Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 28 april 2010 om 19:34
#
Vandaag lekker vrij maar wel een lijstje
-geocachen
- misschien even een uurtje of twee oppassen
- en wat aanklooien hier in huis
- weer wachten op twee een pakje (hoewel die van H&M volgens mij weer ergens spoorloos verdwenen is)
Wat heb ik een heerlijke dag gehad, samen met oppaskindje hele middag op pad geweest. Vanavond dus nog maar een beetje aanklooien in huis
Vandaag lekker vrij maar wel een lijstje
-geocachen
- misschien even een uurtje of twee oppassen
- en wat aanklooien hier in huis
- weer wachten op twee een pakje (hoewel die van H&M volgens mij weer ergens spoorloos verdwenen is)
Wat heb ik een heerlijke dag gehad, samen met oppaskindje hele middag op pad geweest. Vanavond dus nog maar een beetje aanklooien in huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 28 april 2010 om 19:36
Heleu ouwe lieffies!
Ik ben gaaaaar, eerst de hele dag luisteren. Het was nog maar een introductie toestand. Volgende maand begint het echte werk en dat anderhalfjaar lang.
Het is een cursus over verkooptechniek toestanden en leidinggeven.
Ik ga het helemaal druk krijgen.
Maar het was erg leuk vandaag.
Druifje, beterschap! Overgeven is om te kotsen zo goor.
Ik ga koken, spaghetti, de saus warm ik op want ik eet vanavond met al mijn vrienden.
Ik heb trouwens wel 4 overhemden en 3 broeken gestreken.
Jaja, de bult wordt kleiner!
Ik ben gaaaaar, eerst de hele dag luisteren. Het was nog maar een introductie toestand. Volgende maand begint het echte werk en dat anderhalfjaar lang.
Het is een cursus over verkooptechniek toestanden en leidinggeven.
Ik ga het helemaal druk krijgen.
Maar het was erg leuk vandaag.
Druifje, beterschap! Overgeven is om te kotsen zo goor.
Ik ga koken, spaghetti, de saus warm ik op want ik eet vanavond met al mijn vrienden.
Ik heb trouwens wel 4 overhemden en 3 broeken gestreken.
Jaja, de bult wordt kleiner!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 28 april 2010 om 19:41
woensdag 28 april 2010 om 19:48
woensdag 28 april 2010 om 21:59
woensdag 28 april 2010 om 23:57
Ohhhh die taarten zijn echt gaaf geworden. Geweldig Rainz.
Jammer om morgen op te eten. Moet ik bakken meenemen om ze in te doen? Denk het wel hé.
We hebben vanavond onze oud vice voorzitter gehuldigd.
De koningin heeft het behaagt u lid te maken in de orde van Oranje Nassau. Apart om eens mee te maken dat iemand een lintje krijgt. Hij wist niet wat ie zag toen we met zo'n meute voor zijn deur stonden. Inclusief burgemeester en wethouders.
Ik komt op tv. Wel op de locale. Haha.
Zo alles is ook nog zo goed als alles versierd. Met spinneweb, spoken, en mijn hoekje voor het waarzeggen. Als alles meezit krijg ik morgen van Suus nog een zweeftevenbol. Ehhh waarzeggersbol. Supergaaf ziet het eruit. Ik heb mijn outfit nog geheim gehouden. Als men morgen binnenkomt in een donkere spooky zaal, krijgen ze bij binnenkomst een glaasje bloed. (Tomatensap) Dan is er koffie met taart en dan lekker drinken en saté en kipkluiven op de BBQ. Heb er heel veel zin in. Moet nu nog 2 speeches maken. En ik heb morgen nog een berg werk, maar het zal best goed komen zoals gewoonlijk.
Jammer om morgen op te eten. Moet ik bakken meenemen om ze in te doen? Denk het wel hé.
We hebben vanavond onze oud vice voorzitter gehuldigd.
De koningin heeft het behaagt u lid te maken in de orde van Oranje Nassau. Apart om eens mee te maken dat iemand een lintje krijgt. Hij wist niet wat ie zag toen we met zo'n meute voor zijn deur stonden. Inclusief burgemeester en wethouders.
Ik komt op tv. Wel op de locale. Haha.
Zo alles is ook nog zo goed als alles versierd. Met spinneweb, spoken, en mijn hoekje voor het waarzeggen. Als alles meezit krijg ik morgen van Suus nog een zweeftevenbol. Ehhh waarzeggersbol. Supergaaf ziet het eruit. Ik heb mijn outfit nog geheim gehouden. Als men morgen binnenkomt in een donkere spooky zaal, krijgen ze bij binnenkomst een glaasje bloed. (Tomatensap) Dan is er koffie met taart en dan lekker drinken en saté en kipkluiven op de BBQ. Heb er heel veel zin in. Moet nu nog 2 speeches maken. En ik heb morgen nog een berg werk, maar het zal best goed komen zoals gewoonlijk.
donderdag 29 april 2010 om 07:01
Goedemorgen!
Zoeb, ik heb de ene in een kartonnen doos gedaan en de andere in een plastic taartdoos, dus je kunt ze zo meenemen. Die plastic taartdoos krijg ik dan wel weer eens terug, dat heeft geen haast, daar heb ik er zóveel van.
Hummeltje heeft gisteren voor een grote grijns op mijn gezicht gezorgd, heerlijk!
Straks even boodschappen doen, stofzuigen, dweilen en de bovenverdieping poetsen, vanmiddag komt de electroman en dan moet ik nog een sterke man charteren die de televisie voor me van de muur wil halen.
Fijne dag allemaal!
Zoeb, ik heb de ene in een kartonnen doos gedaan en de andere in een plastic taartdoos, dus je kunt ze zo meenemen. Die plastic taartdoos krijg ik dan wel weer eens terug, dat heeft geen haast, daar heb ik er zóveel van.
Hummeltje heeft gisteren voor een grote grijns op mijn gezicht gezorgd, heerlijk!
Straks even boodschappen doen, stofzuigen, dweilen en de bovenverdieping poetsen, vanmiddag komt de electroman en dan moet ik nog een sterke man charteren die de televisie voor me van de muur wil halen.
Fijne dag allemaal!
donderdag 29 april 2010 om 08:38
Goedemorgen
Beterschap MissM!
Veel plezier Zoeb
Ik heb alle heisa rond Hummeltje wel meegekregen
Me ook nog laten uitlokken in de discussie die daarna ontstondne maar ach, sommige mensen vallen vanzelf door een mand. Welke zien we dan wel weer
De eerste dag van de vakantie is altijd de lekkerste. Dat alles nog zo heerlijk open voor je ligt!
Zometeen even stofzuigen en wat afnemen, vaatwasser vullen en dan komt er een collega thee drinken.
Vanmiddag tijdens het rusten komt er een vriendin (de enige die mee mag rusten in bed ) en verder hoef ik neit zoveel.
Oooooh, wat zal ik eens gaan doehoen????
Beterschap MissM!
Veel plezier Zoeb
Ik heb alle heisa rond Hummeltje wel meegekregen
Me ook nog laten uitlokken in de discussie die daarna ontstondne maar ach, sommige mensen vallen vanzelf door een mand. Welke zien we dan wel weer
De eerste dag van de vakantie is altijd de lekkerste. Dat alles nog zo heerlijk open voor je ligt!
Zometeen even stofzuigen en wat afnemen, vaatwasser vullen en dan komt er een collega thee drinken.
Vanmiddag tijdens het rusten komt er een vriendin (de enige die mee mag rusten in bed ) en verder hoef ik neit zoveel.
Oooooh, wat zal ik eens gaan doehoen????