Het Blok 2010
zaterdag 24 april 2010 om 22:08
quote:meds schreef op 24 april 2010 @ 20:51:
O & P: wij zijn van "het glas is vol en niet leeg" wij benaderen alles lekkah positief weet je wel"
En ondertussen maar huilie huilie doen over een onvoldoende voor een volslagen belachelijke kamer
Precies, ze doen precies het tegenovergestelde van hoe ze de hele tijd lopen te verkondigen dat ze zijn. Dat is voor mij het meest irritante...beweren dat je origineel bent maar dat niet blijkt te zijn, zogenaamd positief lopen doen maar eigenlijk de grootste klagers van het blok blijken te zijn. Zeuren dat anderen niet eerlijk zijn maar zelf steeds roddelen en je mening al klaar hebben over anderen.
Maar goed het blijft lachen (voor mij dan) elke woensdagavond zit ik klaar met manlief en een wijntje
O & P: wij zijn van "het glas is vol en niet leeg" wij benaderen alles lekkah positief weet je wel"
En ondertussen maar huilie huilie doen over een onvoldoende voor een volslagen belachelijke kamer
Precies, ze doen precies het tegenovergestelde van hoe ze de hele tijd lopen te verkondigen dat ze zijn. Dat is voor mij het meest irritante...beweren dat je origineel bent maar dat niet blijkt te zijn, zogenaamd positief lopen doen maar eigenlijk de grootste klagers van het blok blijken te zijn. Zeuren dat anderen niet eerlijk zijn maar zelf steeds roddelen en je mening al klaar hebben over anderen.
Maar goed het blijft lachen (voor mij dan) elke woensdagavond zit ik klaar met manlief en een wijntje
woensdag 28 april 2010 om 20:40
Ik ben er ook weer met wederom een bijna lege iPod !
Ik denk ook dat P&O eruit gaan, ben er ook goed flauw van, dat gezeur steeds.
En nu denken ze ook nog dat die platen er even gratis in gelegd werden!
Bedoel, beste stuurlui enzo maar zo langzamerhand weet je toch waar je aan begint!
hahaha hoe die twee dames ook weer bezig zijn
Ik denk ook dat P&O eruit gaan, ben er ook goed flauw van, dat gezeur steeds.
En nu denken ze ook nog dat die platen er even gratis in gelegd werden!
Bedoel, beste stuurlui enzo maar zo langzamerhand weet je toch waar je aan begint!
hahaha hoe die twee dames ook weer bezig zijn
woensdag 28 april 2010 om 20:49
Oja....Dennis en Dinges zou ook goed kunnen inderdaad..
Die Dennis gaat er ook elke week beroerder uitzien hoor...
Wit bekkie, en zijn haar wordt ook elke week treuriger....
Zeg Miss Paay,, hoe was je date met je jonge God?
Ik weet dat het wel al een tijdje geleden was maar ik had steeds andere dingetjes op woensdag
Die Dennis gaat er ook elke week beroerder uitzien hoor...
Wit bekkie, en zijn haar wordt ook elke week treuriger....
Zeg Miss Paay,, hoe was je date met je jonge God?
Ik weet dat het wel al een tijdje geleden was maar ik had steeds andere dingetjes op woensdag
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 28 april 2010 om 20:53