Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
goedemorgen

dank jullie wel dames voor alle felicitaties.

Het is een heerlijke dag om jarig te zijn. Hoewel gisteren ook al lekker was. Hebben de hele dag buiten gezeten met de visite. Mareltjelief was er ook en het was erg gezellig

Mamz, wij vonden dat je een dagje voor jezelf mocht hebben waar je helemaal alleen van kunt genieten (nou ja met ons dan ). Ik hoop in ieder geval dat je komt

Fus, lekker genieten hoor want het is heerlijk weer. Kun je niet even buiten zitten zonder de mannen in je buurt

Nikki, lekker hangen in die hangmat. Dat ga ik zo ook even doen voordat het bezoek komt

rainz, je maakt er steeds je huisje van, leuk om te lezen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh

Fijne verjaardag Itskie!

Rainz, je maakt er echt jou (en je kids) eigen plekje van. goed zo.

Ik heb even gemist waar je ex nu woont? Toch niet al bij haar?

Ik zit zo fris en fruitig als mogelijk was gewassen, aangekleed én opgemaakt op Buuf en Happy te wachten.

Vanmiddag even naar mijn broer, want die is jarig geweest. (totaaaal geen zin in door familiebla, maar dat komt misschien nog wel eens)

Tot later!!!
In het bos wandelen was weer heerlijk, kindjes liggen nu in bed en ik geloof dat ik even op de bank ga kruipen.

Ja, ben er idd echt mijn eigen stekkie van aan het maken, voelt goed.
Buuf en Happy zijn net weer weg. Het was een bliksembezoekje maar daarom niet minder leuk.

Lekker geluncht en gezellig gekletst.

Ik kijk uit naar de foto's die ze genomen heeft! De foto's van de meiden zijn echt heel leuk, ik ben benieuwd of ik er zelf een beetje 'menselijk' op sta, want voel me wel beter maar nog niet 100%.

Eten gaat ook nog niet van harte.

Afijn, nu eerst even een wasje ophangen en dan naar mijn broer.

Tot later!
Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat het níet leuk zou zijn Gold Is jullie zwembad al een beetje op temperatuur. Of duurt zoiets best lang?

Sterkte met familiebezoek

Rainz, fijn dat je er kunt blijvne wonen. Staat het wel zwart op wit?

Mamz, wat voor leuks mag je gaan doen? * is verder geheel niet nieuwsgierig *

Hier doet de CV het weer, en de wasmachine ook. Fijn! Dus er kan weer gebadderd worden en gewassen. Beide wel nodig

Ook nog weer wat opgeruimd in huis. Nu liggen er alleen nog 2 manden vol (2 manden!) van Zoon die in de kast moeten maar dan moet Lief eerst de manden op zolder zetten.

Zometeen weer rusten. Lag ik elke dag al anderhalf uur, nu moet ik van de fysio tussendoor ook nog rusten. Jeuj

Later vanmiddag naar een wedstrijd ijshockey. Lijkt me best leuk
Oja, de foto's. Vandaar opgemaakt op zondag dus

Fus, ik mag naar de bruiloft van Its

Its, ik ga de moeders van vriendjes van kinderen heel lief aankijken... komt vast goed

Het water was rilbibberkoud, dat heb ik dus maar laten liggen. De kinderen hebben wel gezwommen. Zonnetje was heerlijk, weg terug was zoals gewoonlijk op de fiets een dodenweg maar we zijn weer veilig thuis en lekker uitgerust.

Nu eerst koffie.
Wat leuk Mamz en Its!

Stoere mannen heb je Mamz, om in dat koude water te gaan.

Wij kijken voetbal, er is geen hol aan.

En we bbq-en, bbq buiten, wij binnen.

Het is hier sinds 3 uur helemaal niet meer lekker buiten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wat is ijshockey ontzettend gaaf zeg! Veel leukerder dan voetbal! (en dat wil wat zeggen bij mij! )

Gaaf Mamz!

Jammer Nikki, dat het zo afgekoeld is bij jullie.
Ik heb zo'n raar huis, trommelstokken gaan hier aan de wandel en zijn dan onvindbaar
En we zijn weer thuis. Vurrukkuluk weekend achter de rug met alléén maar leuke dingen. Het leukste is toch wel dat we Puppy gezien hebben!!

Gold, dank voor de gastvrijheid, het was weer fijn! Nu geen puf meer om de foto's na te kijken doe ik morgen en stuur die van je meiden gelijk naar je door. En de rest van de week. En wat ik er zo snel van gezien heb sta je er goed op

Voor Its! Met een dikke verjaardagszoen!
It's, beetje laat maar toch: gefeliciteerd!!!

Buuf, wat fijn dat julie zo'n heerlijk weekend hadden! Leuk dat jullie ook nog bij Gold geweest zijn. Er wordt nog wat afge-mini-meet

Hier een erg rustig weekend gehad, vandaag ff bij schoonouders geweest maar verder eigenlijk niets. Gisteren lekker op ons ieniemienie balkonnetje in de zon gezeten. Wilde ik vanmiddag ook maar helaas.. het was eigenlijk al snel bewolkt en behoorlijk fris. Bij jou dus ook NIk? Jammer he?

Morgen weer werken, niet veel zin in.. krijg al hartkloppingen als ik denk aan wat er allemaal ligt

Maarrr, t is nog geen morgen dus ik kruip nog even met een boek op de bank.

Slaap lekker straks en een voor jullie allemaal weer eens wat anders als een teletubbie
Haai Gelf!

Gaat 'ie een beetje?

Het werd 's middags fris, wij gingen bbq-en met de balkondeur dicht.

Haai Buuf!

Lekker zo'n verukkuluk weekend.

Ik ga de was opruimen, geen zin in.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Moggûh lieffies!

Fijne dag vandaag en

Geniet!
Goedemorgen!

Straks werken, vanmiddag de kringloop bellen, stofzuigen en dweilen, was wegwerken.

Fijne dag allemaal!
Mogu!

Vandaag puinruimdag

Mamz,wat vind jij ervan dat de bossen weg zijn op de meren?Staat er daardoor niet meer wind?Stoer dat de mannen het water in zijn gegaan!

Hier over de braderie gelopen,zelfde zooi als alle jaren daarvoor!En een draaimolen waar Ukkie niet uit te slaan was

Gold ik hyve je vandaag even over de minimeet.

Fijne dag
Mogguh

Vandaag puinruimdag

Coebergh, ik heb aan de kant gezeten waar wij vorig jaar ook zaten en geen extra wind gevoeld. In de schaduw was het aangenaam, in de zon was het zeer aangenaam. Eerlijk gezegd was het mij niet opgevallen dat er bos weg was
Mogguh...

Gisteren was idd leuk Buuf. Ik ben benieuwd of ik er echt goed op sta, want ik voel me bagger. Dat mijn meiden er goed op staan, daar twijfel ik niet aan. Oudste is ook benieuwd naar een leuke van haar en Puppy.

Gisteren na de verjaardagsvisite bij mijn broer, waar ik zelfs een gebakje gegeten heb, kreeg ik weer een terugvalletje dus 's avonds weer grotendeels op de wc en in bed doorgebracht.

Nu is het echt niet leuk meer

Nu wel weer aangekleed want zometeen met Oudste naar de tandarts.

Verder wil ik wat overhemden strijken en er moet gestofzuigd worden.

Coe is goed, mail me maar, misschien afspreken voor ergens eind van de week?

EhhMamz, nu al zwemmen in een meer?

Brrrrr! Hier is de temp van het zwembadwater nog maar 15 graden! Dus in een meer moet het nog helemaal koud zijn?

Nu eerst thee.

Later...
dank jullie voor de lieve wensen

Goldie lekker in bed blijven vanmiddag hoor anders. Ziek is ziek

Mamz je bent een bikkel

en ik ga nog even niets doen en dan werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeiemorgen allemaal!

Gold, balen zeg dat het toch weer ff mis ging gisteren. Ik hoop dat je weer bent opgeknapt.

En alweer met je kids naar de tandarts.. je hebt het er maar druk mee

Nik, het gaat wel hoor, het is een beetje 'wennen' en even zoeken naar hoe hiermee om te gaan zeg maar. Is niet altijd makkelijk maar gaat vast wel lukken...

Zelf ga ik denk ik vandaag even kijken of ik op werk even aan de bel kan trekken en laten weten dat er nu wel heel erg veel ligt en dat sommige dingen dus wat langer op zich gaan laten wachten.

Dat zal mij zelf dan hopelijk weer een beetje meer rust geven.

En verder schijnt de zon en probeer ik tussendoor gewoon toch het vakantiegevoel nog een beetje vast te houden

Fijne dag allemaal!
Straks even bij lezen en reageren. Heb nu beetje veel last van mijn ogen. Heb net gewerkt.

Amsterdam was erg leuk. Veel gelachen maar Amsterdam zit ook vol herinneringen. We zijn met de tram langs het oude Emma Kinderziekenhuis gereden en er is niets veranderd. Wat komen er dan weer een hoop dingen naar boven. Ik was met een fijne collega die Nienke niet eens heeft gekend maar altijd vol belangstelling is en waarmee ik er fijn over kan praten.

Wat een heerlijke mensen zijn die Amsterdammers toch.

Het schat en lieffie en nog meer van dat soort liefelijkheden hebben ze voor in de mond. Heerlijk als je uit dat nuchtere Limburg komt. We zijn als eerste naar de Alber Cuijp geweest. Dachten we. Maar aan het eind van die markt kreeg ik toch het gevoel dat er iets niet klopte. Kijk ik op het straatnaambordje...... Is het de Dapperstraat. Waren we op de Dappermarkt. Ook heel leuk, maar een stuk kleiner. Ik zeg dat tegen collega en die lag dubbel. Maar de mensen op het terrasje waar we net bij stonden ook. Lekker die Amsterdamse humor. Het commentaar was niet van de lucht. Het was erg leuk. Ik hou van Amsterdam.
Heey, ik ben hier niet de bikkel hoor, dat waren de jongens. No wucking fay dat er meer van mij in dat meer kwam dan een teen. Vooruit, een voetzool.

Zoebie, klinkt gezellig en confronterend, fijn als je een collega hebt waarmee dat allebei kan.

Gelfling, groot gelijk dat je op je werk aangeeft dat je geen Superwoman bent.

Goldie, beterschap

Puinruimen dus. Maar eerst: koffie.
Oei Its, gisteren was je jarig. En nu ben ik dus te laat. Maar alsnog gefeliciteerd.

Gold dat wordt een streng dieet dan hé. Anders blijf je sukkelen.

Beterschap.

Gelf rustig aan hoor. Je hebt maar twee handen. Daar kun je geen ijzer mee breken. Dat moet je baas toch snappen.

Bij ons op het werk was het ook druk. Klanten van de bank krijgen rare mails om hun gegevens in te voeren. Niet doen dus. Criminelen proberen het om zo aan je geld te kunnen. Weggooien die mails en snel. En niet alleen onze bank maar ook andere banken hebben er last van.
kom alleen even zwaaien...
Ik had ook zo een rare mail Zoeb.Heb hem weggegooid,op site stond ook al iets gemeld over die mails.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven