Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Als ie dan een spagaat maakt, heeft hij meteen heerlijk zacht ge-eishampood schaamhaar. Jij bofferd!
quote:loomii schreef op 25 april 2010 @ 23:04:

Dingik wel! Als avatar is ie natuurlijk geweldig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En het blijft toch herkenbaar dankzij de zonnebril!
Ja idd nou je het zegt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Loomii wil je mijn motto hebben?
Die avatar van jou, da's toch de dochter uit de Royle Family? Of vergis ik me nu?
quote:summerbreeze21 schreef op 25 april 2010 @ 23:15:

Loomii wil je mijn motto hebben?Ik ben soooooo jaloers op je motto. Kreng!
Ach, nu zie ik het pas, van die bril. Had net blijkbaar eishampoo in mijn ogen.
quote:loomii schreef op 25 april 2010 @ 23:16:

Die avatar van jou, da's toch de dochter uit de Royle Family? Of vergis ik me nu?Yep!
quote:loomii schreef op 25 april 2010 @ 23:16:

[...]

Ik ben soooooo jaloers op je motto. Kreng!Tsja, Thijs heeft er nou eenmaal voor gekozen om en plein public te verschijnen. Je kunt hem niet meer voor jezelf houden nu, face it.
Geweldig is dat, de Royle Family. Had jij ook altijd een beetje medelijden met Anthony?

@ delphi.... have fun (en hou hem heel, hij moet zondag weer op TV).
quote:summerbreeze21 schreef op 25 april 2010 @ 23:18:

Je kunt hem niet meer voor jezelf houden nu, face it.Je hebt gelijk.... gelukkig is er genoeg Thijs voor ons allemaal
quote:loomii schreef op 25 april 2010 @ 23:20:

Geweldig is dat, de Royle Family. Had jij ook altijd een beetje medelijden met Anthony?Die arme Anthony, tenenkrommend zoals dat arme schaap behandeld werd (en zich liet behandelen). Geweldige serie.
quote:loomii schreef op 25 april 2010 @ 23:22:

[...]

Je hebt gelijk.... gelukkig is er genoeg Thijs voor ons allemaal

En zo is dat.

Ik ga dromen van Thijs op een bedje van biologische frieten.

Welterusten.
Wel iets meer dan een beetje! Het zieligst was toen de baby was geboren en Anthony hem boven moest verschonen, kwam hij beneden waren ze met z;n allen de naar 'the Feathers"vertrokken.
Ow ja, dat was erg!

En die eeuwige thee die hij voor iedereen moest zetten.

Loom wat heb je toch een walgelijke avatar, en dat motto van Summer doet me ook geen goeds op deez' vroege ochtend...
Het topic over privacy gevoelige informatie op het forum icm met de wet en aangifte doen en dat de berichten lang bewaard worden etc. is gesloten, er werd verwezen naar het napraattopic.

Ik vind het een interessante discussie die ik zou willen volgen, zelf ben ik voor zelf opletten wat voor info je aan het forumarchief toevoegt, maar de vraag blijft hoe 'link' het plaatsen van bepaalde info is, of en welke negatieve gevolgen dat heeft/zou kunnen hebben.
Was het weer eens provocerend Tijgermeisje? Ik vond het wel een leuke discussie, al ben ik het onderwerp ook wel een beetje moe ondertussen.
quote:tijgermeisje schreef op 26 april 2010 @ 10:21:

Het topic over privacy gevoelige informatie op het forum icm met de wet en aangifte doen en dat de berichten lang bewaard worden etc. is gesloten, er werd verwezen naar het napraattopic.

Ik vind het een interessante discussie die ik zou willen volgen, zelf ben ik voor zelf opletten wat voor info je aan het forumarchief toevoegt, maar de vraag blijft hoe 'link' het plaatsen van bepaalde info is, of en welke negatieve gevolgen dat heeft/zou kunnen hebben.Ik heb net even gekeken maar de discussie was toch veel breder dan alleen MrsC of die chattert? Dat waren m.i slechts voorbeelden in een bredere discussie.
Ja, ik snap ook niet zo goed waarom dat topic gesloten is.
Waarom kon ik dat topic niet vinden?
Heb er net een vraag over gesteld bij Vraag het de angels.
quote:delphicat schreef op 26 april 2010 @ 11:34:

Ja, ik snap ook niet zo goed waarom dat topic gesloten is.

Ik ga een gok doen. Ik denk dat als er algemeen een discussie was gestart over iets van ´wanneer grijp je in als je iets illegaals leest op het forum´ of ´wanneer zou jij iets melden bij de politie of andere instanties als je iets leest wat niet volgens de wet mag´, dat het dan had mogen blijven staan.

Nu werd specifiek het geval van MissC genoemd die zich niet meer kan verdedigen omdat ze een permaban heeft. En het andere geval met een partner die op internet op seks.getinte sites kijkt wat dubieus kan zijn, had aangegeven ook van het topic te willen afzien, ze heeft al haar postings gewist.

Dat is mijn gedachte er tenminste bij dat het topic gesloten is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 08:27:

Loom wat heb je toch een walgelijke avatar, en dat motto van Summer doet me ook geen goeds op deez' vroege ochtend...Eigen schuld, Suus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven