekker in huis achter de computer zit, en ondertussen wat probeer te lezen (Nicci French, medeplichtig..)
Ik heb net al buiten gewandeld en boodschappen gedaan (met de fiets), dus mag nu van mezelf ff lekker computeren!
Ben nu net ff binnen...heb in de tuin gelegen en ben al bruin.
Een baby onderweg is altijd leuk .

Ik weet niet precies wat ik heb gedroomd maar (voor mezelf gesproken) weet ik dat ik in mijn dromen dingen aan het verwerken ben. In het dagelijkse leven geef ik mezelf niet snel die ruimte maar tijdens het dromen heb ik geen keus .
quote:Zamirah schreef op 24 april 2010 @ 15:07:

Ben nu net ff binnen...heb in de tuin gelegen en ben al bruin.Oh, jij bent er zo één ? Een uurtje in de zon et voila. Ik moet minstens twee weken de zon in voor een geelzucht kleurtje .
Ik heb net 2 dagen op mijn nichtje gepast (erg leuk!) en nu verdien ik wel wat tijd voor mezelf achter de computer .
Bruin? Bij mij is de cyclus: wit, rood verbrand, vervellen en weer wit. Met dank aan de roodharige sproetenhuid van mijn familie.
quote:paloma schreef op 24 april 2010 @ 15:08:

Een baby onderweg is altijd leuk .

Ik weet niet precies wat ik heb gedroomd maar (voor mezelf gesproken) weet ik dat ik in mijn dromen dingen aan het verwerken ben. In het dagelijkse leven geef ik mezelf niet snel die ruimte maar tijdens het dromen heb ik geen keus . terug en sterkte dan maar vandaag. Ik zou zeggen: op naar buiten, neus in de wind zon en op naar de ijssalon!!

Ha, net heerlijk in de zon gezeten. Met de nieuwe Viva. In onze bibliotheek kun je nu elke week een aantal nieuwe tijdschriften gelijk meenemen.

Ik weet eigenlijk nu al niet eens meer wat erin stond....

Beetje werken, nog even wat yoga doen en dan de kroeg in.
Pff dromen kunnen zo werkelijk zijn soms. Heb het ook wel eens paloma dat ik wakker wordt en er heilig van overtuigd ben dat er iets verschrikkelijks is gebeurd, maar het door de slaap even niet kan bedenken wat ook al weer. Heb je het vaak?

Ik ben even niet helemaal in mijn hum vandaag, geen zin in mensen en 'gesprekken' en ook niet om in de zon te gaan liggen want dan ga ik alleen maar malen!

Beken bij deze ook dat ik vanochtend vroeg na mijn werk mijn bed heb opgemaakt en er net opnieuw ben ingedoken met laptop.... *heerlijk maar schaam schaam*
quote:siesa schreef op 24 april 2010 @ 15:12:

[...]Ik zou zeggen: op naar buiten, neus in de wind zon en op naar de ijssalon!!

Ha! Dat is ook een goed idee. De ijssalon . Morgen maar weer, voor nu heb ik nog genoeg kokosmakronen in huis. Ondanks de tranen, toch heerlijk zo'n dagje thuis cocoonen.
Ik ben aan het werk

Gelukkig bijna klaar en dan op naar de Italiaanse-ijs-meneer zon!
quote:roover schreef op 24 april 2010 @ 15:21:

Pff dromen kunnen zo werkelijk zijn soms. Heb het ook wel eens paloma dat ik wakker wordt en er heilig van overtuigd ben dat er iets verschrikkelijks is gebeurd, maar het door de slaap even niet kan bedenken wat ook al weer. Heb je het vaak?

Ik ben even niet helemaal in mijn hum vandaag, geen zin in mensen en 'gesprekken' en ook niet om in de zon te gaan liggen want dan ga ik alleen maar malen!

Beken bij deze ook dat ik vanochtend vroeg na mijn werk mijn bed heb opgemaakt en er net opnieuw ben ingedoken met laptop.... *heerlijk maar schaam schaam*

Nee, ik heb het niet vaak. Wel voel ik het vaak aankomen en heb wel geleerd dat het beste is, om het maar gewoon over je heen te laten komen.

Heerlijk toch; weer je bed in! Even niets hoeven doen en kun je ook malen wat je wilt zonder dat iemand dit merkt of dat je gezellig "moet" doen.
Ik zit niet continu achter de computer, ben ondertussen ook met andere dingen bezig, maar hou de topics wel in de gaten.

Ik ben ook binnen de kortste keren lekker bruin, dus bakken en braden hoeft gelukkig niet, veel te benauwd.

En wat betreft naar buiten gaan. Ik was van plan om naae de markt te gaan, maar met de eerste echt mooie dag is het daar stampvol, dus ik laat de lentmarkters nog even hun gang gaan en neem een weekje pauze.
Ben schoolwerk aan het doen. Zucht. Heb me de hele dag opgesloten met de gordijnen dicht zodat ik niet in de verleiding kom toch naar buiten te gaan...
Schoolwerk nakijken of zelf huiswerk doen?
Omdat ik dus wel in de tuin ben bezig geweest: Zomerbollen poten, mos weghalen, voegen schoon krabben....en nu heb ik het erg warm, dus mag ik binnen even afkoelen!
quote:paloma schreef op 24 april 2010 @ 15:36:

Schoolwerk nakijken of zelf huiswerk doen?Essay schrijven. Bluh. Hou normaal erg van schrijven maar writer's block en wil de zon in...
En nu heb ik zin in kokosmakronen.
Ik zit achter de computer omdat ik éindelijk weet hoe ik muziek moet downloaden! Ik ben als een kind zo blij
Ik lig op bed dochter te voeden en ondertussen forum ik altijd.

Multitasken.

Duurt toch al gauw een half uur en dan hoef ik me niet te vervelen.
quote:Lotte35 schreef op 24 april 2010 @ 15:41:

Ik zit achter de computer omdat ik éindelijk weet hoe ik muziek moet downloaden! Ik ben als een kind zo blij Dan kan je ook naar isohunt.com, daar heb je ook films en schrijfwaar, succes!
Heb net heerlijk gezwommen en in de zon gelegen, nu ff beetje relaxen en straks ga ik lekker koken samen met 2 vriendinnen. Nu dus ff tijd voor mezelf :D.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven