Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 28 april 2010 om 14:49
Druif,fijn dat het een ietsiepietsie beter gaat.En heel fijn zo'n kordate man.
Fussie,geniet maar lekker van de vakantie!Heb je nog plannen om de stad in te gaan vrijdag?
Was ik helemaal vergeten dat het kroegje van een vriendin vandaag 10 jaar bestaat.Feestje dus vanavond...als ik nog oppas geregeld krijg.
Fussie,geniet maar lekker van de vakantie!Heb je nog plannen om de stad in te gaan vrijdag?
Was ik helemaal vergeten dat het kroegje van een vriendin vandaag 10 jaar bestaat.Feestje dus vanavond...als ik nog oppas geregeld krijg.
woensdag 28 april 2010 om 16:25
Middag liefjes!
Even terugzwaaien naar Hummeltje!
Fus, hoelang moet je nu nog?
Druif, wat een ellende zeg, ik hoop dat je je gauw beter voeltr!
Ik moet nog één dagje werken en dan heb ik drie dagen weekend
Lijstje;
- werken
- wassen draaien
- opruimen (mee bezig)
- stofzuigen
- mijn Mikakaartje zoeken (zucht, die lag dus op de kast en nu niet meer. Gelukkig heb ik tot 7 mei de tijd)
- koken
- vanavond gesprek met de hypotheekadviseur
Even terugzwaaien naar Hummeltje!
Fus, hoelang moet je nu nog?
Druif, wat een ellende zeg, ik hoop dat je je gauw beter voeltr!
Ik moet nog één dagje werken en dan heb ik drie dagen weekend
Lijstje;
- werken
- wassen draaien
- opruimen (mee bezig)
- stofzuigen
- mijn Mikakaartje zoeken (zucht, die lag dus op de kast en nu niet meer. Gelukkig heb ik tot 7 mei de tijd)
- koken
- vanavond gesprek met de hypotheekadviseur
668, the neighbour of the Beast
woensdag 28 april 2010 om 16:44
Zoeb,op topic van z las ik dat.
Marels,dat is balen,kaartje zoek...ik was met milleniumfeest ook kaartje kwijt.Toen heb ik samen met een vriendin het kaartje gekopieerd en daarna met een tornmesje de stippelrand erin gemaakt.We waren nogal vroeg dus we hebben staan wachten totdat het drukker was aan de deur en ons toen in de rij gemengd.De mensen aan de deur hadden geen tijd om echt goed te kijken en zo was ik dus toch binnen
Wij (behalve ik) eten spaghetti bolognese met zoetzure komkommer en stokbrood.Ik eet witlof met ei en appel en veel zwarte peper.
Vanavond nog even kijken bij de laatste training en afscheid nemen van een leider die stopt.Daarna douchen en feestje
Marels,dat is balen,kaartje zoek...ik was met milleniumfeest ook kaartje kwijt.Toen heb ik samen met een vriendin het kaartje gekopieerd en daarna met een tornmesje de stippelrand erin gemaakt.We waren nogal vroeg dus we hebben staan wachten totdat het drukker was aan de deur en ons toen in de rij gemengd.De mensen aan de deur hadden geen tijd om echt goed te kijken en zo was ik dus toch binnen
Wij (behalve ik) eten spaghetti bolognese met zoetzure komkommer en stokbrood.Ik eet witlof met ei en appel en veel zwarte peper.
Vanavond nog even kijken bij de laatste training en afscheid nemen van een leider die stopt.Daarna douchen en feestje
woensdag 28 april 2010 om 16:46
woensdag 28 april 2010 om 16:51
Hummeltje
Zoeb, je taarten zijn klaar! Mocht het jou beter uitkomen, dan kun je ze evt ook vanavond ophalen.
Mijn (ex)schoonmoeder vandaag ook nog op visite gehad, was erg gezellig.
Mijn bed is vandaag geleverd, moet het alleen nog in elkaar gaan zetten.
Straks eten we kliekjes van de afgelopen dagen. Koken voor mij alleen met twee van die miezemuizen is toch nog best lastig inschatten qua hoeveelheden.
Zoeb, je taarten zijn klaar! Mocht het jou beter uitkomen, dan kun je ze evt ook vanavond ophalen.
Mijn (ex)schoonmoeder vandaag ook nog op visite gehad, was erg gezellig.
Mijn bed is vandaag geleverd, moet het alleen nog in elkaar gaan zetten.
Straks eten we kliekjes van de afgelopen dagen. Koken voor mij alleen met twee van die miezemuizen is toch nog best lastig inschatten qua hoeveelheden.
woensdag 28 april 2010 om 17:19
Hummeltje!!!
Over wat voor topic heb je het Coe?
Al weet ik geloof ik wel wie je met Z bedoelt.
Leuk, een onverwacht feestje vanavond Coe!
Kartje al gevonden Marels?
(Zoiest zou ook echt een actie voor mij zijn...)
Ik heb mijn inloopkast uitgeruimd!!!
Twee zakken troep. één die echt weg moet, en één wat nog wel te doen spul is..
Ondertussen had ik Troela aan het werk gezet, die moest haar kamer ook opruimen.
Daarna heb ik ook nog hand-naaiverstelwerk gedaan (Knoopjes aanzetten enzo) en een kast in de woonkamer (waar speelgoed lag van Troela, maar waar ze al een jaar niet meer naar om keek) uitgeruimd. Resultaat: Een volle vuilniszak!
Jammer genoeg was het echt allemaal rotzooi, dus ik heb nog steeds niks om hier eens in de aanbieding te gooien.
Wij eten vanavond draadjesvlees.
En ik heb Honger! Goed he? (Nu ben ik dus 'officieel' beter )
Over wat voor topic heb je het Coe?
Al weet ik geloof ik wel wie je met Z bedoelt.
Leuk, een onverwacht feestje vanavond Coe!
Kartje al gevonden Marels?
(Zoiest zou ook echt een actie voor mij zijn...)
Ik heb mijn inloopkast uitgeruimd!!!
Twee zakken troep. één die echt weg moet, en één wat nog wel te doen spul is..
Ondertussen had ik Troela aan het werk gezet, die moest haar kamer ook opruimen.
Daarna heb ik ook nog hand-naaiverstelwerk gedaan (Knoopjes aanzetten enzo) en een kast in de woonkamer (waar speelgoed lag van Troela, maar waar ze al een jaar niet meer naar om keek) uitgeruimd. Resultaat: Een volle vuilniszak!
Jammer genoeg was het echt allemaal rotzooi, dus ik heb nog steeds niks om hier eens in de aanbieding te gooien.
Wij eten vanavond draadjesvlees.
En ik heb Honger! Goed he? (Nu ben ik dus 'officieel' beter )
woensdag 28 april 2010 om 17:21
quote:Goldielocks schreef op 28 april 2010 @ 17:19:
Hummeltje!!!
Over wat voor topic heb je het Coe?
Al weet ik geloof ik wel wie je met Z bedoelt.
Dat refo topic, denk ik.
Leuk, een onverwacht feestje vanavond Coe!
Kartje al gevonden Marels?
(Zoiest zou ook echt een actie voor mij zijn...)
Ik heb mijn inloopkast uitgeruimd!!!
Twee zakken troep. één die echt weg moet, en één wat nog wel te doen spul is..
Ondertussen had ik Troela aan het werk gezet, die moest haar kamer ook opruimen.
Daarna heb ik ook nog hand-naaiverstelwerk gedaan (Knoopjes aanzetten enzo) en een kast in de woonkamer (waar speelgoed lag van Troela, maar waar ze al een jaar niet meer naar om keek) uitgeruimd. Resultaat: Een volle vuilniszak!
Jammer genoeg was het echt allemaal rotzooi, dus ik heb nog steeds niks om hier eens in de aanbieding te gooien.
Wij eten vanavond draadjesvlees.
En ik heb Honger! Goed he? (Nu ben ik dus 'officieel' beter )
Hummeltje!!!
Over wat voor topic heb je het Coe?
Al weet ik geloof ik wel wie je met Z bedoelt.
Dat refo topic, denk ik.
Leuk, een onverwacht feestje vanavond Coe!
Kartje al gevonden Marels?
(Zoiest zou ook echt een actie voor mij zijn...)
Ik heb mijn inloopkast uitgeruimd!!!
Twee zakken troep. één die echt weg moet, en één wat nog wel te doen spul is..
Ondertussen had ik Troela aan het werk gezet, die moest haar kamer ook opruimen.
Daarna heb ik ook nog hand-naaiverstelwerk gedaan (Knoopjes aanzetten enzo) en een kast in de woonkamer (waar speelgoed lag van Troela, maar waar ze al een jaar niet meer naar om keek) uitgeruimd. Resultaat: Een volle vuilniszak!
Jammer genoeg was het echt allemaal rotzooi, dus ik heb nog steeds niks om hier eens in de aanbieding te gooien.
Wij eten vanavond draadjesvlees.
En ik heb Honger! Goed he? (Nu ben ik dus 'officieel' beter )
woensdag 28 april 2010 om 18:09
Vandaag
Kinderen aanmoedigen bij wijkloop Oudste miste op een haar de bronzen medaille, heeft het gelukkig wel sportief opgevat
Een vieze, oude, maar grote tuintafel oppimpen
Brandnetels/bramen wegtrekken
Woensdagavondmuziekgedoe
Plantjes gekocht voor Oudste en hooi voor de knienen
Halve afwas
Halve was
Coebergh, die dj die beroemd is in de wereld en omstreken? Zou wel leuk zijn als die op dat feestje kwam Maar een glamourfeest met de hele klas is natuurlijk sowieso al helemaal top.
Fussie, dikke knuf en ik vind je een bikkel dat je zonder bekkenband jezelf overeind houdt.
Goldie, goed werk geleverd
Hummeltje, hoop dat je lekker je gang bent gegaan zolang je er was
Kinderen aanmoedigen bij wijkloop Oudste miste op een haar de bronzen medaille, heeft het gelukkig wel sportief opgevat
Een vieze, oude, maar grote tuintafel oppimpen
Brandnetels/bramen wegtrekken
Woensdagavondmuziekgedoe
Plantjes gekocht voor Oudste en hooi voor de knienen
Halve afwas
Halve was
Coebergh, die dj die beroemd is in de wereld en omstreken? Zou wel leuk zijn als die op dat feestje kwam Maar een glamourfeest met de hele klas is natuurlijk sowieso al helemaal top.
Fussie, dikke knuf en ik vind je een bikkel dat je zonder bekkenband jezelf overeind houdt.
Goldie, goed werk geleverd
Hummeltje, hoop dat je lekker je gang bent gegaan zolang je er was