Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Eens met Spinster. De leus bij bijvoorbeeld kindermishandeling is niet voor niets: juist bij twijfel!

Anders gaan mensen het bij zichzelf wegredeneren en gebeurt er dus niets.
quote:iris1969 schreef op 26 april 2010 @ 21:24:

@ Delphi: Ik denk dat TO echt niet zo verontrust was geweest dat ze alles van hem ging controleren én een topic plaatste als alle dames 25 waren geweest. Jij?TO was 30, haar vriend zocht blijkbaar naar aanmerkelijk jongere vrouwen, met wie hij erotisch chat- en smscontact had. Lijkt mij genoeg voor een topic.
Ik mis weer van alles... En dat terwijl ik inmiddels een heuse ban op mijn naam heb staan. Dan hoor je toch bij een groepje of niet?
quote:delphicat schreef op 26 april 2010 @ 21:26:

[...]

Dan quote ik mezelf even:

[...]

Als iemand een rechtstreekse beschuldiging doet van iets dat niet waar is, dan ontken je dat wel neem ik aan.

Zij deed dat dus niet.
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 26-04-2010 21:32
Reden: Wat voor ding is een beschuli?!
% gewijzigd
Norrr !!! jij bent het groepje!quote:TO was 30, haar vriend zocht blijkbaar naar aanmerkelijk jongere vrouwen, met wie hij erotisch chat- en smscontact had. Lijkt mij genoeg voor een topic.Lijkt mij genoeg om geen pixel meer aan vuil te maken en de relatie ter plekke te beeïndigen.
quote:Spinster schreef op 26 april 2010 @ 21:26:

[...]

Ohw....

En daar gaat het dus mis, want ik bedoel niet dat jij gek bent, maar.....

die en die en die, omdat..... en toen voelde ik me zo en dat riep dat en dat bij me op enz.

*zucht*

Djezuss... wat is het toch GoTskrake ingewikkeld zo'n forum waar je enkel het geschreven woord als middel hebt!
Vraagje: Dacht TO zelf dat hij met minderjarigen aan het chatten was?
quote:delphicat schreef op 26 april 2010 @ 21:28:

[...]

TO was 30, haar vriend zocht blijkbaar naar aanmerkelijk jongere vrouwen, met wie hij erotisch chat- en smscontact had. Lijkt mij genoeg voor een topic.Wellicht was ze gewoon een jaloerse muts, maar die indruk kreeg ik niet. Eerder een paniekreactie.
Min, ik weet niet of iedereen gelijk zou ontkennen. Sterker nog. er zijn gevallen bekend van mensen die een volledige bekentenis hebben afgelegd terwijl ze onschuldig waren :-)
quote:summerbreeze21 schreef op 26 april 2010 @ 21:17:

Ok, stond het er nu wel of niet

Geen idee. Ik had een feestje en dat liep zelfs zonder forum uit de hand!

quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 21:32:

Min, ik weet niet of iedereen gelijk zou ontkennen. Sterker nog. er zijn gevallen bekend van mensen die een volledige bekentenis hebben afgelegd terwijl ze onschuldig waren :-)Ja, maar we hebben TO niet opgesloten in een celletje waarna we haar urenlang ondervroegen.
quote:summerbreeze21 schreef op 26 april 2010 @ 21:30:

Vraagje: Dacht TO zelf dat hij met minderjarigen aan het chatten was?Jazeker. Zij was niet blind.
quote:summerbreeze21 schreef op 26 april 2010 @ 21:30:

Vraagje: Dacht TO zelf dat hij met minderjarigen aan het chatten was?Ja.
quote:floor72 schreef op 26 april 2010 @ 21:30:

[...]

Ohw....

En daar gaat het dus mis, want ik bedoel niet dat jij gek bent, maar.....

die en die en die, omdat..... en toen voelde ik me zo en dat riep dat en dat bij me op enz.

*zucht*

Djezuss... wat is het toch GoTskrake ingewikkeld zo'n forum waar je enkel het geschreven woord als middel hebt!En dan gaat het bij deze weer mis want precies zó had ik je post al opgevat!
Nee, das nou weer jammer he
quote:floor72 schreef op 26 april 2010 @ 21:32:

[...]

Geen idee. Ik had een feestje en dat liep zelfs zonder forum uit de hand!

spin en floor, doe us niet zo ingewikkeld
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 21:26:

maar heeft ze het bekend?Volgens mij heb ik alle postings van haar gelezen maar volgens haar ging het niet om minderjarige dames. En hij heeft ook nooit irl contact met ze gehad. Dus blijft nog steeds de vraag over, hij kan ook met volwassen dames gechat kunnen hebben, wat hij aangaf. Hij deed zich ipv 36 jaar ook als een jong knulletje voor, dus wie zegt dat de dames zich ook niet jonger hebben voorgedaan? Makkelijk omdat je toch niet zomaar voor elkaars deur kan staan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ok.. ze dacht het dus zelf ook. Pfff dan vind ik het inderdaad wel een lastige worden.

Kan niet meer helder denken door hersenspinsels.
quote:iris1969 schreef op 26 april 2010 @ 21:33:

[...]

Jazeker. Zij was niet blind.Dat Heeft Ze Nergens Gezegd!!
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 21:34:

spin en floor, doe us niet zo ingewikkeldOk ben ik dus niet de enige die het niet helemaal kan handelen op het moment
En als ze zelf dacht van wel, wat voor zin heeft het dan om te speculeren of het al dan niet zo is. Als zij denkt dat een volwassen man op zeer ongepaste wijze met minderjarigen chat terwijl hij zich voordoet als een ander...dan snap ik werkelijk waar niet wat zij nog bij m doet. Maar neen, dat ie zich voordoet als een ander is niet erg, dat ie seksueel getinte dingen tegen kinderen zegt is het punt niet....maar hij zou wel eens vreemd kunnen gaan, dát is erg. Tssssk
quote:delphicat schreef op 26 april 2010 @ 21:35:

[...]

Dat Heeft Ze Nergens Gezegd!!
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 21:34:

spin en floor, doe us niet zo ingewikkeld

"Oké, ik hou al op."
quote:minny schreef op 26 april 2010 @ 21:36:

En als ze zelf dacht van wel, wat voor zin heeft het dan om te speculeren of het al dan niet zo is. Als zij denkt dat een volwassen man op zeer ongepaste wijze met minderjarigen chat terwijl hij zich voordoet als een ander...dan snap ik werkelijk waar niet wat zij nog bij m doet. Maar neen, dat ie zich voordoet als een ander is niet erg, dat ie seksueel getinte dingen tegen kinderen zegt is het punt niet....maar hij zou wel eens vreemd kunnen gaan, dát is erg. Tssssk Alles hierboven vind ik ongepast natuurlijk. Ik probeer er alleen achter te komen wat er is gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven