date met directeur ?

27-04-2010 19:18 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.

Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!

Wat is zijn doel van het drankje ??

Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
quote:Artemis schreef op 28 april 2010 @ 14:58:

[...]

BE, ik spreek jou er nu op aan. Jij blaast zo hoog van de toren over serieus reageren in een topic, en dan doe je zelf net zo hard mee met "grappige" opmerkingen.

Frappant...

Het zal werkelijk mijn reet roesten of jij me erop aan spreekt.

Vind het wel lief dat je al die moeite doet, hoor
Was dit artemis in moedermodus? "Ik spreek je er nu op aan jongedame!" Arme smartie....
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 14:36:

@Florien; ik lees dat je verder niks met hem wilt.

De volgende keer zeg je dat je geen tijd hebt, druk bent. (gaat sporten MET VRIEND)Nee, dát is níet suf, wou je zeggen... "Nee dank je, ik heb al een vriend". Dat is nou typisch wél het voorstadium van de bedrogen huisvrouw, iets waar ik overigens Zwieber et al nog niet op heb kunnen betrappen heur.
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 15:02:

[...]

Het zal werkelijk mijn reet roesten of jij me erop aan spreekt.

Vind het wel lief dat je al die moeite doet, hoor

Als het je aan je reet roest, waarom reageer je er dan op?

En bedankt, ik ben ook heel lief.
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 15:03:

Was dit artemis in moedermodus? "Ik spreek je er nu op aan jongedame!" Arme smartie....Ik heb er zin an!
quote:Tia Dalma schreef op 28 april 2010 @ 15:04:

[...]

Nee, dát is níet suf, wou je zeggen... "Nee dank je, ik heb al een vriend". Dat is nou typisch wél het voorstadium van de bedrogen huisvrouw, iets waar ik overigens Zwieber et al nog niet op heb kunnen betrappen heur.?
quote:Tia Dalma schreef op 28 april 2010 @ 15:04:

[...]

Nee, dát is níet suf, wou je zeggen... "Nee dank je, ik heb al een vriend". Dat is nou typisch wél het voorstadium van de bedrogen huisvrouw, iets waar ik overigens Zwieber et al nog niet op heb kunnen betrappen heur.Jij refereert duidelijk naar de teringzooi in mijn huis, ik heb je wel door hoor!
quote:Artemis schreef op 28 april 2010 @ 15:04:

[...]

Als het je aan je reet roest, waarom reageer je er dan op?

En bedankt, ik ben ook heel lief.
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 15:06:

[...]

Wederom blink je uit in elegantie, BE. Wordt het te moeilijk voor je?
Dames, dames, blijven we even netjes.

(k heb geen zin in een engel op mijn dak)
quote:Artemis schreef op 28 april 2010 @ 15:07:

[...]

Wederom blink je uit in elegantie, BE. Wordt het te moeilijk voor je?Ik heb gewoon een superass
-
anoniem_92902 wijzigde dit bericht op 28-04-2010 15:14
Reden: niet netjes
% gewijzigd
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 15:10:

[...]

Ik heb gewoon een superass

Dat geloof ik graag; volgens mij schrijft die ook jouw reacties hier op het forum.

Veel plezier samen!
B-E, ik vind net als Iris jouw reacties ook erg intrigerend en zou graag eens een dag in jouw hoofd willen kijken. Ik bedoel het alleen dan wél anders dan Iris...
Voor Tia:

Daar zijn pilletjes voor Zwieb.
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 15:06:

[...]

?

O.K. dan even iets duidelijker.

Jij stelt als oplossing voor:

dikkedeur: "Dag meisje, wou je neuken drankje doen?"

meisje, heel naïef, preuts en vooral wannabe-assertief: "Nee dankje , ik ga sporten *kijkt intens en ar-ti-cu-leert nadrukkelijk* MET MIJN VRIEND"

En dat is géén burgertruttige reactie wou je zeggen?
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 15:43:

Voor Tia:

[afbeelding]eerder , Zwieb...
quote:Tia Dalma schreef op 28 april 2010 @ 15:42:

B-E, ik vind net als Iris jouw reacties ook erg intrigerend en zou graag eens een dag in jouw hoofd willen kijken. Ik bedoel het alleen dan wél anders dan Iris...Nee hoor Tia, we bedoelen het precies hetzelfde. Ik bedoelde het alleen niet vervelend, omdat ik werkelijk verbijsterd ben door haar vreemde gedachtegangen. Hier zou je op af kunnen studeren, want echt waar ik ben nog nooit iemand tegengekomen met een dergelijke kijk op de wereld!
@ BE: volgens mij hebben wij jouw bevallige billen nog vaker gezien dan die van Qwertu .
quote:iris1969 schreef op 28 april 2010 @ 15:58:

[...]

Nee hoor Tia, we bedoelen het precies hetzelfde. Ik bedoelde het alleen niet vervelend, omdat ik werkelijk verbijsterd ben door haar vreemde gedachtegangen. Hier zou je op af kunnen studeren, want echt waar ik ben nog nooit iemand tegengekomen met een dergelijke kijk op de wereld!Ook, maar ik bedoelde het mogelijk wat minder open-minded gesteld dan jij. Mijn overheersende reactie bij BE is namelijk
quote:Tia Dalma schreef op 28 april 2010 @ 16:13:

[...] Mijn overheersende reactie bij BE is namelijk goh jij ook al
quote:Tia Dalma schreef op 28 april 2010 @ 16:13:

[...]

Ook, maar ik bedoelde het mogelijk wat minder open-minded gesteld dan jij. Mijn overheersende reactie bij BE is namelijk BE heeft dat ook bij ons, dat is dan wel weer grappig
quote:Chardonnay schreef op 28 april 2010 @ 21:01:

[...]

BE heeft dat ook bij ons, dat is dan wel weer grappig
Date? Opzoeken? Veilige afstand? Vrouw?

Wat haal jij je allemaal in je hoofd? Die man wil de stad zien, nodig zijn vrouw ook uit. Dan komt het helemaal goed.

En wees niet zo onnozel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven