kadootje voor de juf

26-04-2010 19:14 94 berichten
hallo,

Vanmiddag kreeg zoon een brief mee van school. Komende woensdag gaan ze de verjaardag van de 2 juffen vieren. ;

Lekker op tijd weer..........

Ze mogen verkleed komen.

En natuurlijk mag kind een kadootje meenemen en dat wil hij dan ook graag.

Nu lijkt het mij wel leuk om vooral GEEN douchegel ofzo te geven.

Ik weet niet wat ze lekker vind en vermoed dat haar kast nog vol staat van vorig jaar......

Maar wat dan wel??

Ik heb laatst in een folder een mok met schoolbordkrijt gezien.

maar natuurlijk geen idee meer in welke winkel.

Al op de sites van hema blokker en marskramer gekeken maar tot nu toe zonder succes.

Weet hier iemand waar je die dingen kan kopen??

Of een andere leuke kado tip??

Bedrag wat "normaal"is binnen school ligt rond de 5 euro max.

Ga niet moeilijk doen over een euro natuurlijk maar wil ook niet de uitsloof mama zijn...

alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Koop een vibo voor de juf !! Bijzonder origineel :P
Aliquando et insanire lucundum est
Is dat nieuw? Juffen die verjaardagen vieren en kinderen die dan cadeau's meenemen? Vroegah werd er wel getrakteerd, maar dat was het (gelukkig) dan wel.
Pffff moet niet gekker worden, is dat tegenwoordig ook al normaal?
quote:RemboEnRembo schreef op 26 april 2010 @ 19:18:

Koop een vibo voor de juf !! Bijzonder origineel :P

Lezen Rembo..........

max 5 euro

en nu nog bestellen bij cristine ofzo gaat niet meer lukken....

enne moet ik mijn zoon van 5 uit gaan leggen wat een vib is......

bovendien is juf dusdanig oud dat ik de gok niet durf te wagen. Moet nog een paar jaar me op het schoolplein vertonen
Over het algemeen vinden juffen alles leuk , het is al leuk om te zien wat de kinderen soms voor de juf uitzoeken.

Natuurlijk had ik niet altijd voor alles een nut, of was het cadeautje zelfs bijzonder lelijk. Maar het gaat om het idee.

Badschuim is inderdaad wat afgezaagd, maar altijd lekker om te krijgen.

Bekers zijn altijd goed, want die kunnen ze ook op school gebruiken (waar je de beker met schoolkrijt kunt kopen weet ik helaas niet). Stempels o.i.d. zit in dezelfde categorie, nuttig en leuk om samen met je kind uit te zoeken.
Bij de Hema kun je mokken kopen die je kind kan beschilderen. Even in de oven, en klaar!

Een zelf gemaakte ketting / schilderij vind ik ook een leuk kado.
Stay with me, let\'s just breathe.
quote:MMP schreef op 26 april 2010 @ 19:21:

Pffff moet niet gekker worden, is dat tegenwoordig ook al normaal?

Het is niet verplicht ofzo maar ja kind vind het wel heel leuk....

vroeger......30 jaar geleden toen ik op de basisschool zat gaf ieder kind een gulden ofzo en dan kreeg de juf/meester iets van de hele klas.

zou mijn voorkeur hebben maar goed.

maar leuk hoor het commentaar en verbazing maar heeft iemand nog een suggestie bahalve de vib van rembo
Of je kind zelf oorbellen of een ander sierraad uit laten kiezen bij een hema of kruidvat. Zo leuk om te zien wat zij bij hun juf vinden passen
quote:Toadette schreef op 26 april 2010 @ 19:23:

Bij de Hema kun je mokken kopen die je kind kan beschilderen. Even in de oven, en klaar!

Een zelf gemaakte ketting / schilderij vind ik ook een leuk kado.kijk dat is nog eens een leuk idee.
Je kan toch zelf ook een leuke beker kopen en daar schoolbordkrijt indoen?

Lijkt me wel een leuk kado.
Chocolade?

Een aantal proefmonsterjes halen bij Douglas, die leuk laten inpakken en voor de moeite betaal je dan 5 euro.

Dat vind ik wel een leuk en nuttig cadeau (als het dan toch moet :D)
Wilde net de suggesties aan zoon overbrengen maar die is in slaap gevallen.......

gisteren ook al bij madagaskar........zou er iets met die film zijn?
Hier vorige week hetzelfde 'probleem'.

Bij Marskramer hebben ze leuke glazen met een kaars erin voor ¤ 1,99; koop je er 2 een tekening van je kind erbij en klaar.
misschien glas verf laten kopen en hem die laten beschilderen.

of misschien een mooie spreuk!

of een mooi witte keukenschort waar je zoon met textielstiften een mooie tekening maakt en hem dan mooie inpakken.

of misschien een kadobon vv bon bon van de hema.

hoop dat je hier wat aan heb.

gr kleine4
Mocht je voor de mok gaan, dit is het zoals Hema ze verkoopt:

quote:Kwarktaart schreef op 26 april 2010 @ 19:25:

Je kan toch zelf ook een leuke beker kopen en daar schoolbordkrijt indoen?

Lijkt me wel een leuk kado.

De beker/mok die ik bedoelde was de buitenkant van schoolbord krijt. Kan juf zelf wat op schrijven/tekenen.

En zoon natuurlijk eerst iets voor de verjaardag
Ja hier ook juffendag

Bij Xenos heb je leuke kaarsjes, lampjes en dat soort dingen. Je kan ook chocolaatjes geven, mooi ingepakt ofzo...
[quote]benmamma schreef op 26 april 2010 @ 19:24:

[...]

Het is niet verplicht ofzo maar ja kind vind het wel heel leuk....

vroeger......30 jaar geleden toen ik op de basisschool zat gaf ieder kind een gulden ofzo en dan kreeg de juf/meester iets van de hele klas.

zou mijn voorkeur hebben maar goed.

/quote]

Maar het is voor de kinderen veel leuker als juf hún eigen kadootje uitpakt ipv 1 kado. Ik vond het als juf dan wél weer leuker om 1 nuttig leuk ding te krijgen

Ruikertjes, baddingen, chocola; nee niet doen. Iets zelf maken is veel leuker.

Wat ik leuk vond waren dingen die in de klas konden blijven (zelfgemaakt schilderijtje, koffiemok inderdaad) of neutrale dingen voor in huis (fotolijstje met tekening erin. Tekening er thuis uit en een leuke foto erin), waxinelichtjeshouders (die je trouwens kunt laten beschilderen door je kind).

Je kan ook een simpel vaasje kopen en laten beschilderen. Knip een paar mooie bloemen uit je tuin en klaar!

Ik heb ook eens een bodystocking (maat 46 en bedankt, ik zat toen nog keurig in 38!) gekregen van een pakistaans jongetje. De kinderen dachten dat het een badpak was,heb ik maar zo gelaten
Ik doe meestal iets van smaakjes thee (zie de juffen altijd thee drinken 's morgens bij binnenkomst) en dan iets kleins van chocola erbij en natuurlijk een tekening van kind.
uhmm..krijtjes zijn leuk, maar is dat niet ZÓ 2009?, ik dacht dat ze bijna overal van die digiborden hebben...
quote:benmamma schreef op 26 april 2010 @ 19:22:

[...]

Lezen Rembo..........

max 5 euro

en nu nog bestellen bij cristine ofzo gaat niet meer lukken....

enne moet ik mijn zoon van 5 uit gaan leggen wat een vib is......

bovendien is juf dusdanig oud dat ik de gok niet durf te wagen. Moet nog een paar jaar me op het schoolplein vertonen Hahahhaah heb wel op voorraad die ik met enige korting kan leveren en als je in de buurt zit bezorg ik ook nog wahahahahahah
Aliquando et insanire lucundum est
Ik zou geen waxinelichtdingetjes doen, volgens mij komen juffen daarin om Inderdaad een leuk thee pakket ofzo?
Ik zou iets ludieks doen zoals dit:

Is wel 6.95 euro maar met alle klaslokaalsleutels misschien wel handig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven