Mode & Beauty alle pijlers

Fitflops

28-04-2010 19:14 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn nieuwe teenslippers. Waarbij je tijdens het lopen allerlei

spieren traint. Nu vind ik dat niet zo interessant maar wil wel

graag weten of iemand ze al heeft en of ze inderdaad zo lekker

lopen. En vooral word je er juist niet moe op?

Ik vind ze er best wel leuk uitzien maar ze zijn nogal prijzig, tenminste ik vind ¤ 80, best duur voor een paar teenslippers.

Birkenstocks passen niet daarbij komen mijn tenen over de rand

en van de Crock teenslippers wordt ik hartstikke statisch.

Dus mischien is dit iets?
1: ze zijn niet nieuw

2: ze zijn lelijk

3: de gezondheidsclaims kunnen niet/nauwelijks worden waargemaakt

4: ze zijn lelijk
heb je een foto?
quote:Jorina schreef op 28 april 2010 @ 19:17:

1: ze zijn niet nieuw

2: ze zijn lelijk

3: de gezondheidsclaims kunnen niet/nauwelijks worden waargemaakt

4: ze zijn lelijk

Eens. Eens. Eens. Eens.

Maar ze lopen wel lekker.
quote:Christiane04 schreef op 28 april 2010 @ 19:19:

[...]

Eens. Eens. Eens. Eens.

Maar ze lopen wel lekker.Een vuilniszak loopt ook lekker, echter loopt niemand daarin omdat het er niet uitziet
quote:Jorina schreef op 28 april 2010 @ 19:20:

[...]

Een vuilniszak loopt ook lekker, echter loopt niemand daarin omdat het er niet uitziet Ja en dat snap ik niet want ze lopen toch ook op Crocks! Dan zou je er ook een vuilniszak bij kunnen dragen.
Vind ze niet lelijk,wel duur en kreeg de eerste paar dagen heel erg kramp in mijn kuiten,dus ze trainen wel iets.Geloof in het afval verhaal...maar ze lopen wel heeeeeeerlijk als je ze eenmaal gewend bent!
*dubbel*
Enne,nieuw nee hoor,had ze 3 jaar geleden al...
ze trainen je beenspieren wel een beetje, maar als je zelf al sport, voegt het niets toe.
Je gebruikt idd wel iets meer spieren als je er op de juiste manier op loopt. Maar afvallen dat zul je er niet van. Tenzij je er elke dag 3 uur op loopt, maar dan zou je ook wel afvallen zonder die slippers.

Plaatje ervan. Deze hebben een voetbed...als ik de reclame goed begrepen heb. Dat geloof ik pas als ik ze zelf heb gezien en gepast. Ik heb ze nog nergens gezien.
Trouwens, die andere waren in de aanbieding bij Wehkamp. Als je even wacht staan ze misschien zelfs op marktplaats (spijt-aankopen.)
Wat een wanstaltige dingen.
Ik vind ze in ieder geval mooier dan die Birckenstocks...die vind ik er echt niet uit zien.

Je hebt nu ook Fitflops met glitters. Best leuk hoor. Die van het plaatje vind ikook wat suf.
Charming zijn ze idd niet. Ik heb inmiddels 2 paar zilveren en zwarte. Heb ze niet voor de mooi, maar wel omdat ik dan geen last van mn rug krijg als ik lang moet staan/lopen
quote:Jorina schreef op 28 april 2010 @ 19:20:

[...]

Een vuilniszak loopt ook lekker, echter loopt niemand daarin omdat het er niet uitziet

Neuh, een vuilniszak loopt helemaal niet lekker!

Fitflops lopen heerlijk.
Site

Ik heb toch nog eens even gekeken vanwege de prijs, maar deze zijn in elk geval wel goedkoper dan TO noemde.

* Ze hebben er zelfs laarzen van.*

Ze passen mij toch niet, maar voor bepaalde gelegenheden zoals vrije tijd zouden ze niet misstaan.
I.v.m. hielspoor denk ik erover om ze te gaan proberen.

Weet iemand verkoopadressen voor Fitflops in Groningen (Stad of ommeland ?)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb eind vorige zomer de korte laarsjes van dit merk gekocht. Ik vind ze ook echt niet mooi, maar ze zitten wel echt lekker! Ik heb 2 kindjes en we doen zo wat alles te voet, in het begin had ik ook last van mijn kuiten dus ze zullen vast wel iets doen, maar afvallen......daar geloof ik niet zo in. Maar ze zitten heerlijk, zijn lekker warm en ik kan er uren op lopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven