Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Maandag 3 mei pretecho hier!

Hoe is het met iedereen? Goede nacht gehad?
Goodmorning ladies! Na twee dagen heel hard te hebben gewerkt heb ik nu heerlijk vakantie! Bijna drie weken even niets dus ben in de genietfase.

Ik ga eens even bijlezen
Eileentje moet jij niet zwemmen?

Gezellig dat je er weer bent Tjeempie, ik had je al gemist.

Hier heerlijk geslapen, ons zoontje heeft sinds tijden weer een nachtje door geslapen. Wat is dat lekker zeg!
Hm ben ik aa het bijlezen ben ik ineens tot de conclusie gekomen dat ik nu naar de bieb moet en nu meuk moet halen voor de vakantie. ik kom jullie straks vervelen dames

Eles nog van harte met je verjaardag! Volgens mij ben ik dat helemaal vergeten in alle toestand. Maar las wel dat je het helemaal leuk hebt gehad

Kloontje, gezellig als je ook op hyves komt!

Tot straks! Ga ook nog even een zwangerschapsmasker creeeren onder de zonnebank
Goedemorgen allemaal!

Ik heb vanavond de geslachtsbepaling, ben beetje zenuwachtig (oke en ook heel erg voor de vliegreis zaterdag). Maar kijk er wel super naar uit. Babouche, heb ook een beetje wat jij hebt. Voelde kleine eerst heel goed, dacht ik. Nu ineens een stuk minder en dan ga je toch twijfelen. Dus ben ook wel een beetje gerustgesteld door de uitleg van jou vk. Vandaag en morgen alleen nog werken en daarna lekker 3 weekjes vrij! Moet nog zoveel doen hier. Enne, ik voel weer een niet productief woensdagje aankomen :-)
Good morning!

Ik kom ook even zwaaien, manlief is onverwachts een dagje vrij dus wij gaan een garderobekast scoren bij ikea.

Dus ik spring nu onder de douche, kom later jullie wel weer vervelen

Doei
Nou happy, het ziet er naar uit dat we maar samen moeten gaan kletsen. De rest laat ons een beetje in de steek

Leuk zeg vanavond een geslachts bepaling. Ga je hier vertellen wat het is? Zijn er eigenlijk al anderen die weten wat het wordt?

Babouche wat goed dat je toch hebt gebeld. Fijn dat ze je heeft kunnen geruststellen. Wanneer heb je nu weer een afspraak? Over een week of 2 toch?
WAT??? Heeft iedereen nu bijna vakantie?? En waar gaat iedereen heen (als dat al gemeld is dan is mij dat geheel ontschoten, sorry).

Eles, ik ben blij dat ik vanmorgen wakker werd zonder hoofdpijn dus ik wilde niet gelijk van alles en nog wat van mijn lichaam eisen......zwemmen is tegenwoordig namelijk een heeele opgave (als ik er aan denk word ik al moe ). Fijn dat zoontjelief eens een keer doorsliep. Lijkt me niets die gebroken nachten....

Tjeempie, fijn dat jij er ook weer bent.

Happy, ik word bijna zenuwachtig voor jou.......lijkt me zo spannend en daarnaast zo geweldig. En krijgen wij het ook te weten?

Waar wil je over praten eles?
Fijn dat je hoofdpijn weer weg is Eileentje.

Mijn vakantie gaat naar Rusland. (nee echt geen grapje) we gaan maar kort hoor. van vrijdag tot en met maandag.

Ach ik wil over niets bijzonders praten. Gewoon een beetje slap auwehoeren.
Jij gaat ook? (is mij ook compleet ontgaan). Bijzonder, Rusland. Wat moet ik mij daar bij voorstellen? City-hoppen? Nu vrijdag tot en met maandag?

Slap ouwehoeren..........nou kom maar op! Ben er klaar voor!

ruiken jullie trouwens ook alles zo sterk?
O daar heb ik vast nog niets over verteld, het was nog maar de vraag of we ons visum voorelkaar zouden krijgen. Ja we gaan cityhoppen in st Petersburg. Nu vrijdag tot en met Maandag.

Ja hier ook een sterke reuk. Het bedrijfsrestaurant ruikt sterk!!!
Eileen, ik ga ook niet op vakantie hoor. Wij mogen nog 7 weken werken alvorens we vakantie hebben hier. Er wordt dus gewoon gewerkt. Ik heb gelukkig een dagje vrij vandaag.

We zijn druk in de tuin bezig. Buxushaagje eruit, tuinhekje erin etc. zodat over een tijdje de tuin weer zomerklaar is.

3 mei een pretecho? Dat is al snel. Ga je ons vertellen wat het is? Of houd je dat lekker voor jezelf?

Babouche, fijn dat de vk je gerust heeft kunnen stellen.

Tjeemp, geniet van je vakantiestemming. Met dit weer moet dat wel lukken. Wanneer vertrekken jullie?

Eles, fijne vakantie.

Happy, leuk de geslachtsbepaling vanavond. Ik hoop dat je kleintje er mooi voor ligt.

Caro, wat laat, maar shop ze! Hopelijk vind je wat naar je gading.

Bapauw, jeetje wat balen van die bandenpijn. Als je zelfs al niet meer auto kunt rijden. Had je dat bij je eerste ook zo erg?

Ik heb al geshopt. Heb net met man een nieuwe notebook gekocht want mijn pc maakt al een tijdje opstijg geluiden en ik kreeg al een hele tijd meldingen dat ik onvoldoende schijfruimte heb. En er staat helemaal niets bijzonders op het oude kloemel ( da's limburgs voor onding). Ga zo alle foto's van dochter maar eens branden en van mijn bruiloft. Zodat deze in ieder geval niet verloren gaan en daarna mag mijn pc wat mij betreft met pensioen. Heb deze aan het begin van mijn laatste opleiding gekregen en toen was het nog een prima ding, maar nu is het echt niets meer.

Dus tja dan man mee, want ik ben een echte vrouw en kijk alleen maar het uiterlijk en verder vertel ik man wat belangrijk is voor me ( internetten, mailen, wat tekstverwerken en spelletjes, foto's op kwijt kunnen) en dan mag man kijken welke dan geschikt zijn ( en daar kies ik de mooiste uit )

Verder weinig bijzonderheden. Verlies nog steeds bloed zo nu en dan, maar dat is voornamelijk icm braken dus ik denk dat dat vaatjes zijn die springen. Volgende week donderdag weer naar de vk.

Nou meiden tot later,

X
Wat leuk.........laat maar weten of het iets is.....

Moet denk ik maar een een weekendje weg met moeders regelen ofzo. Weet anders niets leuks. En mijn zus een mooie ketting.

Erg he.......ik liep over de gang langs iemand kantoor en die was een broodje aan het eten. Ik kreeg ineens zo'n trek dat ik nu alleen maar aan lekkere broodjes denk. Ik was desbetreffende collega bijna aangevlogen om hem van zijn broodje te ontdoen.

Picture this.........ik met mijn zwangere pokkel vliegend over zijn bureau, een oerkreet slaakt, vervolgens constateren dat collega zwaar overrompeld en angstig kijkt en ik denk.......yesss missie geslaagd! I've got food!!
Kloemel.........die houden we erin!
haha, ik zie je al vliegen Eileen. Mijn collega had een broodje met rosbief. oooh wat had ik daar zin in zeg. Nouja, ham lijkt er ook wel op toch?

he visje, nog steeds bleod verlies? Daar wordt je ook niet vrolijker van he? En je braakt ook nog steeds. Pff gaat nog niet echt super met je dus. Wel leuk een nieuwe notebook.
OWHH.....broodje rosbief, broodje zalm, broodje filet americain.......heerlijk......maar we mogen het niet.
Visje, lees er helemaal overheen (ben iets te enthousiast vandaag). Naar dat van dat bloeden zeg. Moet je nog steeds zoveel braken?

En gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Dat je vele uurtjes op het viva-forum mag doorbrengen.
Ja, het is natuurlijk geen groot gemis, maar dat wat je niet mag is altijd lekkerder toch? Ik hoorde laatst ergens de tip, dan neem je toch vegetarische filet american?? Maar dat is vies!!!!
nee........ik vind sommige vegetarische happen, burgers of weet ik veel hoe je ze noemt wel lekker. Maar bij filet americain moet ik ook filet americain proeven en dat zal bij vegetarische filet americain niet zo zijn. Daar waag ik me dus gewoon niet aan.
vegatarische file lijkt best veel op de echte file.

Ik heb dat met vegatarische leverworst, die is erg lekker.

Weet je waar ik zo'n trek in heb.... carpaciosalade mmmmmm

nog even wachten ( maandje of 4 )
hoi meiden, vanaf mijn nieuwe notebook. Yesss ben dus al online!

Mmmmm lekker broodje rosbief. Mjammie. Ga straks als dochter op bed ligt mezelf trakteren op een stokbroodje Bouche Fleurie. Kennen jullie dat? Is een stokbroodje met daarop gebakken bacon of ontbijtspek, gebakken prei, zachte geitenkaas, honing en provencaalse kruiden. Mijn maag knort al als ik er aan denk.

Ja ben dus nog steeds misselijk met tijden. Vaak niet meer gelijk 's ochtends bij het opstaan, maar wel bij een lege maag. Dacht gisterochtend ook bijvoorbeeld dat het best goed ging toen ik op stond, maar dan word ik toch te snel te actief dus toen alsnog naar de wc moeten hollen. Ben inmiddels 16 weken en 2 dagen dus ik duim dat er snel een eind aan komt. Bij dochter heb ik het gehad tot een week of 18. Was toen zo bang dat ik misselijk voor de ambtenaar zou staan ( ben getrouwd met bijna 20 weken), maar dat viel dus gelukkig mee.

Eileen, wat heb je nu uiteindelijk gegeten? Leuke ideeën hoor voor moeder en zus. Erg lief van je!

Verder heb ik niet zoveel te melden. Ik geniet heerlijk van mijn vrije dag. Hoef gelukkig morgenochtend alleen nog een paar uurtjes en dan heb ik lang weekend. 3 dagen vrij en dan moet ik maandag 1 dag werken en dan weer 2 dagen vrij ( heb dinsdag as een vrije dag gepakt en op woensdag sowieso vrij) en dan naar de vk op donderdag (oh ja en nog een uurtje werken) en dan vrijdag nog en dan zaterdag/zondag mijn moeder te logeren. Moet dus ook nog wat verzinnen voor moederdag ( oh ja en haar verjaardag: ze was in maart jarig oeps). Ik zal wel niet verder komen dan een bos bloemen of misschien dat ik 3 bedeltjes koop voor haar pandora armband (staan symbool voor haar 3 kleinkinderen: dochter, "zoon" van broertje en "Eddie") Oh wat ben ik weer weinig origineel.

En dan krijgen we tuurlijk schoonmoeder nog. Pfff denk dat ik daar schoonzusje maar eens voor bel: misschien kunnen we dan wel gewoon bijleggen. Hoef ik er verder niet over na te denken. Lekker makkelijk. Haha.
Vind je die echt best op de echte filet american lijken? Dan heb ik vast last van mn hormonen, wat ik vond het heel vies, terwijl ik best vaak vegetarisch eet.

Klinkt lekker Visje. Oja, ik moet ook nog iets verzinnen voor mn moeder en voor schoonmama. Ik zal ook eens met schoonzus overleggen. Misschien dat zij nog iets weet.
Ik heb uiteindelijk tosti's gegeten maar heb nu ook zin in zo'n bouche fleuri. Dus jij mag je hersentjes ook nog breken met iets leuks voor moeders. Ik kan wat dat betreft zoooo besluiteloos zijn. Weekendje weg, ja waar naartoe dan blablablabla.....is het wel leuk, niet leuk. Al met al dus halfgebakken ideetjes hier. Op mijn werk ben ik zo van tjsakaa...dit doen we, dat doen we. Zus, zo en klaar is klara.

Maar een armband met een mooi bedeltje vind ik ook een leuk ideetje. Misschien wel iets voor mijn zus.

babouche.....jij combineert vegetarische producten en vlees?
Lachen...........alle schoonzussen zitten nu op een ander forum met elkaar te bespreken wat ze voor hun moeders en schoonmoeders kopen, melden daar dat ze hun schoonzussen ook maar even raadplegen.
eileentje hier idem hoor. Ik heb dat vooral met kleding. Op mn werk neem ik makkelijk besluiten, maar als ik een nieuwe broek moet.... zucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven