Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Druif,fijn dat het een ietsiepietsie beter gaat.En heel fijn zo'n kordate man.



Fussie,geniet maar lekker van de vakantie!Heb je nog plannen om de stad in te gaan vrijdag?



Was ik helemaal vergeten dat het kroegje van een vriendin vandaag 10 jaar bestaat.Feestje dus vanavond...als ik nog oppas geregeld krijg.
Alle reacties Link kopieren
FF zwaaien naar mijn vriendinnetjes hoor. Hoe het is gelukt om terug te komen geen idee, maar het is leuk zolang het duurt! De angels zullen me er zo wel afkicken, maar dan heb ik toch gezwaaid!
Zwaait heel enthousiast terug!
even vluchtig je berichten gelezen.De verraders slapen niet :(



*je bent gemeld...tssk!flauw hoor
Alle reacties Link kopieren
Zwaait nog een laatste keer



Kus!
Alle reacties Link kopieren
Muts
Kus terug!
Nog een uur en dan heb ik ook vakantie een paar dagen vrij

en ik ben er zo aan toe!
Alle reacties Link kopieren
Zwaait ook nog snel even naar Pummeltje.

Ben jammer genoeg te laat. Flauw hoor een IPban.

Waar las jij dat het gemeld is dan Coetje?
Alle reacties Link kopieren
Middag liefjes!



Even terugzwaaien naar Hummeltje!



Fus, hoelang moet je nu nog?



Druif, wat een ellende zeg, ik hoop dat je je gauw beter voeltr!



Ik moet nog één dagje werken en dan heb ik drie dagen weekend

Lijstje;

- werken

- wassen draaien

- opruimen (mee bezig)

- stofzuigen

- mijn Mikakaartje zoeken (zucht, die lag dus op de kast en nu niet meer. Gelukkig heb ik tot 7 mei de tijd)

- koken

- vanavond gesprek met de hypotheekadviseur
668, the neighbour of the Beast
Zoeb,op topic van z las ik dat.

Marels,dat is balen,kaartje zoek...ik was met milleniumfeest ook kaartje kwijt.Toen heb ik samen met een vriendin het kaartje gekopieerd en daarna met een tornmesje de stippelrand erin gemaakt.We waren nogal vroeg dus we hebben staan wachten totdat het drukker was aan de deur en ons toen in de rij gemengd.De mensen aan de deur hadden geen tijd om echt goed te kijken en zo was ik dus toch binnen



Wij (behalve ik) eten spaghetti bolognese met zoetzure komkommer en stokbrood.Ik eet witlof met ei en appel en veel zwarte peper.



Vanavond nog even kijken bij de laatste training en afscheid nemen van een leider die stopt.Daarna douchen en feestje
Alle reacties Link kopieren
Het kaartje is gevonden



Lijstje dus;

- werken

- wassen draaien

- opruimen (mee bezig)

- stofzuigen

- mijn Mikakaartje zoeken (zucht, die lag dus op de kast en nu niet meer. Gelukkig heb ik tot 7 mei de tijd)

- koken

- vanavond gesprek met de hypotheekadviseur
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik eet trouwens gekookte aardappelen met sperciebonen en kipfilet. Heel saai.
668, the neighbour of the Beast
Wij eten een recept van een receptenkaart van de Appie, ik ben even vergeten wat. Iets met rijst. En snel klaar (daar zoek ik tegenwoordig al mijn eten op uit )
Alle reacties Link kopieren
Wij willen...... friet met mayonaise! Geen hachee, geen sateh, maar mayonaaaaiseeeeee



Dus ik ga eens even naar de appie fietsen
Alle reacties Link kopieren
Hummeltje



Zoeb, je taarten zijn klaar! Mocht het jou beter uitkomen, dan kun je ze evt ook vanavond ophalen.



Mijn (ex)schoonmoeder vandaag ook nog op visite gehad, was erg gezellig.



Mijn bed is vandaag geleverd, moet het alleen nog in elkaar gaan zetten.



Straks eten we kliekjes van de afgelopen dagen. Koken voor mij alleen met twee van die miezemuizen is toch nog best lastig inschatten qua hoeveelheden.
Alle reacties Link kopieren
Hummeltje!!!



Over wat voor topic heb je het Coe?

Al weet ik geloof ik wel wie je met Z bedoelt.



Leuk, een onverwacht feestje vanavond Coe!



Kartje al gevonden Marels?

(Zoiest zou ook echt een actie voor mij zijn...)



Ik heb mijn inloopkast uitgeruimd!!!

Twee zakken troep. één die echt weg moet, en één wat nog wel te doen spul is..

Ondertussen had ik Troela aan het werk gezet, die moest haar kamer ook opruimen.

Daarna heb ik ook nog hand-naaiverstelwerk gedaan (Knoopjes aanzetten enzo) en een kast in de woonkamer (waar speelgoed lag van Troela, maar waar ze al een jaar niet meer naar om keek) uitgeruimd. Resultaat: Een volle vuilniszak!

Jammer genoeg was het echt allemaal rotzooi, dus ik heb nog steeds niks om hier eens in de aanbieding te gooien.



Wij eten vanavond draadjesvlees.

En ik heb Honger! Goed he? (Nu ben ik dus 'officieel' beter )
quote:Goldielocks schreef op 28 april 2010 @ 17:19:

Hummeltje!!!



Over wat voor topic heb je het Coe?

Al weet ik geloof ik wel wie je met Z bedoelt.

Dat refo topic, denk ik.

Leuk, een onverwacht feestje vanavond Coe!



Kartje al gevonden Marels?

(Zoiest zou ook echt een actie voor mij zijn...)



Ik heb mijn inloopkast uitgeruimd!!!

Twee zakken troep. één die echt weg moet, en één wat nog wel te doen spul is..

Ondertussen had ik Troela aan het werk gezet, die moest haar kamer ook opruimen.

Daarna heb ik ook nog hand-naaiverstelwerk gedaan (Knoopjes aanzetten enzo) en een kast in de woonkamer (waar speelgoed lag van Troela, maar waar ze al een jaar niet meer naar om keek) uitgeruimd. Resultaat: Een volle vuilniszak!

Jammer genoeg was het echt allemaal rotzooi, dus ik heb nog steeds niks om hier eens in de aanbieding te gooien.



Wij eten vanavond draadjesvlees.

En ik heb Honger! Goed he? (Nu ben ik dus 'officieel' beter )
Alle reacties Link kopieren
Helaas Rainz vanavond kan ik niet. We moeten alles klaar gaan maken voor donderdag en ik heb nog een leuk feestje waar ik verder niets over kan zeggen. Ik kom dan morgenmiddag wel even op en neer.

Zet je er wel nog een foto van op de BH.
Alle reacties Link kopieren
Moet nog even de foto maken, maar dan komt hij wel op de BH uiteraard!



Feest ze vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Foto's staan op de BH...
Wow!!! Dat ziet er heerlijk en mooi uit Rainz....
Alle reacties Link kopieren
Vandaag

Kinderen aanmoedigen bij wijkloop Oudste miste op een haar de bronzen medaille, heeft het gelukkig wel sportief opgevat

Een vieze, oude, maar grote tuintafel oppimpen

Brandnetels/bramen wegtrekken

Woensdagavondmuziekgedoe

Plantjes gekocht voor Oudste en hooi voor de knienen

Halve afwas

Halve was



Coebergh, die dj die beroemd is in de wereld en omstreken? Zou wel leuk zijn als die op dat feestje kwam Maar een glamourfeest met de hele klas is natuurlijk sowieso al helemaal top.

Fussie, dikke knuf en ik vind je een bikkel dat je zonder bekkenband jezelf overeind houdt.

Goldie, goed werk geleverd



Hummeltje, hoop dat je lekker je gang bent gegaan zolang je er was
Oh ja Hummeltje... flink stof doen opwaaien...
Rainz.. ik kwam laatst in een tijdschrift een leuke site voor je tegen... zal kijken of ik het nog kan vinden.. Het was een taarten-site

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven