Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:ninapfafff schreef op 23 april 2010 @ 09:32:

[afbeelding]

Zeg Louisake, nu ben ik toch serieus verschoten (geschrokken) hé. Want volgens mijn bent u dit, zie eerdere fotos op dit blog.

U heeft toch geen verregaande plannen om Carmen cold te maken, zodat U den JM kan verschalken?

Annerzijds; voor de liefde moede wat overhebben, he?

Lieve Ninake, dit ben ik......

Arme Louisa, ze wordt nu al voor de 2e keer aangezien voor iemand anders.

We mogen blij wezen, dat de lieverd ,niet in een identiteitscrisis schiet, zo pal voor de bruiloft.

En ja, ook ik ben het, die de nieuwe mevr.Pfaff hoopt te worden.

Maar ik zal geheel in stijl van mijn afkomst, dit proberen te bereiken,

met mijn weergaloze onovertroffen charme (sta ik overigens wereldwijd om bekend), en dat ik daar een beetje geweld niet bij schuw! Allee, de Pfaffkes, zijn stapelgek op meiden met pit , dus weer een zetje in de goede richting.

Tot subietekes he, dadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Britannia schreef op 23 april 2010 @ 09:09:

O nee!!

Jullie blijven toch wel hier he?? Ik moet namelijk iets bekennen.... Ik ben al weken een geheime meeleester. Tijdens mijn nachtelijke borstvoedingen lig ik altijd even te updaten op dit topic om niet in slaap te vallen

Uiteraard ook om even te kijken of jullie je over dezelfde dingen hebben verbaasd als ik, maar na vanavond is het dus uit met de pret .

We zijn toch nog maar in 2007 op SBS??

Wat een schattig schouwspel is dit!,

Britannia, als het aan mij ligt gaan we door.

Heus, we hebben de voorbereiding voor het huwelijk, het huwelijk zelf, en alle verwikkelingen daaromtrent.

Genoeg stof, om onze lieve familie af te blijven branden te volgen.

Tot subietekes he?
Nu ik u zo zie mijn beste Nina, moet ik toch wel even achter mijn oren krabben, zo'n lekker wijfske onder ons. mmmmmmmmm, en dan ook nog achter ons Nicolas aan. Tja.

Dan blijven Sammy en den Dave nog voor Binkie (trouwens wel een hele stoere foto van u) en mij over.

Nou dan ga ik maar voor één van de dames Pfaff. Ja en dat is natuurlijk Kelly.
Daar zit ik dan in mijn thuisbioscoop (geheel gesponserd) in mijn uppie (iedereen kan aanschuiven) klaar om de laatste herhaling van herhaling van herhaling te kijken. Ik heb even een momentje nodig snik snik.

oké we gaan ervoor ben helemaal in de mood. hips........

Et enne wassssssh er dan, hips, volgende week om dieze teit?/
Ik zit ook te kijken, vond Lindsey en Dave wel lief voor elkaar vandaag.

JM zit zich weer flink aan te stellen. En Debby as usual helemaal gestrest. Die kinderen gaan daar wel iets eerder naar school zeg!
Debby had een leuk pak aan vandaag zèg!! Wel een overdreven gedoe idd met Keano die naar school gaat....
Wat ik nu echt niet snap: Keano woont in Beveren en gaat nu naar de sjieke school in Brasschaat??? Da's meer dan een half uur rijden weg. Hebben ze geen scholen in Beveren?

Snap wel waarom ze bij carMEN en MJ bleven slapen.
OOO JM was weer geweldig vanavond in de herhaling. Duits, engels en nederlands door elkaar.
ik heb de laatste herhaling/herhaling aflevering gemist...

Was er nog iets bijzonders?
Wat een zemelaar die Nicholas!
Ik vond het zoo gênant dat Nicolas uitgebreid tegen JM vertelde waar Keano en Liam verwekt waren...
Hahahaha, ging die dat serieus vertellen? Oh shit, dat heb ik dan weer net gemist. Ik heb 'het aanzoek'wel gezien. Ik vond het vreselijk. "Ik zie u zo geeeeern, da kunde u zich nie voorstelle, ziede gij mij ook zo gernnnnnnn?" Bah, bah. :puke:

Debby jankte al als een dweil voor hij uberhaupt een vraag gesteld had.

Maarja, het was dan ook zo spontaan, ze had het totaal niet aan zien komen...

Doe mij dan maar het stukje over de liefdesbrief van Keano. Dat vond ik pas echt schattig!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Als ik op tvgids.nl kijk bij overmorgen op rtl7 dan staat er om 19.50 nog gewoon de Pfaffs hoor...
Miljaar zeg,.......................

Inderdaad, wat een gezemel van die Nicolas, met zijn huwelijksaanzoek.

Ik dacht, je begint al net zo slap te lullen, praten als je schoonvader.

Maar de ambiance thuis, was wel voortreffelijk geregeld !

Zachte verlichting, kaarsen aan, een lieflijk muziekje,

Als je naar die luitjes hun inrichting kijkt, dan snap ik dat hoge kouwekomkommergehalte wel.

Ons Debbeke zag er wel 'schoon' uit, eerlijk is eerlijk.

En nog eens wat, wat staan de cavia's bij K&S er gezellig bij he?.

Daar zullen de kinders veel verdriet plezier van hebben.

Lekker knuffelen, met je schat op schoot, tussen de bende in een vieze rommelschuur. :puke:

Ik vind het zo kenmerkend, ook voor deze ongezellige huishouding.

Kelly altijd met haar rare maaltijden, broodje knakworst, of soep met een boterham, en altijd met een glas sinas erbij.

'

Nee, de jeugd kan wat dat betreft nog veel van ons Carmen leren.

Nou goe weekend allemaal, tot subietekes dadaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:rianne323 schreef op 24 april 2010 @ 12:43:

Als ik op tvgids.nl kijk bij overmorgen op rtl7 dan staat er om 19.50 nog gewoon de Pfaffs hoor...ohhhh...zou het!!??
quote:zonnestraaltje71 schreef op 24 april 2010 @ 19:37:

[...]

ohhhh...zou het!!?? Het MOET, wat zijn wij zonder onze familie in Belgie??
quote:Jala5 schreef op 23 april 2010 @ 19:37:

Daar zit ik dan in mijn thuisbioscoop (geheel gesponserd) in mijn uppie (iedereen kan aanschuiven) klaar om de laatste herhaling van herhaling van herhaling te kijken. Ik heb even een momentje nodig snik snik.

[afbeelding]

oké we gaan ervoor ben helemaal in de mood. hips........

Et enne wassssssh er dan, hips, volgende week om dieze teit?/

Jala, misschien niks over de Pfaffkes, maarre............................

Wij hebben elkaar nog, niet dan ????????

In de Vara gids staat nog gewoon de hele week 'smorgens en 'savonds de pfaffs? Bij maandagmorgen staat (slot) maar dinsdag staat er ook gewoon in??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 24 april 2010 @ 20:35:

In de Vara gids staat nog gewoon de hele week 'smorgens en 'savonds de pfaffs? Bij maandagmorgen staat (slot) maar dinsdag staat er ook gewoon in??

Nouschi, misschien betekent het wel slot seizoen????

In ieder geval, harstikke lief, dat je dit even komt melden.
Jeetje waar moet ik dan naar kijken tussen 19.50 en 20.30?

Of zal ik mijn tijd 'nuttig' gaan besteden met hardlopen?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:binkie14 schreef op 24 april 2010 @ 14:59:

Miljaar zeg,.......................

Inderdaad, wat een gezemel van die Nicolas, met zijn huwelijksaanzoek.

Ik dacht, je begint al net zo slap te lullen, praten als je schoonvader.

Maar de ambiance thuis, was wel voortreffelijk geregeld !

Zachte verlichting, kaarsen aan, een lieflijk muziekje,

Als je naar die luitjes hun inrichting kijkt, dan snap ik dat hoge kouwekomkommergehalte wel.

Ons Debbeke zag er wel 'schoon' uit, eerlijk is eerlijk.

En nog eens wat, wat staan de cavia's bij K&S er gezellig bij he?.

Daar zullen de kinders veel verdriet plezier van hebben.

Lekker knuffelen, met je schat op schoot, tussen de bende in een vieze rommelschuur. :puke:

Ik vind het zo kenmerkend, ook voor deze ongezellige huishouding.

Kelly altijd met haar rare maaltijden, broodje knakworst, of soep met een boterham, en altijd met een glas sinas erbij.

'

Nee, de jeugd kan wat dat betreft nog veel van ons Carmen leren.

Nou goe weekend allemaal, tot subietekes dadaaaaaaaaaaaaaaaahahaha ja die maaltijden van Kelly dat valt me al een tijdje op en volgens mij eet ze zelf niets. Pizza is het ook wel eens of was dat nou als Sam alleen was met de kindertjes?
hoi

wat een programma he!

kijk het tot mijn schande ook regelmatig maar dan de oudere afleveringen die herhaald worden in de ochtend. vaak ben ik dan net weer thuis van werk voor mijn pauze en kan dus mooi kijken!

maaaaaaaar wat vind ik die nicolas een arogante vent bah bah. Zo ook vorige week een keer (oude afleveringen dus) moest hij een kraan vervangen in die zaak van hun en maar roepen dat debbie moets komen terwijl debbie bezig was met klanten/vriendinnen. kwam ze eindelijk was er dus helemaal niets. hij moest gewoon even roepen/laten zien dat hij zo goed bezig was?!?!?!

nee geef mij maar Dave en Lindsey, dat vind ik nou een leuk stelletje!

Sam en Kelly vind ik ook niets.

Vind het wel leuk dat Carmen vaak de 'broek' in huis aan heeft!

Maar des ondanks blijft het leuk om lekker gedachteloos naar te kijken...

jammer dat het op vrijdag zo laat komt zeker nu met Idols/Popstar/Hollands got talent (of zoiets) ervoor. Dan loopt het nog eens 30/45 min uit (snap dat niet, daar zijn toch speciaal mensen voor om een live show niet uit te laten lopen!)

groetjes
Het gaat gewoon door, mensen kinderen lief, ik was me al bijna in een afkickcentrum aan het aanmelden. Ik moet ook maar eens een tv gids aanschaffen.

Binkie terug.
Ohhh, gelukkig ik was al bang dat ik de happyfamily zou moeten missen.

Ik vind alle stellen stom, zou wel graag met mee gaan naar het huwelijk!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Nikki,

Als we deze kunnen huren, dan kan je denk ook wel mee.

Wel een foto van jezelf hier even neerzetten (we willen graag weten hoe de concurrentie onze mede feestgangers eruit zien) Verder kan je ook een cadeauidee opperen. en je outfit voor de grote dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven