Voetbal op tv

04-10-2007 22:27 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet zo'n belangrijk onderwerp, maar het stoort me wel.

Bijvoorbeeld vanavond. We hebben weekend (zijn morgen allebei vrij). Ik verheug me dan op een avondje samen tv kijken. Wat gebeurt er, er wordt voetbal gekeken. Van 19.30 tot? (Hij zit nu nog te kijken). Ik verveel me de pleuris. Als ik er wat van zeg, dan zegt hij van dan ga ik wel boven kijken. Ik zei toen van: we hebben gezellig weekend samen.Ik vind dat ongezellig, laten we iets kijken wat we beiden leuk vinden. Of kijk van19.30 tot 21.00 ofzo en dan iets wat we samen leuk vinden. Hij zegt dat ik niet moet zeuren en niet zo chagerijnig moet zijn!
dreamer, dat is een handpoppetje
Ik snap trouwens ook niet waarom die mannen voetbal willen kijken op tv ook al heb ik zelf wel een seizoenskaart van een eredivisieclub maar dat terzijde.

Als je toch perse samen wil zijn ga je toch ernaast zitten en een boek lezen? Of breien? En als je m echt wilt afleiden gewoon je hand in zn kruis hahah:-)
ja, een wekelijkse sportavond ok..

Maar je wilt zelf ook wel eens s'avonds lekker op de bank hangen en tv kijken.
Ik kan er wel in mee voelen hoor. Heb ook zo'n voetbalkijker als vriend. Meestal ga ik wat anders doen. Inderdaad computeren, lezen of bellen. Tweede tv hebben we op dit moment niet, maar komt nog wel. Ik kijk ook wel eens mee, maar soms is het wel weer even genoeg geweest met dat voetbal.

Hij zit nu naar een film te kijken die ik niet leuk vind en daarvoor voetbal gekeken. We hebben niet zo dezelfde smaak. Hij kraakt altijd veel af wat ik juist leuk vind. Zal wel verschil tussen man en vrouw zijn.

Of hij zit juist de hele avond computer spelletjes te doen. Ik vind het ook leuk om af en toe samen gezellig op de bank te zitten. Ook gaat hij meestal later naar bed. Ik rond uur of half 12 en hij om 1 uur (doordeweeks). Vind ik ook niet gezellig voor elke avond. Tsja wat is er aan te doen hè??
quote:yoyo2 schreef op 05 oktober 2007 @ 10:49:

ja, een wekelijkse sportavond ok..

Maar je wilt zelf ook wel eens s'avonds lekker op de bank hangen en tv kijken.Dan doe je dat toch.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Volgens mij heeft TO uiteindelijk nog prima van haar weekend genoten, ik vraag me echter af of ze ons dat nog wil komen melden... :-s
quote:Zuss schreef op 07 oktober 2007 @ 09:48:

[...]

Dan doe je dat toch.

ja, maar dan moet ik wel altijd voetbal kijken
Van wie moet dat dan Yoyo?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Van mijn voetbal verslaafde vriendje
Tja, dan moet je zorgen dat eea wat eerlijk verdeeld wordt. Lief is ook gek op voetbal, ziet het liefst alles. We hebben ook nog wat extra voetbalkanalen, dus keuze genoeg.

Maar net zoals ik niet iedere avond de baas ben over de afstandsbediening is hij het ook niet.
En voetbal valt nog mee. Ik heb een vriendin gehad, die moest en zou perse alles zien wat met sport te maken heeft. Schaatsen, voetbal, Tour de France, Wimbledom, en WK, EK, en Olympische Spelen indien van toepassing Wat het extra irritant maakt is dat je het 'natuurlijk' ook niet kunt opnemen om later te kijken....

gelukkig geen last meer van !
Lief kijkt óók graag naar de Tour, naar Wimbledon en de Spelen. Snooker en darts ook.

Maar dan nog hebben we weinig gedoe hierover. We komen allebei aan onze trekken wat onze favo tv programmá's betreft en we hebben maar 1 tv.

Gelukkig houden we allebei van schaatsen en zwemmen kijken
quote:44pje schreef op 05 oktober 2007 @ 10:07:

Ikzelf heb een vriend die online gamet...Laat me eens raden... iets met Warcraft erin?
World of Warcraft: Legion
quote:WatNou schreef op 04 oktober 2007 @ 22:27:

Misschien niet zo'n belangrijk onderwerp, maar het stoort me wel.

Bijvoorbeeld vanavond. We hebben weekend (zijn morgen allebei vrij). Ik verheug me dan op een avondje samen tv kijken. Wat gebeurt er, er wordt voetbal gekeken. Van 19.30 tot? (Hij zit nu nog te kijken). Ik verveel me de pleuris. Als ik er wat van zeg, dan zegt hij van dan ga ik wel boven kijken. Ik zei toen van: we hebben gezellig weekend samen.Ik vind dat ongezellig, laten we iets kijken wat we beiden leuk vinden. Of kijk op de oranje camping van19.30 tot 21.00 ofzo en dan iets wat we samen leuk vinden. Hij zegt dat ik niet moet zeuren en niet zo chagerijnig moet zijn!Ach ik gun het hem die ene avond per week, de rest van de week is hij van mij
Pfff niet zo zeuren. De wereld vergaat niet.

Hier ook voetbal op tv. Ik zal wel half forummen, half tv kijken. Misschien kruip ik in een boek, of naast mijn vriend op de bank om mee te kijken. Het kan ook zijn dat ik boven een dvd in de speler gooi en lekker in bed een film ga kijken. En wij hebben toch ook echt een relaxed weekend samen.

Ik vind het eigenlijk stiekem wel heel leuk, die passie bij mijn vriend te zien. Heerlijk om hem helemaal mee te zien leven. Dan kriebelt het bij mij hoor.

Dat kan ook komen dat hij eigenlijk het liefst in zijn eigen huis, helemaal alleen in zijn eentje de wedstrijden van zijn favoriete club volgt. Dus als hij dan hier op de bank ligt te kijken. *zwijmel*.

Ik breng hem nog regelmatig wat drinken ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven