Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:Evidenza schreef op 25 april 2010 @ 12:11:

[...]

Ja, die vat ik ook nog steeds niet. Misschien kan Star uitleggen wat ze bedoelt?

Ja uiteraard.

Iemand meende dat MrsC geen trol kon zijn want zoveel bijbelkennis dus het moest wel echt zijn.

Naomi's uitleg waarom een trol was zo ongeveer 'MrsC's postings strookten niet met wat gepost werd onder een andere nick'.

Aangezien Eowynn/Thyra/Astarte op een rare manier weggegaan is vorige twee keer, had ze misschien wel flink de pest in en besloot de boel eens op stelten te zetten.
Astarte was Eowynn??
Yep. Er waren een aantal forummers die haar daar op hebben aangesproken en sindsdien heeft nooit meer iemand iets van haar vernomen.
Ik denk niet dat het een goed plan is om namen te noemen van diegenen van wie je denkt dat het zou kunnen zijn. Je schopt iemand wellicht compleet tegen het zere been hiermee. Ik zou het zelf absoluut niet op prijs stellen wanneer ik "verdacht" zou worden van trollen onder een dergelijke naam als MrsC
Star, maar Eowijnn was toch open dat ze ook die andere nick was? Je kon het in haar motto lezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Eowynn heeft mij in het verleden zo behandeld dat het me eerlijk gezegd niet zo heel veel uitmaakt wat ze denkt.

Maar goed, ik kan mijn posts nu wel verwijderen, maar ik ben gequote dus dan zouden die mensen hun posts ook even moeten aanpassen.
Goh dat wist ik helemaal niet.

Astarte was toch met die ellenlange text op vooral psyche?

Vooral antimedicatie en dat psychische ziekten niet bestonden ofzo?
quote:mylenevalerie schreef op 25 april 2010 @ 12:46:

Star, maar Eowijnn was toch open dat ze ook die andere nick was? Je kon het in haar motto lezen.De eerste alternatieve nick, uiteindelijk, wel, de tweede niet.
Star, bedankt voor je uitleg. Ik wist niet eens dat Eowynn weg was. En al helemaal niet dat er iets aan de hand was. Doet er ook niet toe.
Als je het wil verwijderen, verwijder ik het ook. Alhoewel het me ontgaat waarom. Als je het hebt over iemand die aantoonbaar getrolled heeft, mag dat toch gewoon gezegd?
Ik wil het niet per se verwijderd, maar als mensen zich er niet prettig bij voelen, wil ik het wel doen.
He gezellig, weer wat gemist zie ik
laat maar staan hoor star, ik had er destijds ook een nare smaak van in mijn mond.
quote:Corrupted schreef op 25 april 2010 @ 11:24:

Ik heb het midden van dit gebeuren meegekregen en daarna niet meer kunnen bijhouden wat er allemaal gebeurde.

Mijn vraag: zijn de mensen die geband zijn tijdens het hele MrsC-gebeuren alweer terug?Die ban was voor 24 uur en dat is al weer een tijd geleden. Maar erger, ze werden na een aantal uren ontband en dat was een grote fout van Naomi en trawanten. Die ban had gewoon uitgezeten moeten worden.
Oooow, op Psyche kom ik toch vrijwel nooit, is mij allemaal een tikkie te psychisch en psychotisch. Dus heb niks gemist.
Waarom vind je dat Willem, dat het uitgezeten had moeten worden?
quote:arwen173 schreef op 25 april 2010 @ 12:57:

laat maar staan hoor star, ik had er destijds ook een nare smaak van in mijn mond.Ik kom jou dan ook net tegen in een van de topics.
quote:minny schreef op 25 april 2010 @ 12:58:

Waarom vind je dat Willem, dat het uitgezeten had moeten worden?

Omdat het opheffen van een ban de authoriteit van de angels aantast en een precedent schept voor andere zaken. Nu zullen er oeverloze discussies ontstaan over het wel of niet opheffen van een ban in een andere situatie. Of, zoals Geve schreef:

3 Het ontbannen van een aantal van die hysterische "dames" na offtopic gaan (wat het overduidelijk ook was) in het modtopic een slecht signaal. Als je maar allemaal samen hard genoeg schreeuwt dan krijg je een tweede kans. Toegeven aan de vox populi ontneemt je een stuk van je autonomie, daar komen jullie nog wel achter
Die discussies waren er sowieso al, daar verandert niks aan.
De autoriteit stelt sowieso weinig voor als een dreigement met bannen gewoon genegeerd wordt niet?
welke autoriteit..?? het is een forum,pff
quote:iry schreef op 25 april 2010 @ 12:47:

Goh dat wist ik helemaal niet.

Astarte was toch met die ellenlange text op vooral psyche?

Vooral antimedicatie en dat psychische ziekten niet bestonden ofzo?Nee, dat was Astrada, die was zelf rijp voor de dwangbuis
Direct bannen is sowieso een bewuste autoritaire straf actie, die iemand buiten de "gezelligheid" plaatst, zonder communicatie mogenlijkeheden achteraf.

Zou wel eens een trauma op kunnen leveren.

(don't bite)
quote:lonki schreef op 25 april 2010 @ 13:28:

Direct bannen is sowieso een bewuste autoritaire straf actie, die iemand buiten de "gezelligheid" plaatst, zonder communicatie mogenlijkeheden achteraf.

Zou wel eens een trauma op kunnen leveren.

(don't bite)
quote:Star schreef op 25 april 2010 @ 13:10:

De autoriteit stelt sowieso weinig voor als een dreigement met bannen gewoon genegeerd wordt niet?Haha, ja ze werd gewoon onder de voet gelopen door de boze meute (en terecht in mijn ogen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven