Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Heeft wel geforumd vanuit Amerika.
quote:quattro35 schreef op 25 april 2010 @ 20:13:

Forumt Elninjoo nog, of is zij met vakantie? Of heb ik niet goed opgelet?Mis je haar
quote:summerbreeze21 schreef op 25 april 2010 @ 20:27:

[...]

Mis je haar

Ze schrijft normaal gesproken veel, schoot ineens door mijn hoofd wegens 't hoge kindergehalte in dit topic wat onderwerp betreft......

Waar is.....?

In de USA dus
quote:quattro35 schreef op 25 april 2010 @ 20:34:

[...]

Ze schrijft normaal gesproken veel, schoot ineens door mijn hoofd wegens 't hoge kindergehalte in dit topic wat onderwerp betreft......

Waar is.....?

In de USA dus Misschien maar beter ook
quote:PattiPage schreef op 25 april 2010 @ 18:12:

[...]

Gedeeltelijk eens. Maar in het geval van Mrs niet. Ze predikt het overtreden van de Nederlandse wet en was daarmee flink provocerend. Ik had haar een ban gegeven nog los van het zogenaamde trollen.

Er zijn ook regelmatig topics over bijvoorbeeld zwart werken op dit forum: die ook maar een ban?

Ik heb verreweg de meeste van haar (caricos dus) bijdragen niet gelezen, maar kreeg wel een klein beetje 't gevoel dat ze volgens sommigen een ban "verdiende" omdat "men" het erg oneens was met haar meningen.

Kan geen kwaad als iemand es flink en met overtuiging ingaat tegen de mening van een meerderheid in een topic denk ik.
quote:quattro35 schreef op 25 april 2010 @ 20:38:

[...]

Er zijn ook regelmatig topics over bijvoorbeeld zwart werken op dit forum: die ook maar een ban?

Ik heb verreweg de meeste van haar (caricos dus) bijdragen niet gelezen, maar kreeg wel een klein beetje 't gevoel dat ze volgens sommigen een ban "verdiende" omdat "men" het erg oneens was met haar meningen.

Kan geen kwaad als iemand es flink en met overtuiging ingaat tegen de mening van een meerderheid in een topic denk ik.

Alles waar kinderleed mee gepaard gaat vind ik verschrikkelijk ja. De manier waarop ze beschreef haar kinderen te straffen bezorgden me kippenvel.

Ik laat me niet zo snel gaan op het forum maar ik vond haar postings echt eng.

En ja, natuurlijk is zwartwerken ook illegaal maar ik vind het nogal een verschil: Een oppas met zwarte bijverdiensten of je kinderen bewust en 'liefdevol' slaan met een lat en daarna troosten/bidden.

Ik denk zomaar dat de wet dat ook nogal een verschil in vergrijp vindt.
quote:quattro35 schreef op 25 april 2010 @ 20:38:

[...]

Als je hier heel consequent mee om zou willen gaan dan wel ja, dan zou ik het aanprijzen en/of naar illegale zaken verbieden en verwijderen. Mocht er dan mee doorgegaan worden dan een ban geven.

Ik weet van andere fora dat dit soort dingen verboden zijn op hun fora ivm aansprakelijkheid. Geen idee of dat juridisch hout snijdt maar het klinkt mij logisch in de oren.

Edit: en dat wat summerbreeze zegt, eensch.

quote:Zoyla schreef op 25 april 2010 @ 20:06:

Ja, dat had ik dan weer niet meegekregen. Maar zo iemand, er van uit gaande dat zij serieus was, bannen of aanvallen, zorgt er toch júist voor dat madam de kont tegen de krib gooit of niet dan?

Is het dan niet beter om met zo iemand in gesprek te blijven, in de hoop dat zij wellicht een heel klein iniminie beetje in haar oren knoopt van wat zij hier over haar heen gestort krijgt en hopenlijk haar poten eens thuis houdt? Ze bleef terug komen, ondanks alle kritieken, dus ergens was zij op zoek naar die bevestiging die ze nergens ging krijgen. Dat geeft te denken, toch?

Ik hoop alleen maar, dat haar kinderen deze ban niet mogen ontgelden....dat is mijn zorg....Kont tegen de krib gooien door de ban? Het lijkt me sterk dat haar kinderen het zullen ontgelden door deze ban. Die kinderen zijn sowieso de sjaak omdat ze dingen doen die kinderen nou eenmaal doen. Ik heb niet het idee dat die ban dat erger zou maken. Ze kwam wel consequent over en zal dus denk ik niet in het wilde weg gaan meppen.
Pattipage, welke oude rot ben jij ;)
voor mij had niemand een ban hoeven te krijgen, ook MrsC niet.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:summerbreeze21 schreef op 25 april 2010 @ 21:07:

Pattipage, welke oude rot ben jij ;)Als ik dat ga zeggen dan valt mijn hele dekmantel af! Maar iig geen controversieel iemand of een BV-er. Was het maar waar!
quote:PattiPage schreef op 25 april 2010 @ 21:18:

[...]

Als ik dat ga zeggen dan valt mijn hele dekmantel af! Maar iig geen controversieel iemand of een BV-er. Was het maar waar! Je bent gewoon MrsC he?
quote:summerbreeze21 schreef op 25 april 2010 @ 21:19:

[...]

Je bent gewoon MrsC he?

Oh nee de duivel was evil hé....uhm...

quote:PattiPage schreef op 25 april 2010 @ 21:28:

[...]

Haha.

Volgens mij weet ik wie je bent maar ik vind het flauw om hier te gaan zitten raden. Al moet ik wel op m'n handen zitten.

Haal dat motto dan ook weg
Betty mss?
quote:PattiPage schreef op 25 april 2010 @ 21:28:

[...]

anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 25-04-2010 23:00
Reden: zucht
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Ligeia schreef op 25 april 2010 @ 14:16:

Willem is boos.

Zijn lolly is afgepakt.

Andere forummers hebben hun lolly teruggekregen.

Willem moet nu huilen.Ik ben zó blij dat Noom niet in de war is geraakt in alle commotie en een van de andere forummers Willems lolly heeft gegeven... Ik bedoel, het is weekend, en we weten allemaal wat dat voor Willems lolly betekent.
Blijf je hem houden loomii?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dingik wel!
Dat is dan een heel jammer resultaat van het SoThys-topic
Ik vind hem leuk. En ik moest er ook keihard om lachen.
Dat zal ze leren! Don't fuck with my Thijs
quote:loomii schreef op 25 april 2010 @ 23:06:

Don't fuck with my Thijs Daar kun je op rekenen, ik zal zeer zeker niet met hem fucken. Eerlijk beloofd
quote:delphicat schreef op 25 april 2010 @ 23:08:

[...]

Daar kun je op rekenen, ik zal zeer zeker niet met hem fucken. Eerlijk beloofd
Geef het maar toe delphi, je hebt gewoon zijn 06 niet he?
Als ik iets van hem wil, laat ik hem gewoon struikelen in een plas bio-mayo. Then he's all mine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven