Postcrossing 4
maandag 26 april 2010 om 18:40
quote:steph schreef op 26 april 2010 @ 18:36:
Snjokorn zou je dat wel op het PC-forum willen vermelden?
RAS RR group 16 (als ik het goed heb). Dan weten ze welke kaart aankomt.
Ga ik vanavond doen (moet nu gymles geven...).
Ik heb haarzelf ook al een bedankje gestuurd.
Snjokorn zou je dat wel op het PC-forum willen vermelden?
RAS RR group 16 (als ik het goed heb). Dan weten ze welke kaart aankomt.
Ga ik vanavond doen (moet nu gymles geven...).
Ik heb haarzelf ook al een bedankje gestuurd.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 26 april 2010 om 18:42
Hier een Hurray uit Roemenie (9 dagen). Nieuwe kaart zit al op de bus richting Zuid Afrika.
En we ontvingen vandaag een kaart uit Taiwan die er maar liefst 51 dagen over gedaan had.
@Janna: Toevallig vandaag ook 2 Barbapapa kaarten gekocht. Het blijft een leuk caracter om te kunnen versturen.
Ik merk dat ik sinds ik dit ontdekt heb vele malen meer kaarten koop dan dat ik ontvang. Plus dan nog de gratis kaarten van I-Drukker erbij. Ik moet mezelf echt beheersen want ik vind het zo leuk om veel verschillende leuke kaarten op voorraad te hebben.
Lampje
En we ontvingen vandaag een kaart uit Taiwan die er maar liefst 51 dagen over gedaan had.
@Janna: Toevallig vandaag ook 2 Barbapapa kaarten gekocht. Het blijft een leuk caracter om te kunnen versturen.
Ik merk dat ik sinds ik dit ontdekt heb vele malen meer kaarten koop dan dat ik ontvang. Plus dan nog de gratis kaarten van I-Drukker erbij. Ik moet mezelf echt beheersen want ik vind het zo leuk om veel verschillende leuke kaarten op voorraad te hebben.
Lampje
maandag 26 april 2010 om 19:45
Hoi Dames,
Weer lekker post voor veel mensen! Leuk!!
Vandaag kaartje naar de USA op de post gedaan.
Gisteren wat leuke kunstkaarten gekocht bij een soort open dag van diverse kunstenaars in de stad. Leuke geprijsde kaarten. Ook eentje die dubbel is, maar die knip ik gewoon door midden, heb ik ook een ansichtkaart.
Noa-lynn, hoe was je dag?
Tine kan ik je vinden bij de vrienden van Noa-lynn?
Ik hoop snel weer wat hurrays te krijgen, het wordt tijd:
Rusland 29 dagen
Taiwan 19 dgn
Australie 11 dgn
Polen 10 dgn
USA net weg dus.
Ik probeer kaarten erop te zetten, ziet het in het bestand er goed uit, kijk ik op PC dan zit die links bovenin... Hebben jullie tips?
Groeten,
Ciska
Weer lekker post voor veel mensen! Leuk!!
Vandaag kaartje naar de USA op de post gedaan.
Gisteren wat leuke kunstkaarten gekocht bij een soort open dag van diverse kunstenaars in de stad. Leuke geprijsde kaarten. Ook eentje die dubbel is, maar die knip ik gewoon door midden, heb ik ook een ansichtkaart.
Noa-lynn, hoe was je dag?
Tine kan ik je vinden bij de vrienden van Noa-lynn?
Ik hoop snel weer wat hurrays te krijgen, het wordt tijd:
Rusland 29 dagen
Taiwan 19 dgn
Australie 11 dgn
Polen 10 dgn
USA net weg dus.
Ik probeer kaarten erop te zetten, ziet het in het bestand er goed uit, kijk ik op PC dan zit die links bovenin... Hebben jullie tips?
Groeten,
Ciska
maandag 26 april 2010 om 20:04
quote:neferisis schreef op 26 april 2010 @ 01:30:
Ik kwam vanavond niet op het Vivaforum, overbelast denk ik. Enfin, weliswaar wat laat, toch nog een berichtje van beneden de rivieren.
Ik had ook last dat het forum ineens niets meer geladen kreeg en een of ander Sanoma-tekst kreeg in beeld.
@Noa_Lynn > Nog een vraagje, wie van de twee is nou Simon en wie Nick, ik haal ze altijd door elkaar
Die met de gitaar is Nick .
Op de foto de linker..:
Ik kwam vanavond niet op het Vivaforum, overbelast denk ik. Enfin, weliswaar wat laat, toch nog een berichtje van beneden de rivieren.
Ik had ook last dat het forum ineens niets meer geladen kreeg en een of ander Sanoma-tekst kreeg in beeld.
@Noa_Lynn > Nog een vraagje, wie van de twee is nou Simon en wie Nick, ik haal ze altijd door elkaar
Die met de gitaar is Nick .
Op de foto de linker..:
maandag 26 april 2010 om 20:09
Lampje, is toch alleen maar handig om veel kaarten op voorraad te hebben. Er zit toch geen houdbaarheidsdatum op?
Maar ik herken het wel, dat ik te veel kaarten koop.
Toch mis ik nog bepaalde kaarten en die ga ik dan toch weer kopen, omdat ik wel graag een leuke kaart wil sturen, die past voor de persoon.
Vandaag geen post en geen hurrays...
Maar ik herken het wel, dat ik te veel kaarten koop.
Toch mis ik nog bepaalde kaarten en die ga ik dan toch weer kopen, omdat ik wel graag een leuke kaart wil sturen, die past voor de persoon.
Vandaag geen post en geen hurrays...
maandag 26 april 2010 om 20:21
Hier helaas ook geen post...
Wel een hurray dus mocht nog een kaartje sturen. Usa had wel leuk profiel.
Dochter wilde er ook weer eens een versturen, trekt een meisje van 11 uit Finland, wilde graag zwart wit kaarten. Maar ze had ook veel favourieten, waaronder een kaartje van mij
Die ik ook nog eens dubbel had, dus die kon mooi naar haar toe.
En oja... ik mag vanmezelf geen kaarten meer kopen... heb er GENOEG
Wel een hurray dus mocht nog een kaartje sturen. Usa had wel leuk profiel.
Dochter wilde er ook weer eens een versturen, trekt een meisje van 11 uit Finland, wilde graag zwart wit kaarten. Maar ze had ook veel favourieten, waaronder een kaartje van mij
En oja... ik mag vanmezelf geen kaarten meer kopen... heb er GENOEG
anoniem_7112 wijzigde dit bericht op 26-04-2010 20:22
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
maandag 26 april 2010 om 20:35
Vandaag 2 kaartjes in de brievenbus, hij was erg blij dus .
Een kaartje uit Finland (moomin) en een kaartje uit Duitsland (vrouw aan het roer van een schip ofzo).
Verder een 'hurray' van Janna en van Jenneke_1980.
Ook ik heb meer dan genoeg kaarten in huis om nog een aardig poosje mee verder te kunnen.. .
Een kaartje uit Finland (moomin) en een kaartje uit Duitsland (vrouw aan het roer van een schip ofzo).
Verder een 'hurray' van Janna en van Jenneke_1980.
Ook ik heb meer dan genoeg kaarten in huis om nog een aardig poosje mee verder te kunnen.. .
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 26-04-2010 20:35
Reden: Kaarten in overvloed..
Reden: Kaarten in overvloed..
% gewijzigd
maandag 26 april 2010 om 22:15
hallo allemaal
vandaag 2 hurray's uit Estland en Litouwen
mocht kaartjes sturen naar Belarus en Nederland
volgens mij niet iemand van hier
14 kaartjes zijn nu onderweg
vandaag geen kaartjes gekregen
Eigenlijk heb ik ook genoeg kaarten maar als ik mooie zie kan ik ze niet laten liggen erg he
Ik wil mijn voorraad kaarten eens tellen maar durf niet goed ben bang dat ik schrik
vandaag 2 hurray's uit Estland en Litouwen
mocht kaartjes sturen naar Belarus en Nederland
volgens mij niet iemand van hier
14 kaartjes zijn nu onderweg
vandaag geen kaartjes gekregen
Eigenlijk heb ik ook genoeg kaarten maar als ik mooie zie kan ik ze niet laten liggen erg he
Ik wil mijn voorraad kaarten eens tellen maar durf niet goed ben bang dat ik schrik
maandag 26 april 2010 om 22:42
quote:Jenneke_1980 schreef op 26 april 2010 @ 19:45:
Ik probeer kaarten erop te zetten, ziet het in het bestand er goed uit, kijk ik op PC dan zit die links bovenin... Hebben jullie tips? Eh.... ik snap niet eens wat je wilt doen... je verzonden of ontvangen kaarten op de pc site uploaden??
Ik probeer kaarten erop te zetten, ziet het in het bestand er goed uit, kijk ik op PC dan zit die links bovenin... Hebben jullie tips? Eh.... ik snap niet eens wat je wilt doen... je verzonden of ontvangen kaarten op de pc site uploaden??
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 26 april 2010 om 22:44
Ik had die art unlimited kaart met die veerboot erop gestuurd, want hij hield van boten en zee enzo.
Hallo, dag Janna,
Dank je wel voor je veerpont naar Breskens. Of Vlissingen.
Vele malen mee overgestoken, ik heb een kameraad in Vlissingen wonen.
En ook omzeild vanaf de brug, onderweg naar Antwerpen.
Leuk om hem weer eens terug te zien.
Mooie kaart!
Hallo, dag Janna,
Mooie kaart!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 26 april 2010 om 22:46
maandag 26 april 2010 om 23:17
Goedenavond
Ik had 1 kaart uit Nederland. Een leuke kunstkaart uit Noord- Holland.
Ook nog geshopt in de stad vandaag. Het was zo druk, dat ik maar niet de pashokjes in ben gegaan, dus morgen een paar dingen ruilen.
Ik ben ook even bij een grote kaartenwinkel geweest. Leuke kaarten gekocht, ook al mocht dat niet meer van mezelf
Tja, 5 halen 4 betalen.
Ik had 1 kaart uit Nederland. Een leuke kunstkaart uit Noord- Holland.
Ook nog geshopt in de stad vandaag. Het was zo druk, dat ik maar niet de pashokjes in ben gegaan, dus morgen een paar dingen ruilen.
Ik ben ook even bij een grote kaartenwinkel geweest. Leuke kaarten gekocht, ook al mocht dat niet meer van mezelf
Tja, 5 halen 4 betalen.
anoniem_81638 wijzigde dit bericht op 26-04-2010 23:17
Reden: smiley
Reden: smiley
% gewijzigd
maandag 26 april 2010 om 23:18
quote:Janna80 schreef op 26 april 2010 @ 22:44:
Ik had die art unlimited kaart met die veerboot erop gestuurd, want hij hield van boten en zee enzo.
Hallo, dag Janna,
Mooie kaart!
Was dit een man hier uit NL?
Ik denk dat ik hem 'ken'..
Is zijn pc-naam 'Ouwe'?
Ik kreeg van deze persoon in elk geval een lap tekst als hurray in een apart bericht.
Hallo, dag Janna,
Mooie kaart!
Was dit een man hier uit NL?
Ik denk dat ik hem 'ken'..
Is zijn pc-naam 'Ouwe'?
Ik kreeg van deze persoon in elk geval een lap tekst als hurray in een apart bericht.
maandag 26 april 2010 om 23:42
Hier lag een kudde witstaartherten uit Pennsylvania in de bus. Geen link met mijn profiel maar wel een mooi plaatje. Tekst: Hello & enjoy.
Vandaag 3 kaarten op de bus gedaan: NL, USA en een nieuw land voor mij, Hongarije. Nog een hurray nodig om 8 kaarten onderweg te mogen hebben, maar dat zit er vandaag niet meer in.
Ook ik koop kaarten op voorraad. Dan zie je weer iets bijzonders in zo'n rek staan en heb je al weer voorpret omdat je weet dat je er iemand in de toekomst blij mee gaat maken Mijn schoenendoos puilt uit en mijn map met postzegels ook. Ik vind het eigenlijk ook een sport om niet twee keer dezelfde kaart te versturen, tenzij degene expliciet een bepaalde kaart van mij tot zijn/haar favorieten heeft bestempeld of via private swap erom vraagt.
Vandaag 3 kaarten op de bus gedaan: NL, USA en een nieuw land voor mij, Hongarije. Nog een hurray nodig om 8 kaarten onderweg te mogen hebben, maar dat zit er vandaag niet meer in.
Ook ik koop kaarten op voorraad. Dan zie je weer iets bijzonders in zo'n rek staan en heb je al weer voorpret omdat je weet dat je er iemand in de toekomst blij mee gaat maken Mijn schoenendoos puilt uit en mijn map met postzegels ook. Ik vind het eigenlijk ook een sport om niet twee keer dezelfde kaart te versturen, tenzij degene expliciet een bepaalde kaart van mij tot zijn/haar favorieten heeft bestempeld of via private swap erom vraagt.