date met directeur ?
dinsdag 27 april 2010 om 19:18
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.
Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!
Wat is zijn doel van het drankje ??
Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!
Wat is zijn doel van het drankje ??
Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
dinsdag 27 april 2010 om 19:28
[quote]Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:18:
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.
I've been there, done that.... mistake!
Als het bij een onschuldig drankje blijft, dan is het ok. Vraag het gewoon op de manaf.
I've been there, done that.... mistake!
Als het bij een onschuldig drankje blijft, dan is het ok. Vraag het gewoon op de manaf.
dinsdag 27 april 2010 om 19:28
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:26:
Omdat we het wel gezellig hebben en leuke gesprekken voeren.Nou taadaa, hij is nieuw in town en wil met iemand vriendschappelijk iets gaan drinken met wie hij een leuk gesprek kan voeren en die hem zijn nieuwe stad kan laten zien. Of hoopte je stiekem op iets meer?
Omdat we het wel gezellig hebben en leuke gesprekken voeren.Nou taadaa, hij is nieuw in town en wil met iemand vriendschappelijk iets gaan drinken met wie hij een leuk gesprek kan voeren en die hem zijn nieuwe stad kan laten zien. Of hoopte je stiekem op iets meer?
dinsdag 27 april 2010 om 19:29
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:26:
Omdat we het wel gezellig hebben en leuke gesprekken voeren.
Als ik met iedereen met wie ik dagelijks leuke gesprekken voer en het gezellig heb een date zou hebben, dan zou ik het retedruk krijgen zeg.
Omdat we het wel gezellig hebben en leuke gesprekken voeren.
Als ik met iedereen met wie ik dagelijks leuke gesprekken voer en het gezellig heb een date zou hebben, dan zou ik het retedruk krijgen zeg.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:28:
Ik xzei vorige week tegen hem dat hij niet steeds zo laat moet werken (elke avond tot 11 uur) dat die ook moest ontspannen. Toen kreeg ik een smsje of ik zin had om een drankje te doen
Dat kan je beleeft weigeren hoor.... maar ik krijg de indruk dat je dat helemaal niet wilt...
je vind het wel leuk...
Ik xzei vorige week tegen hem dat hij niet steeds zo laat moet werken (elke avond tot 11 uur) dat die ook moest ontspannen. Toen kreeg ik een smsje of ik zin had om een drankje te doen
Dat kan je beleeft weigeren hoor.... maar ik krijg de indruk dat je dat helemaal niet wilt...
je vind het wel leuk...
dinsdag 27 april 2010 om 19:31
dinsdag 27 april 2010 om 19:31
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:29:
Natuurlijk ben ik gecharmeerd dat hij met mij wat wil drinken! Maar het is niet mijn bedoeling "verkeerde"dingen te gaan doen!
Waarom eigenlijk? Omdat hij directeur is?
Hij is getrouwd hoor, duh.......
Natuurlijk ben ik gecharmeerd dat hij met mij wat wil drinken! Maar het is niet mijn bedoeling "verkeerde"dingen te gaan doen!
Waarom eigenlijk? Omdat hij directeur is?
Hij is getrouwd hoor, duh.......
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
dinsdag 27 april 2010 om 19:33
Denk ook dat je probeert hier uit te vogelen of hij je meer dan leuk vindt. En tegen je directeur zeggen dat hij niet zo steeds zo laat moet werken klinkt ook een beetje te persoonlijk.
Directeur denkt nu natuurlijk: Ah, een luisterend oor en daar zit ook nog een vrouw aan vast, laat ik eens een date plannen!
Directeur denkt nu natuurlijk: Ah, een luisterend oor en daar zit ook nog een vrouw aan vast, laat ik eens een date plannen!
dinsdag 27 april 2010 om 19:34
dinsdag 27 april 2010 om 19:34
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2010 @ 19:33:
Gecharmeerd omdat de directeur iets met je wil drinken? Djiezz... waarom?
- omdat het een man is?
- omdat het je baas is?
- omdat je hem leuk vindt?
- omdat dit makkelijker is dan hard werken voor die promotie?
- omdat ik al 2,5 jaar vrijgezel ben en enorm toe bent aan ehh mannelijk gezelschap?
- omdat ik me geen betere nieuwe beste vriend kan voorstellen dan mijn charmante baas?
Gecharmeerd omdat de directeur iets met je wil drinken? Djiezz... waarom?
- omdat het een man is?
- omdat het je baas is?
- omdat je hem leuk vindt?
- omdat dit makkelijker is dan hard werken voor die promotie?
- omdat ik al 2,5 jaar vrijgezel ben en enorm toe bent aan ehh mannelijk gezelschap?
- omdat ik me geen betere nieuwe beste vriend kan voorstellen dan mijn charmante baas?
dinsdag 27 april 2010 om 19:36