Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ik bedoel 1 kaart verstuurd en 0 ontvangen! :-)
Hai meiden!!

Na bijna 3 dagen afwezigheid ben ik er weer! Gister en vandaag weer hard gewerkt! En vanmorgen mijn arbeids voorwaarden gesprek gehad! Super aardige man die eigenaar! Heb er helemaal zin in! Mijn contract gaat in per 1 juli en ik kom waarschijnlijk op het nieuwe dagverblijf te werken! Helemaal leuk dus! Mn contract heb ik hier dus tis echt helemaal echt! Dat word een dubbel feestje vieren dus morgen!

Bij deze ga ik eerst alvast wat meiden feliciteren die mij allemaal een leuke kaart hebben gestuurd!

Neferisis, dank je wel voor je supel leuke kaart! Er staan allemaal taartjes op:)

Chrisy1, dank je wel voor die lieve Dikkie Dik kaart inclusief Dikkie Dik postzegel, helemaal leuk!

Steph, jij ook dank je wel voor je leuke kaart met een kaart van Limburg!

Noa-Lynn, dank je wel voor de verjaardagstaart kaart! Met ook bijpassende ballonnen postzegel!!

Super meiden! Dank Dank Dank! Voel me al helemaal jarig!

Verder gister nog 2 kaarten! 1 Disney RR met de hondjes van de 101 Dalmatiers! En een official uit Brazielie, van een kinderboek van daar! Ik vond em best leuk!

Vandaag dan nog official uit Litouwen! Met levende standbeelden erop!! O en mn PMK pakket was binnen! Best gave postzegels dit keer, inclusief 1 van Bert en Ernie, die was toch wel het allerleukst hahaha!

Ga me zo nog even omkleden, straks eerst Zumba en daarna nog weer naar mn skeeler cursus! Tot later weer!!
Hallooooooo

Nou had een dom :*typt een heel bericht en FLOEP weg!*

overnieuw dus:

Nou had een dom dagje... had een meeloper op sleeptouw vandaag, terwijl ik maar 2 uurtjes les had. Ze vond het dus maar niks en de meeloopdag stelde op deze manier niks voor. Tja jammer dan, doe ik ook niks aan !

Ohhh en ik heb een lading kaartjes op de bus gedaan. Mijn postzegels zijn nu wel bijna op, en ik vrees dat als ik zo door ga mijn stufie vér voor het einde van de maand op is

Vandaag nog wat kaartjes gekocht. Vond een boekenwinkel waar ze Hello Kitty, Kikker en Barba Pappa kaartjes hadden!!!! WOOOHOO die vind ik dus bijna nergens!! Een paar gekocht en weet nu waar ik ze kan krijgen Niet te veel, want 95 cent per stuk

Verder nog 2 hurray's. Niet echt bijzonder.

Steph:

wat een geluk had jij met de Unesco kaarten zeg !!! Had je ze ook nog niet??

Tine:

Helemaal leuk dat het nu echt écht is, nu je het contract binnen hebt!
Zazana, 77 cent erop plakken.

Tine, goed score voor jouw zeg.

Sweetcandy, hoe heet dat winkeltje? Kom makkelijk in jouw plaats.
uh dat winkeltje zit in de grote winkelstraat, geloof ten hoogte van de Blokker, maar dan aan de overkant!
Aaah Kobe wat goed :D jah heel stom maar wij kenden Pukkelpop dus nog niet, en deze line-up is zoveel beter als bijv. Lowlands (nou moet ik toegeven nog nooit op Lowlands te zij ngeweest maar dat terzijde haha) en Eels, jah helemaal geweldig :D ik schreeuwde vorige week nog dat ik ze zo graag een keer live wou zien :D

en jah, ik vind 1 euro al duur voor een kaart, ik kijk vaak in kringloopwinkels e.d. tussen de kaartjes! scheelt vaak een boel!

verder vandaag 2 kaartjes in mijn brievenbus! eindelijk :D

1 uit USA en 1 uit Estland, dus nu ben ik weer blij.

Kom er net achter dat ik nu ook 7 kaarten onderweg mag hebben, ga het eerst maar even bij 5/6 houden, want moet druk sparen ga nu even kaartjes aanvragen en ze mogen naar......

USA (verrassend)

China (jeej)

Nederland (ik geloof niemand van hier)

Belarus (oeps drukte nog een keer op kaart aanvragen haha)

Dus vanavond maar even lekker schrijven, komt toch niks boeiends op tv! !
Tine, ik ga dat postcard book bestellen als k terug ben van Barcelona, na 15mei ongeveer, dus laat maar weten of je wilt meebestellen :-) En sorry sorry sorry ik ben je kaart vergeten op te sturen En nu is het veel te laat, die komt pas volgende week toe, sh*t sorry!!

1 kaartje hier, uit NL, niemand van hier :-)
Vandaag 1 hurray (USA, beetje kort, maar ze vond de kaart leuk en werd ook meteen 2 keer favourite, terwijl ik hem zelf niet super vond, maar paste wel in het profiel).

EN 2 kaarten ontvangen. 1 uit Rusland en 1 uit Litouwen, leuke kaarten, maar niet heel bijzonder.

Leuk om te lezen waar jullie kaarten scoren en wat jullie "budget" is. Ik let er wel op dat het gemiddelde (ver) onder de 1 euro per kaart blijft. Op pp-junkie lukt me dat makkelijk, maar bij andere goedkope winkels in mijn omgeving zijn bijna alleen maar dubbele kaarten te koop en die koop ik (bijna) nooit voor postcrossing. Als ik wel een keer een dubbele kaart stuur is dat omdat hij echt in het profiel past en dan is de reactie ook altijd leuk. Ik vind het zelf ook niet raar om een dubbele kaart te krijgen.
iedereen heeft kaarten gehad maar ikke niet.......

helemaal niets nada noppes.....

alleen wat kaarten op de post gedaan vandaag
Hurray!!!!

Kaartje naar Finland is aangekomen na 6 dagen.

En nogmaals Hurray want manlief heeft een paar dagen vrij de komende meivakantie.

Dus ik ga eens op zoek naar een leuke aanbieding voor een paar dagen weg.

En dan in de tussentijd ook nog flink knutselen aan de versiering voor dochterliefs fiets voor de koninginnedag.

Vervelen heb ik even geen tijd voor.

Zazana, ik zou een I-drukker sturen naar zo'n profiel eerlijk gezegt.

Leuk dat je er 7 onderweg mag hebben.

Is dat bij 40 kaarten verzonden????
Oke, vergeet ik weer een heleboel tekst op deze pagina.

Nog even lezen dus.

Gaan mijn hersens ooit nog gewoon hun werk doen.
iemand in china had mijn kaartje ontvangen en vond het erg leuk!

En ik kreeg vandaag een Pinguin kaart uit Zuid Afrika, super!!!!
Zuid afrika! wow! volgens mij is dat best bijzonder kaatje!

En Tine, sorry helemaal overheen gelezen maar wat fijn dat het allemaal zo goed lijkt te bevallen je nieuwe werk :D nogmaals gefeliciteerd!!
Pinguins in Zui-Afrika een keer wat anders dan de gebruikelijke giraffes.

Ik heb geen kaarten ontvangen, en ook geen hurrays, morgen expired een kaart naar australia (is drie weken niet online geweest)
het waren woestijnpinguins echt waar
pinguins dat als je ze door elkaar schudt er dikke stofwolken vanaf komen hihi
quote:c_estelle schreef op 27 april 2010 @ 20:16:

iedereen heeft kaarten gehad maar ikke niet.......

helemaal niets nada noppes.....

alleen wat kaarten op de post gedaan vandaagikkes ook niet hoor. Ben bang dat ik mijn quotum voor deze maand gehad heb...
Snjókorn falla, á allt og alla
Echt snjokorn? Ze beginnen toch weer te vliegen bij jullie of nog niet? Dacht dat ze opnieuw her-opstartten? Ik hoop dat je er nog krijgt hoor, allemaal in de laatste dagen
quote:chayuz schreef op 27 april 2010 @ 20:40:

pinguins dat als je ze door elkaar schudt er dikke stofwolken vanaf komen hihiChayuz is echt de grappigste van ons hoor!:-D ik lig zo vaak in een deuk om jou opmerkingen!
Ik had vandaag 2 hurrays en geen kaartjes in de bus .

Zo en nu lekker mn bed in, ben gesloopt van mn middagje werken (gisteren juist niet).

Morgen niet werken, wel mn bezoek aan mn nichtjes die ik eens per 6 weken zie dus druk druk druk..:-d
Zo veel bij te lezen... ik heb een poging gedaan.

@Tine, gefeliciteerd met je baan! Super :-)

@ Noa, ten eerste heel erg bedankt voor je leuke, vrolijke kaartje. Hij heeft een ere plekje gekregen op de hangmapjeswand. En ten tweede: blijf goed op jezelf passen.

Wat betreft de hurray's is het angstig stil, maar ik kreeg vandaag zomaar vier kaarten. De leukste van Noa. Een andere mooie uit Japan. Een uit America, maar ik kan de code niet lezen (jammer dat een plaatje toevoegen niet lukt, misschien weten jullie het) en een aankondiging van een tentoonstelling in Taiwan afgelopen augustus tot oktober (het is dat de uitleg ook in het Engels is gedrukt).
eveline, plaatje toevoegen hier moet je gewoon met het icoontje doen. Hierboven het kadertje en daar je URL inzetten. Of de URL van de afbeelding tussen img-tags zetten. Zo ongeveer

[IMG]URL van de afbeelding[/IMG]
Zooo een paar dames hadden het over "ouwe" daar heb ik ook pas een hurray van ontvangen, lag helemaal in een deuk toen ik deze las.

Vandaag een hurray ontvangen, ze was helemaal blij met de kaart vol met engels drop. Maar geen kaarten ontvangen. Vanmorgen vergeten kaartje op de bus te doen, naja dan komt ie maar een dag later aan...
Ik had dat hij (Ouwe) zei dat ik het card-id vergeten was, kreeg me daar een preek..

En ik weet voor 100% zeker dat ie dr op stond, en heb hm dat ook gemaild.

Verder nooit wat van gehoord.

Heb hm ook een keer een kaart gestuurd met 2 kinderen onder een paraplu in de regen (ja 3 accounts he ), was tie zo blij mee als een klein kind en kreeg dus een hurray met tekst en uitleg over het kaartje dat ik gestuurd had.
quote:StefanieV schreef op 27 april 2010 @ 22:46:

eveline, plaatje toevoegen hier moet je gewoon met het icoontje doen. Hierboven het kadertje en daar je URL inzetten. Of de URL van de afbeelding tussen img-tags zetten. Zo ongeveer

[afbeelding]

Kijk, dat weet ik wel, maar dat moet je de afbeelding wel eerst zo krijgen dat hij een url heeft. Ik dacht dat het ging lukken via hyves, maar dat was helaas niet zo. En eigenlijk gaf ik daar de pogingen al op.

Na talloze pogingen een code in te voeren die er een beetje op leek, heb ik de vraag via de zoekmachine gesteld. Afwachten dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven