Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:El_lebel schreef op 21 april 2010 @ 22:01:

Ooooo hoop dat het gauw op uitzendinggemist staat!Kan je hier wat mee?
D&M laten zich nu wel kennen hoor. Alleen maar de schuld bij anderen leggen. Gelukkig ziet de opzichter het ook. En het is natuurlijk lastig als je trap nog niet af is, maar die bouwer had ook liever niet gevallen denk ik dan maar zo.

En dan die 8 gemiddeld voor O&P, bruin tot aan de elleboog.

De einduitslag van de oplevering is iig wel terecht. Wat mij betreft mag er volgend jaar ook een (gedeeltelijke) andere jury komen. Die creative man ziet dingen die ik niet zie.

Volgende week wordt het een stevige uitzending. Ben benieuwd of iedereen mag blijven, en hoe dit zal uitvallen.
Ik kan ook niet wachten tot volgende week!

Ik moet wel zeggen, een badkamer in een week tijd is ook wel erg krap.

Maar begrijp ik het nou goed, moet er per se een bad in? Daar zou ik niet heel erg blij van worden, ik ga echt nooit in bad, zelfs niet als ik er een tot mijn beschikking heb!
Ik vind Maarten leuk!

Die mensen van de 3e en 4e verdieping gaan het echt niet redden denk ik.. Petra & Oene gaan vast stoppen
quote:miss_understood schreef op 21 april 2010 @ 22:28:

Ik kan ook niet wachten tot volgende week!

Ik moet wel zeggen, een badkamer in een week tijd is ook wel erg krap.

Maar begrijp ik het nou goed, moet er per se een bad in? Daar zou ik niet heel erg blij van worden, ik ga echt nooit in bad, zelfs niet als ik er een tot mijn beschikking heb!Ik ga ook niet in bad. Wij willen ´m er zo snel mogelijk uitslopen en een inloopdouche maken. Vond het wel handig dat m´n kids klein waren, die zaten er toen nog wel eens in.
Ik krijg de indruk dat Martine denkt dat hun appartement zichzelf wel verkoopt, zonder dat zij daar noemenswaardige inspanningen voor hoeven te leveren.

Verder word ik ook helemaal flauw van dat gezeur en geklaag. Oene met z'n gemekker tegen Miek en Nienke; ik vroeg me af of hij wel luisterde naar wat zij zeiden.

Die stylist mag van mij bij het grof vuil; wat een verschrikking zeg! Net alsof een koper valt over een al dan niet mooi vaasje.

Het moet bij hem alleen 'buiten het vakje' zijn; vandaar de 7,5 voor de parachute van Petra en Oene. Bij hem kun je de kamer maar het best niet af hebben en dat op een of andere idiote manier verbloemen: dat levert de meeste punten op.
Inmiddels ook weer helemaal up to date!!!

Oh, oh, oh. Wat een ommezwaai! Zeker zeurders erbij. En ik vind Nienke echt het leukst :D

"Douchen kreng!" hahaha! En dat hoofd in die camera dat ze scheel keek! Erg geestig!

Ben benieuwd hoe die badkamers opgeleverd worden.. die mensen staan er wel erg pessimistisch in zeg. Ik zeg; biertje minder, en meer werken stelletje luizakken!
quote:pearle schreef op 21 april 2010 @ 22:08:

Heb toch wel een beetje meelij met Oene.

En het haar van Dennis gaat er ook niet op vooruit... Hahaha, dat mag gezegd worden!!
quote:hanneke000 schreef op 21 april 2010 @ 22:14:

[...]

Kan je hier wat mee? Haha ja hoor, ik weet dat 't daar staat, maar het duurt meestal eventjes na de uitzending voordat 't erop staat Ga zo maar eens kijken!
De appartementen staan inmiddels op Funda; jammer dat de foto's van de badkamer en keuken vaag zijn gehouden!

We moeten netjes de afleveringen afwachten. Zit niets anders op.
In welke straat zijn die appartementen trouwens?
Newtonstraat in Amsterdam
Ze staan al op Funda
Waarom wordt het appartement van Dennis en Martine enkel 20.000 duurder aangeboden?
Ja, best wel een verschil hè? Zal te maken hebben met de grootte en dat ze een dakterras erbij hebben?
Oh, jij zei enkel, dus je vindt 20.000 verschil te weinig?
Mogen we het hier eigenlijk wel over hebben?
quote:Baudolino schreef op 23 april 2010 @ 14:13:

Mogen we het hier eigenlijk wel over hebben?Haha. Als je maar niet teveel verraadt mag je het er van mij best wel over hebben hoor.
Haha sorry die 'enkel' staat echt volledig misplaatst in de zin. Ik bedoelde te zeggen dat alleen hun appartement een stuk duurder schijnt te zijn. Zeker geen klein verschil ook. Denk dat dit (gezien de gecensureerde foto's van opleveringen die we nog niet gezien hebben) niets met de afloop van het programma te maken heeft, dus het zal geen probleem zijn het hier over te hebben.
Die parasute vind ik de flater van de eeuw en dan vinden ze dat het af is?? De plinten zaten er niet op, geen gordijnen, ongezellig ingericht, geen stopcontact te bekennen. Niet lullen maar poetsen zou ik zeggen en niet je tijd verdoen in dat cafe. Het Blok is nou eenmaal bikkelen tot diep in de nacht! En nu liggen ze allemaal braaf op tijd in bed en dan maar klagen dat het niet af is!

Het is jammer dat de dames de woonkamer zonder raam hebben gedaan. Ik zou de woonkamer aan het tuintje hebben laten grenzen. Maar ze hadden het wel af!

Ben benieuwd met die badkamers of m&m het wel af gaan krijgen zonder scheve tegels enzo.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Dat de woonkamers niet aan de achterkant grenzen werd in het begin door de architect afgeraden. Omdat je dan je slaapkamer aan de drukke voorkant krijgt.

En idd die parachute. En dan zijn O&P nog beledigd dat app 1 en 2 er iets over zeggen. En dan achteraf wel in discussie met M&N maar niet met M&M.
Mogen ze nog verder werken aan de kamers na de opleverdatum?
quote:Baudolino schreef op 24 april 2010 @ 13:16:

Mogen ze nog verder werken aan de kamers na de opleverdatum?Ja, dat mag. Alleen ik weet even niet zo goed meer hoe daar regels aan verbonden zijn, want ik heb het al een tijdje niet gevolgd (laatste keer was met dat homostel waarvan er 1 piloot was en de ander Engels) ...
[quote]Mutsje78 schreef op 23 april 2010 @ 23:57:

Die parasute vind ik de flater van de eeuw en dan vinden ze dat het af is?? De plinten zaten er niet op, geen gordijnen, ongezellig ingericht, geen stopcontact te bekennen. Niet lullen maar poetsen zou ik zeggen en niet je tijd verdoen in dat cafe. Het Blok is nou eenmaal bikkelen tot diep in de nacht! En nu liggen ze allemaal braaf op tijd in bed en dan maar klagen dat het niet af is!

Die parachute is inderdaad een flater. Ik bedenk me dan hoe dat in hemelsnaam praktisch kan zijn. Daar gaat toch allemaal stof tussen zitten!?
O & P: wij zijn van "het glas is vol en niet leeg" wij benaderen alles lekkah positief weet je wel"

En ondertussen maar huilie huilie doen over een onvoldoende voor een volslagen belachelijke kamer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven