date met directeur ?

27-04-2010 19:18 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.

Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!

Wat is zijn doel van het drankje ??

Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
Ik vind het vreemd dat iedereen alleen ingaat op de beweegredenen van TO, want ik vind de beweegredenen van die getrouwde 15 jaar oudere baas van haar veel bedenkelijker. Die wil volgens mij gewoon een jomg kipje scoren en als er gedonder van komt kan TO het veld ruimen.

Zij stelt de vraag toch? Hoe moet ik nou weten wat zijn beweegredenen zijn. En die TO lijken me vrij duidelijk, zeker nu met de toevoeging dat hij 200 km verderop woont. Please
quote:TouchOfPink schreef op 27 april 2010 @ 19:46:

[...]

Ik denk het ook. Ik voel een "oow meneer de directeur wat doet u nu?!" aankomen. Briljant! Ik zie het voor me
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Soulcats schreef op 27 april 2010 @ 19:43:

[...]

Verrekte handig zeg.

Ohoh, ik lees zaken over promotie, haha, het lijkt me eerder handig om te gaan solliciteren.

Je trapt in een val meid.
Beste Florien, hoe kom je er eigenlijk bij om hier een topic over te openen?
Peas on earth!
quote:TouchOfPink schreef op 27 april 2010 @ 19:46:

[...]

Ik denk het ook. Ik voel een "oow meneer de directeur wat doet u nu?!" aankomen.Precies mijn gedachte
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:40:

Zijn vrouw woont 200km verderop.. Hij zit dus doordeweeks in een hotel..En je denkt nog steeds dat hij niet voor een wip gaat?
Ik ga even 4 letter Lingo kijken.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2010 @ 19:43:

[...]

En dat baseer je op? Op het feit dat hij een drankje wil drinken met TO?Gewoon common sense. Je denkt toch niet dat dit bij een drankje drinken blijft? En affaires hebben nogal eens de neiging verkeerd af te lopen voor de minnares.
...
tia.dalma wijzigde dit bericht op 27-04-2010 19:50
Reden: foute quote in post
% gewijzigd
Ja maar, eerst woonde hij hier net nieuw en nu zit hij alleen doordeweeks op een hotelkamer. Het klinkt een beetje als de Rozenboom. Daar wonen de mensen ook allemaal op hun kamer. Heet hij Ludo?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2010 @ 19:47:

Dat vroeg ik me ook net af...

Helemaal een nick aanmaken enzo...
quote:loomii schreef op 27 april 2010 @ 19:42:

[...]

[...]

[...]

Mijn vrouw zou zeggen: "als dát geen neuken wordt.......!"

(hebben we ergens zo'n Kop van Jut-smiley op de plank liggen? Zo'n ding dat bing-bing-bing-bing!!!! zegt, you just hit the jackpot??)
Nu ben je nog " gecharmeerd" dat hij iets met je wil drinken, straks ben je ervan " gecharmeerd" dat hij met je wil neuken.
Ik zou zo graag ook ff mee kletsen, maar alles is al gezegd. Ik hoop dat de directeur zo ook even een topic opent.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:BrightEyes80 schreef op 27 april 2010 @ 19:49:

[...]

Dat vroeg ik me ook net af...

Helemaal een nick aanmaken enzo...Juist... maar dat wilde ik heel subtiel brengen enzo
Peas on earth!
Florien, je zegt 'hij woont hier net nieuw'. Maar meneer de directeur zit gewoon in een hotel for god sake. Het is zijn woonplaats niet! Vrijdagmiddag gaat hij weer lekker naar moeder de vrouw 200 km verderop en is hij jou tot maandag weer vergeten.

Wat vinden je andere collega's hier eigenlijk van? En wanneer is de date gepland?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2010 @ 19:50:

[...]

Juist... maar dat wilde ik heel subtiel brengen enzo Ik ben daar niet zo goed in
quote:Solomio schreef op 27 april 2010 @ 19:50:

Ik zou zo graag ook ff mee kletsen, maar alles is al gezegd. Ik hoop dat de directeur zo ook even een topic opent.Mag niet dubbelnicken he, anders...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2010 @ 19:47:

Erwt Florien is long gone, haar panty verwisselen voor plakkousen en pumps i.p.v. ecco's. Past beter bij de horizontale tango waar de directeur op uit is.

Past mij ook beter want ik moet Blue ophalen.
quote:xDoortjex schreef op 27 april 2010 @ 19:49:

Ja maar, eerst woonde hij hier net nieuw en nu zit hij alleen doordeweeks op een hotelkamer. Het klinkt een beetje als de Rozenboom. Daar wonen de mensen ook allemaal op hun kamer. Heet hij Ludo?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:BrightEyes80 schreef op 27 april 2010 @ 19:51:

Ik ben daar niet zo goed in Ben je wel een beetje goed in 4 letter Lingo?
quote:loomii schreef op 27 april 2010 @ 19:52:

[...]

Ben je wel een beetje goed in 4 letter Lingo?Heul goed...
quote:Solomio schreef op 27 april 2010 @ 19:50:

Ik zou zo graag ook ff mee kletsen, maar alles is al gezegd. Ik hoop dat de directeur zo ook even een topic opent.

Ruige sex, waar beginnen?

Ehhhh.... bij de secretaresse?
quote:TouchOfPink schreef op 27 april 2010 @ 19:51:

[...]

Erwt Florien is long gone, haar panty verwisselen voor plakkousen en pumps i.p.v. ecco's. Past beter bij de horizontale tango waar de directeur op uit is.

Past mij ook beter want ik moet Blue ophalen.

Jij gaat Blue in plakkousen ophalen?

*schuift aan op Hyves voor de updeet*
quote:loomii schreef op 27 april 2010 @ 19:52:

[...]

Ben je wel een beetje goed in 4 letter Lingo?

4 letter Lingo. Waar is de directeur op uit?

Seks. S E K S. ping ping ping ping!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven