date met directeur ?

27-04-2010 19:18 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.

Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!

Wat is zijn doel van het drankje ??

Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
Zwieb wat heb ik je toch gemist op het forum.
Maja. Ja, ik was druk bezig met een depressieve bedrogen huisvrouw te zijn, lees ik net.

Ik ben benieuwt wanneer we een 'abortus of niet' topic van TO kunnen vinden.

2 weken tot menstruatie, dan nog 2 weken afvragen waar het blijft.... klein maandje denk ik (mooi da's na m'n vakantie)
Overigens, Marielle, ik vat best wat je bedoelt hoor. Maar ik denk oprecht dat TO's altijd reacties zullen krijgen die hen niet aanstaan en soms komt van het een het ander en worden er grapjes gemaakt maar dit gebeurt volgens mij zelden met het doel om de TO weg te krijgen. Ik denk dat dit een typisch geval is van: het lijkt zo'n komische situatie en we zijn benieuwd of de directeur echt zo fout is als we denken. Het zou toch hilarisch zijn als de directeur een brave man blijkt te zijn, zonder gekke plannen en echt gewoon als mens in TO geïnteresseerd is? Ik gun het haar van harte maar ik denk dat die kans klein is. En omdat die kans klein was, werden er denk ik grapjes over gemaakt.

*zet psychologische analyse modus uit want bakt er niets van*
quote:Maja82 schreef op 28 april 2010 @ 13:53:

Ik ben benieuwt wanneer we een 'abortus of niet' topic van TO kunnen vinden.

2 weken tot menstruatie, dan nog 2 weken afvragen waar het blijft.... klein maandje denk ik (mooi da's na m'n vakantie) Nou ja, ik mag aannemen dat doorgewinterde directeur wel zo slim is condooms mee te nemen hoor! Dit zal allicht niet de eerste keer voor hem zijn dat hij een jonge schone dame in de schoot geworpen krijgt.
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 13:53:

Overigens, Marielle, ik vat best wat je bedoelt hoor. Maar ik denk oprecht dat TO's altijd reacties zullen krijgen die hen niet aanstaan en soms komt van het een het ander en worden er grapjes gemaakt maar dit gebeurt volgens mij zelden met het doel om de TO weg te krijgen. Ik denk dat dit een typisch geval is van: het lijkt zo'n komische situatie en we zijn benieuwd of de directeur echt zo fout is als we denken. Het zou toch hilarisch zijn als de directeur een brave man blijkt te zijn, zonder gekke plannen en echt gewoon als mens in TO geïnteresseerd is? Ik gun het haar van harte maar ik denk dat die kans klein is. En omdat die kans klein was, werden er denk ik grapjes over gemaakt.

*zet psychologische analyse modus uit want bakt er niets van*Dr. Phil kan z'n koffer wel vast gaan inpakken
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 13:54:

[...]

Nou ja, ik mag aannemen dat doorgewinterde directeur wel zo slim is condooms mee te nemen hoor! Dit zal allicht niet de eerste keer voor hem zijn dat hij een jonge schone dame in de schoot geworpen krijgt.

Je weet het niet, ding kan scheuren.

Heb je al een afspraak met je HA? voor AD? en een therapeut om je trauma te verwerken enzo? (anders raak je nooit depressieve bedrogen huisvrouw af)

Misschien moeten we maar een forum psych regelen als er hier zoveel zijn.
quote:Maja82 schreef op 28 april 2010 @ 14:01:

[...]

Je weet het niet, ding kan scheuren.

Heb je al een afspraak met je HA? voor AD? en een therapeut om je trauma te verwerken enzo? (anders raak je nooit depressieve bedrogen huisvrouw af)

Misschien moeten we maar een forum psych regelen als er hier zoveel zijn.

Nee, ik heb eerst een afspraak met mijn huishoudster. Die moet ik ontslaan, anders tel ik niet mee als echt huisvrouw. Dan moet ik vervolgens Mr. Zwieber aansporen bij te bedriegen en daarna word ik vanzelf wel depressief.

Maar eerst even de poetsdoek tevoorschijn toveren.
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 14:04:

[...]

Nee, ik heb eerst een afspraak met mijn huishoudster. Die moet ik ontslaan, anders tel ik niet mee als echt huisvrouw. Dan moet ik vervolgens Mr. Zwieber aansporen bij te bedriegen en daarna word ik vanzelf wel depressief.

Maar eerst even de poetsdoek tevoorschijn toveren.

Ik zag pas nog een hele handige topic met allemaal tips hoe je dat het beste kan doen: huisvrouw worden.

K heb het trouwens geprobeert maar het valt niet te combineren met een fultime job.

Volgens mij dwaal ik af
Ok, ik zal me er niet meer druk om maken, nu uitlegt kan ik me er enigzins in vinden. Zwieber zoals je het Grapjes moeten ook kunnen maar soms heeft spot wel het gevolg dat iemand zich in de maling voelt genomen.

Ik ben zelf ook geen humorloze zuurpruim maar door ervaringen uit het verleden weet ik hoe onnozel je je kunt vinden als je niet serieus wordt genomen. Wellicht reageer ik daarom best heftig hierop.
quote:Maja82 schreef op 28 april 2010 @ 14:07:

[...]

Ik zag pas nog een hele handige topic met allemaal tips hoe je dat het beste kan doen: huisvrouw worden.

K heb het trouwens geprobeert maar het valt niet te combineren met een fultime job.

Volgens mij dwaal ik af

Oh ja:

*zet op lijstje: ontslag nemen en stoppen met werken*

Ik denk er dan wel over het gelijk goed te doen en zo'n jaren 40 huisvrouw te worden.
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 14:08:

Ok, ik zal me er niet meer druk om maken, nu uitlegt kan ik me er enigzins in vinden. Zwieber zoals je het Grapjes moeten ook kunnen maar soms heeft spot wel het gevolg dat iemand zich in de maling voelt genomen.

Ik ben zelf ook geen humorloze zuurpruim maar door ervaringen uit het verleden weet ik hoe onnozel je je kunt vinden als je niet serieus wordt genomen. Wellicht reageer ik daarom best heftig hierop.Begrijp ik maar dit is denk ik typisch zo'n geval waarbij TO later zelf ook in een deuk ligt over haar eigen onnozele vraag.
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 14:10:

[...]

Begrijp ik maar dit is denk ik typisch zo'n geval waarbij TO later zelf ook in een deuk ligt over haar eigen onnozele vraag.

Wellicht, maar misschien is dat pas over 5 jaar. Ik lijk ook niet meer op de persoon die ik 14 jaar geleden was, toen ik 24 was. Met andere woorden, laat iemand een beetje in z'n waarde.

Zwieber heeft zich uiteindelijk (een beetje) genuanceerd, maar ben het toch absoluut met jou eens, Marielle.
Ach, we moeten niet doen alsof een groot drama is. Het is een topic op het internet. Meer niet. Een een beetje lol maken is prima.
@Florien; ik lees dat je verder niks met hem wilt.

De volgende keer zeg je dat je geen tijd hebt, druk bent. (gaat sporten MET VRIEND)

Soms lastig om er af te komen (ik ken het) gewoon altijd DRUK zijn, dan houden ze vanzelf een keer op.

Verder heb je toch hopelijk een leuke avond gehad (als het al geweest is)

Geniet er gewoon van, zonder verplichtingen.

Wat hij zich in zijn hoofd haalt in zijn eigen probleem.

Zie het als een compliment dat hij je naast zich wil hebben, is toch vleiend?
Kom op Vanessa en Marielle.

Jullie zien toch ook dat het ingaan van TO op de uitnodiging Not-done is.
quote:Maja82 schreef op 28 april 2010 @ 14:37:

Kom op Vanessa en Marielle.

Jullie zien toch ook dat het ingaan van TO op de uitnodiging Not-done is.I think it's already DONE
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 14:45:

[...]

I think it's already DONE Brown Eyes, ik zou het op prijs stellen als je niet te veel grapjes maakt in dit topic. Het is voor TO een serieuze zaak, waar ze misschien over 5 jaar de humor van in ziet, maar nu niet.
quote:Artemis schreef op 28 april 2010 @ 14:48:

[...]

Brown Eyes, ik zou het op prijs stellen als je niet te veel grapjes maakt in dit topic. Het is voor TO een serieuze zaak, waar ze misschien over 5 jaar de humor van in ziet, maar nu niet.
quote:Artemis schreef op 28 april 2010 @ 14:48:

[...]

Brown Eyes, ik zou het op prijs stellen als je niet te veel grapjes maakt in dit topic. Het is voor TO een serieuze zaak, waar ze misschien over 5 jaar de humor van in ziet, maar nu niet.

Als je nou alles eens goed terugleest, zie je dat ik 1 van de weinige ben die er serieus op reageerde. Als je al zo correct wil handelen, mag je de andere dames eerst eens aanspreken.

Dit gaat natuurlijk nergens over, he.
quote:Maja82 schreef op 28 april 2010 @ 14:50:

[...]

B-E je ziet sarcasme nog niet als het met een spandoek voor je neus staat te zwaaien. *zucht*
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 14:55:

[...]

Als je nou alles eens goed terugleest, zie je dat ik 1 van de weinige ben die er serieus op reageerde. Als je al zo correct wil handelen, mag je de andere dames eerst eens aanspreken.

Dit gaat natuurlijk nergens over, he.

BE, ik spreek jou er nu op aan. Jij blaast zo hoog van de toren over serieus reageren in een topic, en dan doe je zelf net zo hard mee met "grappige" opmerkingen.

Frappant...
quote:Maja82 schreef op 28 april 2010 @ 14:56:

B-E je ziet sarcasme nog niet als het met een spandoek voor je neus staat te zwaaien. *zucht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven