Zo onzeker....

25-04-2010 08:59 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een scheiding van mijn man en heb 3 weken geleden iemand ontmoet met wie het leuk klikt.

Hij zit ook midden in een scheiding maar beide hebben niks te maken met het feit dat wij elkaar leuk vinden.

Sinds vorige week vrijdag weet ik dat hij me meer dan leuk vind maar vanwege alle emoties rond scheiding doen we rustig aan.

Feit is wel dat hij me in een week tijd meer dan 100 smsjes heeft gestuurd die allemaal een lieve strekking hebben.

Gisteren is hij een dag weggeweest naar Amsterdam met vrienden en zelfs toen heeft hij me 6/7 keer gesmst , allemaal superlief.

En nu het stomme , ik heb hem nog een sms gestuurd rond 22.30 en daar heeft hij niet meer op gereageerd.

Ik weet met mijn verstand wel dat ze ws in een discotheek zijn beland waar je niet steeds gaat lopen smsen en dat hij er vannacht geen zin meer in had vanwege het bier wat er genuttigd is maar ik voel me zo onzeker!!!

Ik ben jaren getrouwd geweest en ben dus niet meer gewend dat je weer iemand leert kennen met alle spannende emoties die daar bij horen....
Denk je niet dat het beter is dat jullie allebei eerst eens die scheiding (onafhankelijk van elkaar) verwerken?

Ik vind 100 SMSjes erg veel.....een beetje controlerend, vind je niet?
Honderd SMS-jes per week? Daar had Wuilesman een jaar voor nodig vermoed ik.

Enfin, misschien is hij vannacht opgepakt en ontvangt hij dadelijk van staatswege een boterham met kaas? Dan zou hij rond 12.00 uur weer in de lucht moeten zijn.
100 smsjes?

Verder eens met namma ik zou eerst de scheiding maar eens regelen en verwerken voor je je (beiden) halsoverkop weer in de volgende relatie stort.
Ik zou me ook eerder zorgen maken om die 100 sms'jes die je wel kreeg dan om dat ene sms''je dat je niet kreeg...
quote:yoyo2 schreef op 25 april 2010 @ 09:25:

Ik zou me ook eerder zorgen maken om die 100 sms'jes die je wel kreeg dan om dat ene sms''je dat je niet kreeg...Ja HALLOOOO DJO je moet het niet te makkelijk maken...
quote:superstar_2 schreef op 25 april 2010 @ 09:26:

Ja HALLOOOO DJO je moet het niet te makkelijk maken...Ja, maar dit was ook een inkoppertje
eeeehhh.. wat is rustig aan doen, met 100 smsjes?

wat is het probleem eigenlijk?
quote:MEFunny schreef op 25 april 2010 @ 09:29:

wat is het probleem eigenlijk?Dat die 100 er dus niet genoeg zijn.....
quote:yoyo2 schreef op 25 april 2010 @ 09:25:

Ik zou me ook eerder zorgen maken om die 100 sms'jes die je wel kreeg dan om dat ene sms''je dat je niet kreeg...

Helemaal mee eens. Eerst maar even je scheiding achter de rug hebben, voordat je je in een nieuw avontuur stort. Als deze man jou leuk genoeg vindt, kan hij wel even wachten.

Kijk ook even naar mijn quote - volgens mij is deze wel van toepassing op jou.
Ik ben wel benieuwd wat deze man te vertellen heeft in 100 SMS'jes in één week.
quote:yoyo2 schreef op 25 april 2010 @ 09:31:

[...]

Dat die 100 er dus niet genoeg zijn.....Precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ohnedich schreef op 25 april 2010 @ 08:59:

Ik zit in een scheiding van mijn man en heb 3 weken geleden iemand ontmoet met wie het leuk klikt.

Hij zit ook midden in een scheiding maar beide hebben niks te maken met het feit dat wij elkaar leuk vinden.

Sinds vorige week vrijdag weet ik dat hij me meer dan leuk vind maar vanwege alle emoties rond scheiding doen we rustig aan.

Feit is wel dat hij me in een week tijd meer dan 100 smsjes heeft gestuurd die allemaal een lieve strekking hebben.

Gisteren is hij een dag weggeweest naar Amsterdam met vrienden en zelfs toen heeft hij me 6/7 keer gesmst , allemaal superlief.

En nu het stomme , ik heb hem nog een sms gestuurd rond 22.30 en daar heeft hij niet meer op gereageerd.

Ik weet met mijn verstand wel dat ze ws in een discotheek zijn beland waar je niet steeds gaat lopen smsen en dat hij er vannacht geen zin meer in had vanwege het bier wat er genuttigd is maar ik voel me zo onzeker!!!

Ik ben jaren getrouwd geweest en ben dus niet meer gewend dat je weer iemand leert kennen met alle spannende emoties die daar bij horen....Die twee vetgedrukte zinnen stroken niet met elkaar....
Peas on earth!
Bah, wat een enge stalker!
Niet aan beginnen, ik heb ook kort gedate met een man die in scheiding lag (toch niet dezelfde?), de eerste paar dagen gingen er ongeveer 100 smsjes over en weer. De liefste dingen smste hij en de eerste tijd was het helemaal geweldig. Tot het hem teveel werd en hij mij op een lager pitje zette en ik dus steeds maar zat te wachten tot hij tijd had voor mij.

Rond eerst je scheiding af, niet alleen het zakelijke deel, maar ook de emotionele kant en ga dan daten.
Ik snap niet dat hij niet even de moeite neemt te bellen. Een keer sms-en okee, maar 100? Waarom praat hij niet gewoon met je? Vind ik 100x leuker aan een man.
Ehh, en wat wil je als antwoord? Jij smst om half 11,hij smst niet terug. Wat wil je nu horen?

1. hij sliep al

2. hij zag je sms te laat en durfde niet meer terug te sms-en

3. hij was bij zijn vrouw

4. hij was een een ander

Tja... sms hem even zou ik zeggen om het te vragen.
quote:yoyo2 schreef op 25 april 2010 @ 09:31:

[...]

Dat die 100 er dus niet genoeg zijn.....het gaat dus om die 101ste smsje.. die is het belangrijkste...
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Ik zou me meer druk maken om 100 sms'jes in een week dan dat je nu ongeveer 12 uur niets meer van hem gehoord hebt.
Eindelijk rust, TO!
Je maakt jezelf helemaal gek zo op deze manier,probeer afleiding te zoeken en leg die telefoon eens weg.

Kan me voorstellen als die met vrienden weg is dat die dan niet elke keer gaat smsen.

Ga zelf ook wat leuks doen met vriendinnen.
Wat is dat toch met sommige mensen, die nog niet eens zijn gescheiden en dan alweer iemand anders "vinden"? De angst om alleen te zijn? Waarom ben je gescheiden? Wilde jouw man scheiden? Jij? En waar ontmoet je dan weer iemand die ook nog eens in scheiding ligt en met wie het goed klikt? Zodat je je eigen sores kunt vergeten? Zelfs al wil je zélf scheiden, dan nog zijn er genoeg emoties die je eerst moet verwerken. Als je je in een nieuwe relatie stort gelijk, neem je die kans ziet. Zeker niet met iemand die ook nog eens met die onbverwerkte emoties zit.

Hebben jullie elkaar bij de scheidingsadvocata ontmoet???
Tjonge, wat een hardheid hier.
quote:Cateautje schreef op 25 april 2010 @ 10:23:

Tjonge, wat een hardheid hier.Hardheid? Vind het wel meevallen...TO vraagt toch om antwoord nav wat ze aangeeft? Daar krijgt ze dus (kritische) reaktie op...
Ik denk dat na die honderd sms'jes de batterij van zijn cellphone leeg was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven