***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Micha, ik hoop dat je je snel beter voelt. Niets vervelenders dan ziek te zijn!

Haha Lievelust, ik zie het voor me! Robbie piest altijd naar beneden, gelukkig maar! Heel vaak als hij net uit bad komt, daarvoor heb ik doekjes liggen, want dat doet hij echt heel vaak.

Swissie, fijn dat het zo goed ging! Lekker is dat!

Ik heb geen billedoekjes meer. Moet elke keer met een washandje Robbie schoon maken. Tijd voor boodschappen!!
Ole plaste toen hij net geboren was meteen de gyneacoloog onder!
Drinken is inderdaad voor de druk. Ze moeten wel in de gordels, maar die zit aan je eigen gordel vast en kan je echt heel flexibel gebruiken.

Ik heb hem alleen bij het dalen niet meer goevoed en gewoon op zijn speen laten zuigen. Heb geen reactie gemerkt, dus het moet goed zijn geweest.

Op de terugweg hem ik hem in mijn nieuwe carrier gehad in het vliegtuig. Dat was vooral tijdens het in en uitstappen erg handig. Dan heb je minder risico dat de kleine uit je armen valt (Finn is verschrikkelijk bewegelijk momenteel).

Op Schiphol was heel leuk dat ik van iedereen voor mocht voor de paspoortcontrole. Ik heb er geen gebruik van gemaakt, want ik moest natuurlijk toch op mijn bagage wachten. Maar het was wel vriendelijk.

Haha lievelust, erg grappig! Ik heb gelukkig nog geen open billetjes, maar Finn plast ook erg graag als de luier afgaat. Altijd lol als je even niet oplet.

Kastanjepopjes, LEUK!
Jippie! Ik werd net op kantoor gebeld dat mijn portemonnee is gevonden!!! Ik ben blij!
Lara: Gelukkig. Al die pasjes kwijt zijn is echt &$(*#. Van mij mogen ze het geld wel hebben (als ze heel graag willen) maar als ik mijn pasjes enzo maar terug krijg. T kost zoveel tijd om die allemaal opnieuw aan te vragen.

Dropneus: Pas goed op jezelf hoor. Overwerkt raken daar heeft niemand wat aan. En met dat brood komt het vast goed.

Micha: Gelukkig dat je weer een beetje beter bent. Beetje jammer van die doorbroken nachten he. Maar hier ook nog altijd. Vannacht om half 3 eten. Daarnaast ook al om 23 uur wakker en om 6 uur. Meneer wurmt dan zijn hand uit de inbakerdoeken en wordt daar wakker van. Zou ik ook doen want volgens mij slaapt het niet lekker. maar dan kan hij beter weer in zijn slaapzak gaan slapen, maar dat doet hij dan ook weer niet.

Framboos: Ik laat je nog ff weten over dinsdag. Heb je eventueel woensdag ook een gaatje? Moet namelijk nog ff een vriendin bellen of ik mag blijven slapen. Lijkt me heel leuk jou en tommy ff te ontmoeten.

Spitsmuis: Speeltje weer terug gevonden?

Icke: Nog goede nachten gehad met de tandjes van Rubje? Of heeft hij je weer bezig gehouden.

Lievelust: De kaasboerderij nog gevonden?

Zonnebloem: Ik hoop zo voor jullie dat je weer zwanger bent. Maar toch ook alvast mijn felicitaties hoor. t klinkt allemaal een beetje als bij framboos.
Kijk, dat zei mijn vriendin zaterdag ook: Robbie rolt dan wel niet om, maar slaapt standaard altijd door. En da's veel meer waard dan dat stomme omrollen!
Jippie, de ziekenhuisopname gaat (voorlopig) niet door! We moesten nl. met de medicijnen stoppen die ze krijgt voor haar reflux en sinds we daar mee gestopt zijn gaat het opeens veel beter! Ze komt nu nog wel 1 keer per nacht maar verder slaapt ze en niet krijsen meer enzo. We gaan het nu deze week even aankijken of ze nu niet haar reflux klachten terugkrijgt en dan kijken of ze alsnog alleen een PH-metrie moet doen (da's een opname van 2 daagjes) Maar het lijkt er dus op dat ze niet tegen de medicijnen kon die ze nu kreeg (al vanaf dat ze zo'n 4 wken oud was.....

Wordt vervolgd!
Ow Punk, ik hoop dat het daar aan ligt en dat ze nou geen last meer krijgt van de reflux! *duimduim*
Ik ben begonnen met de Grote Opruimactie hier in huis. Overal liggen troepjes, stapels oude papieren, alles ligt overal waar het nou juist niet hoort, alles is vies want de schoonmaker maakt óm de rotzooi heen schoon (zou ik ook doen :-). De keuken is bijna klaar, heb er een uur over gedaan. En nu de woonkamer, dan de kinderkamer en de slaapkamer. Dan moet de zolder nog, maar daar moet een heleboel weggegooit, en dan doen we dan met z'n tweeen want da's veel zwaar tilwerk. Zuuuuuuuuucht. Ik kom tussendoor wel even buurten hoor! :-)
En Daan rolt om én slaapt door....
misha.. ik smeer er nu Inotyol op, hele dikke plakkerige zalf en dat lijkt wel wat te helpen.
Maar Robbie heeft héle billetjes en plast naar beneden! \\:-)//
quote:Xaloy schreef op 08 oktober 2007 @ 11:32:

Maar Robbie heeft héle billetjes en plast naar beneden! \\:-)//Als je deze post in een ander topic zou zetten zou het er toch wel raar uitzien
Zahra rolt sinds dit weekend ook om én slaapt door én heeft lekkere dikke billen! \\:-)//
Oh ja en omhoog plassen heeft ze nog nooit gedaan!
Als je deze post in een ander topic zou zetten zou het er toch wel raar uitzien X-D[/quote]

hm..dacht ik dat forum eindelijk door te hebben...gaat het weer fout!
Ik zit de boekhouding te doen....aaargh!
Zonnebloem meid !! Van harte met je zwangerschap !! Ik duim voor je dat het bloedverlies ok is.

Lara fijn dat je je portefeuille terughebt

Ik ga ook zo eens kijken naar de foto"s

Straks naar de psy , weer voor niet veel maar kom ik doe de moeite om van mijn probs af te komen, ook al helpen de gesprekken niets.
Tjee, Robbie heeft een slaapdag! Werd om zeven uur wakker, lag om half tien in bed, tot half twaalf, en nu, kwart voor een, was hij alweer moe. Naja, komt handig uit in mijn opruimdaggebeuren..
Ik stop trouwens met opruimen :-) Geen zin meer. Heb pijn in de vingers en ben moe. Dussss... wat nu? *zucht*
Ik maak me een beetje zorgen...Robje slaapt echt heel veel (hij heeft van kwart voor één tot kwart voor drie geslapen en slaapt nu wéér. Hij is erg huilerig, met uithalen naar echt geschreeuw. Hij heeft dikke oogjes en rode wangetjes, maar geen koorts.

Gelukkig gaan we woensdag naar de CB arts.
Wat zijn jullie weer lekker melig vandaag dames!

Fleurtje heeft vandaag reuze goede zin en zingt lekker mee met de cd met kinderliedjes. mama heeft vandaag lekker veel kleertjes geshopt in maatje 68 want de 62 is nu echt te krap!!!

En ik ben vandaag op gesprek geweest bij een detacheringsbureau. leuk en erg positief gesprek, dus bn benieuwd of er snel iets uit voortkomt. Heb er in ieder geval weer positieve energie van gekregen en hoef deze week gelukkig maar 3 daagjes te werken!
Punkie: wat een ontzettend goed nieuws! Zou het dan een bijwerking zijn van die medicijnen? Nu maar hopen dat die reflux niet terug komt. Geniet van je nachten!!

Xaloy: hmm..., dat huilerige en dikke oogjes vind ik wel vreemd. Misschien de ha even bellen? Verder zijn er natuurlijk gewoon wel eens slaapdagen. Max slaapt meestal 16 uur op een dag, maar heeft wel eens een dag van 20 uur slaap gepakt (lekker ongezellig...:) )

Dropneus: wat goed van dat gesprek! Ik hoop dat er gauw wat uitrolt.

Swissie: wat fijn dat alles zo goed is gegaan. Jeetje zeg, wat een ontzettend druk weekend heb jij achter de rug. Nu maar even een paar dagen bijkomen. Had je man Finn erg gemist?

Max heeft de eerste week nog wel eens met een grote boog geplast als ik net een luier wilde verschonen. Zucht, zucht..., want meteen is dan ook alles vies. De afgelopen maanden is het gelukkig niet meer voorgekomen.

Tsja, dat is een voordeel van meisjes; die kunnen niet in een boogje omhoog plassen (toch?).

Lievelust: hoe is het nu met die uitslag? Ik merk dat Max er de laatste paar dagen ook wat last van had, maar met een lik sudocreme is het in een paar uur over. Ik heb toch het idee dat het van Pampers komt, want hij heeft het vaker na een crechedag en thuis heb ik Kruitvatluiers.

Hoe is het in de ziekenboeg? Mich en Framboos al wat opgeknapt?

Ik ben moe en gaar, maar heb vandaag wel gesport dus dat vond ik wel weer goed van mezelf. Ik ben benieuwd wanneer die 5 kilo eens een keer mee gaat werken en als sneeuw voor de zon verdwijnen want ik word er een beetje gestoord van. Dat 9 maanden op, 9 maanden af-principe is niet aan mij besteed; ik ben er veel te ongeduldig voor (tijdens de 9 maanden op al, moet je nagaan). ik wil gewoon NU weer slank zijn en strak in het velletje zitten!

** zo, ik ga Max maar eens ophalen **
ff kort ben weer vreselijk moe!!!(ZS)

Buitenmeisje, woensdag kan ik wel, maar dan ergens tussen 11en13:45

(14:00uur naar CB voor prikjes)

sleep mij even naar de bank....kom later terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven