Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 27 april 2010 om 18:13
arme fuss, een dikke knuffel
Goldie voor jouw ook nog een hele dikke
Buuf, ik heb dat een keer meegemaakt. Toen werd het huis van de buren van mijn ouders leeggehaald. Het buurmeisje aan de andere kant zat voortdurend stoned in haar kamer (en die was pas zes).
ik ben het trouwens erg eens met gelf wat buuf betreft. Ik weet het is niet origineel maar liever goed gekopieerd toch
Goldie voor jouw ook nog een hele dikke
Buuf, ik heb dat een keer meegemaakt. Toen werd het huis van de buren van mijn ouders leeggehaald. Het buurmeisje aan de andere kant zat voortdurend stoned in haar kamer (en die was pas zes).
ik ben het trouwens erg eens met gelf wat buuf betreft. Ik weet het is niet origineel maar liever goed gekopieerd toch
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 27 april 2010 om 18:19
Lijkt me dat jij het flink te druk hebt om je te schamen, Coebergh Ik hoop dat het doorgaat voor Middelste, dat naar NAC gaan.
Fussie Het is ook gewoon zwaar, zwanger zijn.
Die plek op mijn schouder was toch ietwat een brandwond. Met een keer zalf zou het rustiger moeten zijn (en zoniet haal ik morgen zelf wel wat)
Fussie Het is ook gewoon zwaar, zwanger zijn.
Die plek op mijn schouder was toch ietwat een brandwond. Met een keer zalf zou het rustiger moeten zijn (en zoniet haal ik morgen zelf wel wat)
dinsdag 27 april 2010 om 19:29
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 27 april 2010 @ 18:20:
Ik zit niet lekker meer, geen veren meer aub
Buuf,mijn moeder is 4 jaar ouder maar die is al echt oud,jij bent nog zo sprankelend!
Net met Middelste in de voortuin(want achter geen zon meer) een potje gekaart.Wat kijken de mensen dan toch raar
Ik zit niet lekker meer, geen veren meer aub
Buuf,mijn moeder is 4 jaar ouder maar die is al echt oud,jij bent nog zo sprankelend!
Net met Middelste in de voortuin(want achter geen zon meer) een potje gekaart.Wat kijken de mensen dan toch raar
dinsdag 27 april 2010 om 20:12
Dag liefjes,
Ik ben half teruggelezen hoor, zowaar!
Rainz, gewoon goed de tijd nemen om na te denken, maar ik geef je één ding mee; houd niet krampachtig vast aan het oude uit angst voor het nieuwe. Misschien zou je wel veel gelukkiger zijn, uiteindelijk, als je vasthoud aan je keuze. Ik weet het niet hoor, maar het is wel een beetje mijn gedachte.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik vind mijn werk leuk hoor! Het is heel erg wennen om ineens fulltime te werken, en met de verkoop van het huis en nog wat andere dingen, het is gewoon even heel druk en véél, hier.
Komt allemaal goed, en dan ben ik er weer meer
Ik ben half teruggelezen hoor, zowaar!
Rainz, gewoon goed de tijd nemen om na te denken, maar ik geef je één ding mee; houd niet krampachtig vast aan het oude uit angst voor het nieuwe. Misschien zou je wel veel gelukkiger zijn, uiteindelijk, als je vasthoud aan je keuze. Ik weet het niet hoor, maar het is wel een beetje mijn gedachte.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik vind mijn werk leuk hoor! Het is heel erg wennen om ineens fulltime te werken, en met de verkoop van het huis en nog wat andere dingen, het is gewoon even heel druk en véél, hier.
Komt allemaal goed, en dan ben ik er weer meer
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 27 april 2010 om 20:29
Buuf iedereen heeft hier gelijk. Huppekee nog een veer erbij.Nu kun je alleen nog maar liggen vanavond.
Zeg Coe dan is je moeder jongen dan mijn persoontje. Wil je niet meer zeggen dat dat oud is. Voel me 80 ondertussen.
Rainz fijn dat je de taart toch maakt. Ik heb er nogal over op lopen scheppen hoe lekker dat ie is.
Laat maar weten hoe laat donderdag.
Zeg Coe dan is je moeder jongen dan mijn persoontje. Wil je niet meer zeggen dat dat oud is. Voel me 80 ondertussen.
Rainz fijn dat je de taart toch maakt. Ik heb er nogal over op lopen scheppen hoe lekker dat ie is.
Laat maar weten hoe laat donderdag.
dinsdag 27 april 2010 om 20:31
dinsdag 27 april 2010 om 20:40
[quote]Zoebie schreef op 27 april 2010 @ 20:29:
Buuf iedereen heeft hier gelijk. Huppekee nog een veer erbij.Nu kun je alleen nog maar liggen vanavond.
Zeg Coe dan is je moeder jongen dan mijn persoontje. Wil je niet meer zeggen dat dat oud is. Voel me 80 ondertussen.
Mijn moeder is oud Zoeb,jij bent nog een hartstikke jonge blom
Buuf iedereen heeft hier gelijk. Huppekee nog een veer erbij.Nu kun je alleen nog maar liggen vanavond.
Zeg Coe dan is je moeder jongen dan mijn persoontje. Wil je niet meer zeggen dat dat oud is. Voel me 80 ondertussen.
Mijn moeder is oud Zoeb,jij bent nog een hartstikke jonge blom
dinsdag 27 april 2010 om 22:12
Haai Ouwe lieffies!
Buufje, zit je lekker met al die veren!
Ik ben weer helemaal druk deze week, ben sinds zondag weer gaan 'hardlopen'.
Vanavond ben ik weer geweest, we hebben net gegeten.
Nu moet ik even gaan uitzoeken waar ik morgen moet zijn, want ik ga weer naar school!
Goldie, Rainz, Fuss, Gelf en Boro,
Ik hoop dat jullie je snel beter voelen.
Marels, al bijgekomen van het harde werken?
Ik hoop dat je middelste kind morgen lekker naar het voetballen kan.
Ik ga weer iets doen, Toedeloe!
voor iedereen!
Buufje, zit je lekker met al die veren!
Ik ben weer helemaal druk deze week, ben sinds zondag weer gaan 'hardlopen'.
Vanavond ben ik weer geweest, we hebben net gegeten.
Nu moet ik even gaan uitzoeken waar ik morgen moet zijn, want ik ga weer naar school!
Goldie, Rainz, Fuss, Gelf en Boro,
Ik hoop dat jullie je snel beter voelen.
Marels, al bijgekomen van het harde werken?
Ik hoop dat je middelste kind morgen lekker naar het voetballen kan.
Ik ga weer iets doen, Toedeloe!
voor iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 28 april 2010 om 07:27
woensdag 28 april 2010 om 08:39
Moggu!
Ik zou ook liever thuis werken onder het genot van klap eens in de handjes!Dan kan je dag niet meer stuk toch?
Ja Nik,wat ga je leren?
Zoeb,hoe gaat het nu met de vlekken?
Lijstje vandaag:
boodschappen
stofzuigen
wassen,vouwen
op zoek naar een dj
op zoek naar uitnodiging (oudste wil een soort van lowlands ticket als uitnodiging,iemand nog een idee?)
bedenken wat we eten vandaag
Fijne dag allemaal
Ik zou ook liever thuis werken onder het genot van klap eens in de handjes!Dan kan je dag niet meer stuk toch?
Ja Nik,wat ga je leren?
Zoeb,hoe gaat het nu met de vlekken?
Lijstje vandaag:
boodschappen
stofzuigen
wassen,vouwen
op zoek naar een dj
op zoek naar uitnodiging (oudste wil een soort van lowlands ticket als uitnodiging,iemand nog een idee?)
bedenken wat we eten vandaag
Fijne dag allemaal