Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 26 april 2010 om 21:44
Haai!
Rainz, sorry hoor, maar wat een lul zeg.
Laat je niet gek maken, denk aan jezelf.
En, gefeliciteerd mt je verse neefje.
Goldie toch, wat een gedoe en gezeik allemaal.
Goed dat je het allemaal van je af geschreven hebt.
Rustig aan hè!
Druifje, gefeliciteerd met tas.
Wat is het er voor een?
Klinkt goed je weekend Zoeb, fijn!
Ik doe niets meer vanavond, heb het hele huishouden weer schoon gemaakt.
Morgen, na het werk en hardlopen, alleen nog even strijken.
Rainz, sorry hoor, maar wat een lul zeg.
Laat je niet gek maken, denk aan jezelf.
En, gefeliciteerd mt je verse neefje.
Goldie toch, wat een gedoe en gezeik allemaal.
Goed dat je het allemaal van je af geschreven hebt.
Rustig aan hè!
Druifje, gefeliciteerd met tas.
Wat is het er voor een?
Klinkt goed je weekend Zoeb, fijn!
Ik doe niets meer vanavond, heb het hele huishouden weer schoon gemaakt.
Morgen, na het werk en hardlopen, alleen nog even strijken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 26 april 2010 om 22:14
Poehee, die is aan de prijs, Druifje Maar wel leuk..
Rainz, het is de tweede keer, als ik me goed herinner. Dat hij iets uitvreet en zich dan weer bedenkt. Jouw houden van doet ontzettend pijn, maar het lijkt me handig als hij minstens een jaar op zichzelf heel hard gaat nadenken over wat hij echt wil in het leven. En jij over of je echt wel met hem verder wil.
Fussie, welke satesaus is lekker?
Rainz, het is de tweede keer, als ik me goed herinner. Dat hij iets uitvreet en zich dan weer bedenkt. Jouw houden van doet ontzettend pijn, maar het lijkt me handig als hij minstens een jaar op zichzelf heel hard gaat nadenken over wat hij echt wil in het leven. En jij over of je echt wel met hem verder wil.
Fussie, welke satesaus is lekker?
maandag 26 april 2010 om 22:16
dinsdag 27 april 2010 om 07:50
Moggûh wijffies,
Rainz, we hebben het er tijdens de meet bij HPL over gehad he? Ik zou het een bijna onmogelijke keuze vinden. Liefde doet verschrikkelijk veel, maar dezelfde liefde heeft ook heel erg veel beschadigd. En dan kan diezelfde liefde ook alles weer helen, maar dat heeft tijd nodig, veel tijd. Het glas is halfvol denkend dan komen jullie er samen wel uit, mits hij jou alle ruimte geeft om er mee om te gaan en te verwerken en vragen te stellen.
Pas er voor op dat hij het slachtoffer gaat spelen, want één ding is duidelijk: dat ben jij. Jij mag de touwtjes in handen hebben en er aan trekken en hij heeft ze voorlopig maar te volgen.....tot alles weer veilig is.
Rainz, we hebben het er tijdens de meet bij HPL over gehad he? Ik zou het een bijna onmogelijke keuze vinden. Liefde doet verschrikkelijk veel, maar dezelfde liefde heeft ook heel erg veel beschadigd. En dan kan diezelfde liefde ook alles weer helen, maar dat heeft tijd nodig, veel tijd. Het glas is halfvol denkend dan komen jullie er samen wel uit, mits hij jou alle ruimte geeft om er mee om te gaan en te verwerken en vragen te stellen.
Pas er voor op dat hij het slachtoffer gaat spelen, want één ding is duidelijk: dat ben jij. Jij mag de touwtjes in handen hebben en er aan trekken en hij heeft ze voorlopig maar te volgen.....tot alles weer veilig is.
dinsdag 27 april 2010 om 07:52
Even een teken van leven Ben jullie niet vergeten hoor, kan hulst niet zonder jullie .
Kom snel weer wat intensiever mee doen, maar even pauze is wel erg goed voor mijn huishouden e.d. geweest. En voor mijn ontkluizenaarschap. ( de laatste maanden bleef ik weer vaker hangen achter de compu ipv iets nuttigs\leuks\ te doe )
Love you all, en tot snel.
( ps, nu blijf ik niet omdat ik zwaar griep heb duik mijn nest weer in. )
voor jullie !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 27 april 2010 om 07:55
En hier maar weer verder.
Druif, gave tas!! Je kunt er zoveel in kwijt dat je straks heel veel kwijt bent
We moeten een kraamvisitedagje gaan plannen. Via hyves maar?
Rainz, gefeliciteerd met je versgeperste neefje!
Voor Gold een hele dikke vette
Ga zo de hyves even checken.
En nu ik toch bezig ben voor Gelfje ook van het zelfde laken een pak
En nu wilde ik nog veel meer zeggen, maar ben het kwijt.
Geniet!
Druif, gave tas!! Je kunt er zoveel in kwijt dat je straks heel veel kwijt bent
We moeten een kraamvisitedagje gaan plannen. Via hyves maar?
Rainz, gefeliciteerd met je versgeperste neefje!
Voor Gold een hele dikke vette
Ga zo de hyves even checken.
En nu ik toch bezig ben voor Gelfje ook van het zelfde laken een pak
En nu wilde ik nog veel meer zeggen, maar ben het kwijt.
Geniet!
dinsdag 27 april 2010 om 08:02
Beterschap, Boro, en je hebt groot gelijk dat je jezelf loswurmt van de computer *maar niet van ons*
Rainz, heel goed dat je met je maatschappelijk werker gaat praten.
Het is inderdaad, zoals Buuv zegt, zo lastig.
Liefst zou je willen dat dit alles een slechte droom was en je nu wakker wordt, vredig en veilig.
Helaas is het de harde werkelijkheid. Als je man het even moeilijk heeft laat hij je vallen. Als'ie spijt heeft vraagt hij je terug.
Die twee dingen moeten bestendig worden opgelost voordat je echt weer verder kan.
Vandaag:
Schoonmaakster
Doktersafspraak
Kindergedoe
Rainz, heel goed dat je met je maatschappelijk werker gaat praten.
Het is inderdaad, zoals Buuv zegt, zo lastig.
Liefst zou je willen dat dit alles een slechte droom was en je nu wakker wordt, vredig en veilig.
Helaas is het de harde werkelijkheid. Als je man het even moeilijk heeft laat hij je vallen. Als'ie spijt heeft vraagt hij je terug.
Die twee dingen moeten bestendig worden opgelost voordat je echt weer verder kan.
Vandaag:
Schoonmaakster
Doktersafspraak
Kindergedoe
dinsdag 27 april 2010 om 08:02
Mogge!
Rainz, botweg zijn er twee keuzes; je gaat door op het ingeslagen pad, wat wil zeggen; weg bij man, of je blijft bij hem in de wetenschap dat hij je al twee keer heel veel pijn gedaan heeft en dat waarschijnlijk nog wel een keer zal gaan doen.
Als je dat zo leest, lijkt mij de beslissing theoretisch gezien nogal makkelijk.
Kies voor jezelf joh, en voor je kinderen, want ik geloof dat dit voor je kinderen ook niet goed is.
Verder; ik ben er niet, want ik moet zo gaan werken
Mijn lijstje is simpel voor vandaag;
- werken
Rainz, botweg zijn er twee keuzes; je gaat door op het ingeslagen pad, wat wil zeggen; weg bij man, of je blijft bij hem in de wetenschap dat hij je al twee keer heel veel pijn gedaan heeft en dat waarschijnlijk nog wel een keer zal gaan doen.
Als je dat zo leest, lijkt mij de beslissing theoretisch gezien nogal makkelijk.
Kies voor jezelf joh, en voor je kinderen, want ik geloof dat dit voor je kinderen ook niet goed is.
Verder; ik ben er niet, want ik moet zo gaan werken
Mijn lijstje is simpel voor vandaag;
- werken
668, the neighbour of the Beast