kadootje voor de juf

maandag 26 april 2010 om 19:14
hallo,
Vanmiddag kreeg zoon een brief mee van school. Komende woensdag gaan ze de verjaardag van de 2 juffen vieren. ;
Lekker op tijd weer..........
Ze mogen verkleed komen.
En natuurlijk mag kind een kadootje meenemen en dat wil hij dan ook graag.
Nu lijkt het mij wel leuk om vooral GEEN douchegel ofzo te geven.
Ik weet niet wat ze lekker vind en vermoed dat haar kast nog vol staat van vorig jaar......
Maar wat dan wel??
Ik heb laatst in een folder een mok met schoolbordkrijt gezien.
maar natuurlijk geen idee meer in welke winkel.
Al op de sites van hema blokker en marskramer gekeken maar tot nu toe zonder succes.
Weet hier iemand waar je die dingen kan kopen??
Of een andere leuke kado tip??
Bedrag wat "normaal"is binnen school ligt rond de 5 euro max.
Ga niet moeilijk doen over een euro natuurlijk maar wil ook niet de uitsloof mama zijn...
alvast bedankt.
Vanmiddag kreeg zoon een brief mee van school. Komende woensdag gaan ze de verjaardag van de 2 juffen vieren. ;
Lekker op tijd weer..........
Ze mogen verkleed komen.
En natuurlijk mag kind een kadootje meenemen en dat wil hij dan ook graag.
Nu lijkt het mij wel leuk om vooral GEEN douchegel ofzo te geven.
Ik weet niet wat ze lekker vind en vermoed dat haar kast nog vol staat van vorig jaar......
Maar wat dan wel??
Ik heb laatst in een folder een mok met schoolbordkrijt gezien.
maar natuurlijk geen idee meer in welke winkel.
Al op de sites van hema blokker en marskramer gekeken maar tot nu toe zonder succes.
Weet hier iemand waar je die dingen kan kopen??
Of een andere leuke kado tip??
Bedrag wat "normaal"is binnen school ligt rond de 5 euro max.
Ga niet moeilijk doen over een euro natuurlijk maar wil ook niet de uitsloof mama zijn...
alvast bedankt.
maandag 26 april 2010 om 19:41
quote:Pauline65 schreef op 26 april 2010 @ 19:28:
Bij Marskramer hebben ze leuke glazen met een kaars erin voor ¤ 1,99; koop je er 2 een tekening van je kind erbij en klaar.
Ik snap dan weer niet waarom het er 2 moeten zijn. Omdat je dan het grootste deel van je maximaal-5-euro op hebt gemaakt?
Het gaat toch om het idee van het géven door het kind? (Want ik denk niet dat juf nachtenlang niet slaapt als ze géén
prullen cadeautjes krijgt van haar leerlingen)
Bij Marskramer hebben ze leuke glazen met een kaars erin voor ¤ 1,99; koop je er 2 een tekening van je kind erbij en klaar.
Ik snap dan weer niet waarom het er 2 moeten zijn. Omdat je dan het grootste deel van je maximaal-5-euro op hebt gemaakt?
Het gaat toch om het idee van het géven door het kind? (Want ik denk niet dat juf nachtenlang niet slaapt als ze géén
prullen cadeautjes krijgt van haar leerlingen)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 26 april 2010 om 19:42
quote:benmamma schreef op 26 april 2010 @ 19:27:
Wilde net de suggesties aan zoon overbrengen maar die is in slaap gevallen.......
gisteren ook al bij madagaskar........zou er iets met die film zijn?
Mental note to self: morgen Madagaskar aanzetten rond bedtijd.
Bij de Xenos heb je fotolijstjes met een magneetje aan de achterkant. Foto van kind erin en klaar.
Wilde net de suggesties aan zoon overbrengen maar die is in slaap gevallen.......
gisteren ook al bij madagaskar........zou er iets met die film zijn?
Mental note to self: morgen Madagaskar aanzetten rond bedtijd.
Bij de Xenos heb je fotolijstjes met een magneetje aan de achterkant. Foto van kind erin en klaar.
MILF in the making

maandag 26 april 2010 om 19:48
Wat ik leuk vind om te krijgen geven:
- sieraden
- bosje tulpen
- boek(-enbon) van de hele klas
- plantje
- tijdschrift(-enbon)
- chocola/drop
- tekening of iets geknutseld door het kind (wat echt vreselijk is, als het kind zegt "Tja, ik weet ook niet wat het is, mijn moeder heeft het gisteren gekocht".... echt zo sneu)
- sieraden
- bosje tulpen
- boek(-enbon) van de hele klas
- plantje
- tijdschrift(-enbon)
- chocola/drop
- tekening of iets geknutseld door het kind (wat echt vreselijk is, als het kind zegt "Tja, ik weet ook niet wat het is, mijn moeder heeft het gisteren gekocht".... echt zo sneu)
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.

maandag 26 april 2010 om 19:49

maandag 26 april 2010 om 19:50
quote:Star schreef op 26 april 2010 @ 19:48:
Wij moesten een A4-tje maken voor de juf. Ook mijn favo hobby
En verder nemen alle kinderen 1 bloem mee woensdag en dan maken de klassenmoeders daar een boeketje van ofzo.Ik ben klassemoeder, ben nu ff blij dat we dat niet doen bij ons, alhoewel het wel leuk is om een mega boeket te krijgen!!
Wij moesten een A4-tje maken voor de juf. Ook mijn favo hobby
En verder nemen alle kinderen 1 bloem mee woensdag en dan maken de klassenmoeders daar een boeketje van ofzo.Ik ben klassemoeder, ben nu ff blij dat we dat niet doen bij ons, alhoewel het wel leuk is om een mega boeket te krijgen!!

maandag 26 april 2010 om 19:53
Koekjes bakken is echt een briljant idee! En dan inderdaad in een leuk blik doen! Juf kan dat blik weer voor andere dingen gebruiken en de koekjes komen vast wel op.
Het is dat ik al geen juf wil worden, maar als ik dat wel wilde, zou ik er bijna vanaf zien bij de gedachte aan al die troep spullen die ik dan op mijn verjaardag zou krijgen. En dan bedoel ik niet eens perse de zelfgemaakte dingen, maar vooral alle douchegels, waxinelichtjes e.d.
Ik vind het sowieso leuk als het kind zelf iets maakt of er in ieder geval zelf iets aan/mee heeft gedaan of het heeft bedacht. Laat je weten wat het geworden is?
Het is dat ik al geen juf wil worden, maar als ik dat wel wilde, zou ik er bijna vanaf zien bij de gedachte aan al die troep spullen die ik dan op mijn verjaardag zou krijgen. En dan bedoel ik niet eens perse de zelfgemaakte dingen, maar vooral alle douchegels, waxinelichtjes e.d.
Ik vind het sowieso leuk als het kind zelf iets maakt of er in ieder geval zelf iets aan/mee heeft gedaan of het heeft bedacht. Laat je weten wat het geworden is?
maandag 26 april 2010 om 19:56
Als juf wil ik graag wat advies geven.
Het is inderdaad heel leuk om van elk kind een cadeautjes te krijgen. Ze zijn ook altijd heel trots om het te geven.
Mijn favorieten zijn: thee, theemokken (niet zelfbeschilderd), oorbelletjes/ ketting (door moeder uitgezocht, niet door het kind), plantjes/ zaadjes, kookboek. Zoiets.
Hoe schattig het ook klinkt om je kind zelf wat uit te laten kiezen, vraag je altijd wel af, of je het zelf zou willen krijgen. Want de keuze van de kids belandt bij mij meestal achterin een kast. Tsja, de juffen van tegenwoordig zijn inderdaad wel wat gewend....
(Dat idee van zelf koekjes maken is wel weer heel leuk).
Het is inderdaad heel leuk om van elk kind een cadeautjes te krijgen. Ze zijn ook altijd heel trots om het te geven.
Mijn favorieten zijn: thee, theemokken (niet zelfbeschilderd), oorbelletjes/ ketting (door moeder uitgezocht, niet door het kind), plantjes/ zaadjes, kookboek. Zoiets.
Hoe schattig het ook klinkt om je kind zelf wat uit te laten kiezen, vraag je altijd wel af, of je het zelf zou willen krijgen. Want de keuze van de kids belandt bij mij meestal achterin een kast. Tsja, de juffen van tegenwoordig zijn inderdaad wel wat gewend....
(Dat idee van zelf koekjes maken is wel weer heel leuk).
maandag 26 april 2010 om 20:04

maandag 26 april 2010 om 20:04
Ik neig ook naar de koekjes bakken.
Maar laat het van zoon afhangen.
zoon kennende maakt hij sowieso een tekening. doet hij regelmatig ook zonder reden, gewoon omdat hij juf lief vind.
en chocolade doe ik niet. Er tracteren 200 kinderen per jaar.......
dus wat dat betreft zijn koekjes misschien weer een minder goed idee.
het is een no nonsens type.rond de 55.
Leuk mens en mag haar graag. Maar zou bv niet een maskertje enzo durven kopen omdat ik geen idee heb of ze dat leuk/lekker vind.
Ze heeft wel veel extra moeten werken dus iets wat verdiende vrije tijd uitbeeld is wel weer leuk denk ik.
Ikkom er wel uit nu.
en wie weet hebben andere moeders nu ook inspiratie
Maar laat het van zoon afhangen.
zoon kennende maakt hij sowieso een tekening. doet hij regelmatig ook zonder reden, gewoon omdat hij juf lief vind.
en chocolade doe ik niet. Er tracteren 200 kinderen per jaar.......
dus wat dat betreft zijn koekjes misschien weer een minder goed idee.
het is een no nonsens type.rond de 55.
Leuk mens en mag haar graag. Maar zou bv niet een maskertje enzo durven kopen omdat ik geen idee heb of ze dat leuk/lekker vind.
Ze heeft wel veel extra moeten werken dus iets wat verdiende vrije tijd uitbeeld is wel weer leuk denk ik.
Ikkom er wel uit nu.
en wie weet hebben andere moeders nu ook inspiratie