kadootje voor de juf

maandag 26 april 2010 om 19:14
hallo,
Vanmiddag kreeg zoon een brief mee van school. Komende woensdag gaan ze de verjaardag van de 2 juffen vieren. ;
Lekker op tijd weer..........
Ze mogen verkleed komen.
En natuurlijk mag kind een kadootje meenemen en dat wil hij dan ook graag.
Nu lijkt het mij wel leuk om vooral GEEN douchegel ofzo te geven.
Ik weet niet wat ze lekker vind en vermoed dat haar kast nog vol staat van vorig jaar......
Maar wat dan wel??
Ik heb laatst in een folder een mok met schoolbordkrijt gezien.
maar natuurlijk geen idee meer in welke winkel.
Al op de sites van hema blokker en marskramer gekeken maar tot nu toe zonder succes.
Weet hier iemand waar je die dingen kan kopen??
Of een andere leuke kado tip??
Bedrag wat "normaal"is binnen school ligt rond de 5 euro max.
Ga niet moeilijk doen over een euro natuurlijk maar wil ook niet de uitsloof mama zijn...
alvast bedankt.
Vanmiddag kreeg zoon een brief mee van school. Komende woensdag gaan ze de verjaardag van de 2 juffen vieren. ;
Lekker op tijd weer..........
Ze mogen verkleed komen.
En natuurlijk mag kind een kadootje meenemen en dat wil hij dan ook graag.
Nu lijkt het mij wel leuk om vooral GEEN douchegel ofzo te geven.
Ik weet niet wat ze lekker vind en vermoed dat haar kast nog vol staat van vorig jaar......
Maar wat dan wel??
Ik heb laatst in een folder een mok met schoolbordkrijt gezien.
maar natuurlijk geen idee meer in welke winkel.
Al op de sites van hema blokker en marskramer gekeken maar tot nu toe zonder succes.
Weet hier iemand waar je die dingen kan kopen??
Of een andere leuke kado tip??
Bedrag wat "normaal"is binnen school ligt rond de 5 euro max.
Ga niet moeilijk doen over een euro natuurlijk maar wil ook niet de uitsloof mama zijn...
alvast bedankt.

maandag 26 april 2010 om 19:22
quote:RemboEnRembo schreef op 26 april 2010 @ 19:18:
Koop een vibo voor de juf !! Bijzonder origineel
Lezen Rembo..........
max 5 euro
en nu nog bestellen bij cristine ofzo gaat niet meer lukken....
enne moet ik mijn zoon van 5 uit gaan leggen wat een vib is......
bovendien is juf dusdanig oud dat ik de gok niet durf te wagen. Moet nog een paar jaar me op het schoolplein vertonen
Koop een vibo voor de juf !! Bijzonder origineel

Lezen Rembo..........
max 5 euro
bovendien is juf dusdanig oud dat ik de gok niet durf te wagen. Moet nog een paar jaar me op het schoolplein vertonen
maandag 26 april 2010 om 19:23
Over het algemeen vinden juffen alles leuk , het is al leuk om te zien wat de kinderen soms voor de juf uitzoeken.
Natuurlijk had ik niet altijd voor alles een nut, of was het cadeautje zelfs bijzonder lelijk. Maar het gaat om het idee.
Badschuim is inderdaad wat afgezaagd, maar altijd lekker om te krijgen.
Bekers zijn altijd goed, want die kunnen ze ook op school gebruiken (waar je de beker met schoolkrijt kunt kopen weet ik helaas niet). Stempels o.i.d. zit in dezelfde categorie, nuttig en leuk om samen met je kind uit te zoeken.
Natuurlijk had ik niet altijd voor alles een nut, of was het cadeautje zelfs bijzonder lelijk. Maar het gaat om het idee.
Badschuim is inderdaad wat afgezaagd, maar altijd lekker om te krijgen.
Bekers zijn altijd goed, want die kunnen ze ook op school gebruiken (waar je de beker met schoolkrijt kunt kopen weet ik helaas niet). Stempels o.i.d. zit in dezelfde categorie, nuttig en leuk om samen met je kind uit te zoeken.

maandag 26 april 2010 om 19:24
quote:MMP schreef op 26 april 2010 @ 19:21:
Pffff moet niet gekker worden, is dat tegenwoordig ook al normaal?
Het is niet verplicht ofzo maar ja kind vind het wel heel leuk....
vroeger......30 jaar geleden toen ik op de basisschool zat gaf ieder kind een gulden ofzo en dan kreeg de juf/meester iets van de hele klas.
zou mijn voorkeur hebben maar goed.
maar leuk hoor het commentaar en verbazing maar heeft iemand nog een suggestie bahalve de vib van rembo
Pffff moet niet gekker worden, is dat tegenwoordig ook al normaal?
vroeger......30 jaar geleden toen ik op de basisschool zat gaf ieder kind een gulden ofzo en dan kreeg de juf/meester iets van de hele klas.
maar leuk hoor het commentaar en verbazing maar heeft iemand nog een suggestie bahalve de vib van rembo

maandag 26 april 2010 om 19:28

maandag 26 april 2010 om 19:29
quote:Kwarktaart schreef op 26 april 2010 @ 19:25:
Je kan toch zelf ook een leuke beker kopen en daar schoolbordkrijt indoen?
Lijkt me wel een leuk kado.
De beker/mok die ik bedoelde was de buitenkant van schoolbord krijt. Kan juf zelf wat op schrijven/tekenen.
En zoon natuurlijk eerst iets voor de verjaardag
Je kan toch zelf ook een leuke beker kopen en daar schoolbordkrijt indoen?
Lijkt me wel een leuk kado.
De beker/mok die ik bedoelde was de buitenkant van schoolbord krijt. Kan juf zelf wat op schrijven/tekenen.
En zoon natuurlijk eerst iets voor de verjaardag
maandag 26 april 2010 om 19:32
[quote]benmamma schreef op 26 april 2010 @ 19:24:
[...]
/quote]
Maar het is voor de kinderen veel leuker als juf hún eigen kadootje uitpakt ipv 1 kado. Ik vond het als juf dan wél weer leuker om 1 nuttig leuk ding te krijgen
Ruikertjes, baddingen, chocola; nee niet doen. Iets zelf maken is veel leuker.
Wat ik leuk vond waren dingen die in de klas konden blijven (zelfgemaakt schilderijtje, koffiemok inderdaad) of neutrale dingen voor in huis (fotolijstje met tekening erin. Tekening er thuis uit en een leuke foto erin), waxinelichtjeshouders (die je trouwens kunt laten beschilderen door je kind).
Je kan ook een simpel vaasje kopen en laten beschilderen. Knip een paar mooie bloemen uit je tuin en klaar!
Ik heb ook eens een bodystocking (maat 46 en bedankt, ik zat toen nog keurig in 38!) gekregen van een pakistaans jongetje. De kinderen dachten dat het een badpak was,heb ik maar zo gelaten
[...]
/quote]
Maar het is voor de kinderen veel leuker als juf hún eigen kadootje uitpakt ipv 1 kado. Ik vond het als juf dan wél weer leuker om 1 nuttig leuk ding te krijgen
Ruikertjes, baddingen, chocola; nee niet doen. Iets zelf maken is veel leuker.
Wat ik leuk vond waren dingen die in de klas konden blijven (zelfgemaakt schilderijtje, koffiemok inderdaad) of neutrale dingen voor in huis (fotolijstje met tekening erin. Tekening er thuis uit en een leuke foto erin), waxinelichtjeshouders (die je trouwens kunt laten beschilderen door je kind).
Je kan ook een simpel vaasje kopen en laten beschilderen. Knip een paar mooie bloemen uit je tuin en klaar!
Ik heb ook eens een bodystocking (maat 46 en bedankt, ik zat toen nog keurig in 38!) gekregen van een pakistaans jongetje. De kinderen dachten dat het een badpak was,heb ik maar zo gelaten
maandag 26 april 2010 om 19:34
quote:benmamma schreef op 26 april 2010 @ 19:22:
[...]
Lezen Rembo..........
max 5 euro
bovendien is juf dusdanig oud dat ik de gok niet durf te wagen. Moet nog een paar jaar me op het schoolplein vertonen Hahahhaah heb wel op voorraad die ik met enige korting kan leveren en als je in de buurt zit bezorg ik ook nog wahahahahahah
[...]
Lezen Rembo..........
max 5 euro
bovendien is juf dusdanig oud dat ik de gok niet durf te wagen. Moet nog een paar jaar me op het schoolplein vertonen Hahahhaah heb wel op voorraad die ik met enige korting kan leveren en als je in de buurt zit bezorg ik ook nog wahahahahahah
Aliquando et insanire lucundum est