Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:Maleficent schreef op 28 april 2010 @ 20:56:

We zitten gewoon te ouwehoeren over dat mailen, omdat jij als eerste zegt dat jij mails hebt gehad van anderen die zelf niet durven posten wat jij allemaal wel durfde.Ja duh, ik kom niet uit een ei
quote:Etosha schreef op 28 april 2010 @ 20:59:

Baby, Amalia? Die's toch pas zeven of zo?we hebben op het forum ook een echte Amalia, die binnenkort gaat werpen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:minny schreef op 28 april 2010 @ 20:59:

Wie zijn er allemaal over Zoyla aan het mailen dan?

Ja wie dan?

Vertel
quote:Maleficent schreef op 28 april 2010 @ 20:53:

Voor het eerst in maanden weet ik precies wat er allemaal gebeurt is. best wel uniek voor mijn doen Etosha!

Ja ja, jij weer wel

Etosh ik ben net als jij gewoon helemaal in de bonen. (sperciebonen, wittebonen of tuinbonen)
Het begint sneu te worden.
quote:Zoyla schreef op 28 april 2010 @ 20:59:

Handbagage, is dat hetzelfde als handkarren, maar dan anders?Nee, dat zijn verzonnen verhaaltjes, kun je via je duim eruit zuigen.
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 21:02:

Het begint sneu te worden.

Sneuer dan sneu, vind ik nou ook.

Maar wel entertaining.
Ik mail volgens mij elke dag wel met Star. Dus.

Zeg Zoyla, waar beschuldig je ons nu van, hier hou ik niet zo van. Ik neem aan dat het een geintje is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar goed, het is dus in jullie ogen totaal onmogelijk dat een mens zich vergist. Of betergezegt; het is minder sensationeel en relwaardig. Ben ik met jullie eens. Maar: ik heb wél een waarschuwing te pakken, waar ik níet achter sta, en ook wel een beetje erg ver vind gaan. Want ik ben volgens de angel dermate provocerend bezig geweest. En dat vind ik kwetsend en onterecht.

Ja!
Male, volgens mij werkt die functie niet. Mail maar even naar jaquelien@hotmail.com

Ga ik even een naam verzinnen voor de dochter van Amalia.
Dushi: ik zeg, doe mij maar bruine bonen, heb je langer lol van. Damn...

Maar goed, een zwangere Amalia dus, sorry, misschien weet ik wel wie ze is als ik haar avatar zie. Ik was even in de war met koninginnedag in aantocht en zo.

Plous, mail mij even via de achterkamer van de tetters, dan kunnen we een keer bellen, want als ik alles moet tikken dat ik je kan vertellen... da's drie topics vol!
quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 21:03:

[...]

Sneuer dan sneu, vind ik nou ook.

Maar wel entertaining.
Male, dat is dus internet, geen intonatie, geen nonverbale communicatie. Laat ik het zo zeggen; ik zit te grinniken achter mijn laptoppie. Ik vind je lief en het is als grapje bedoeld. Sorry dat het zo onduidelijk voor je was...:kus:
quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 21:01:

[...]

Ja wie dan?

Vertel Ik, heb ik net beweerd.
quote:minny schreef op 28 april 2010 @ 20:59:

Wie zijn er allemaal over Zoyla aan het mailen dan? Het groepje natuurlijk duhhh
Zusenzo en Star; sneu is een waarschuwing waardig he, pas je wel op
Eh... oke
Elke dag over Zoyla toch Mal?
Zoyla, ook al heb je je daarin vergist...dan nog kan de rest van die posting gewoon echt niet.
quote:Zoyla schreef op 28 april 2010 @ 20:59:

Hahaha Mamalief je bent grappig.Weet ik.
quote:Zoyla schreef op 28 april 2010 @ 21:04:

Zusenzo; sneu is een waarschuwing waardig he, pas je wel op
quote:Etosha schreef op 28 april 2010 @ 21:03:

Dushi: ik zeg, doe mij maar bruine bonen, heb je langer lol van. Damn...

Maar goed, een zwangere Amalia dus, sorry, misschien weet ik wel wie ze is als ik haar avatar zie. Ik was even in de war met koninginnedag in aantocht en zo.

Plous, mail mij even via de achterkamer van de tetters, dan kunnen we een keer bellen, want als ik alles moet tikken dat ik je kan vertellen... da's drie topics vol!Doe mij even toevoegen dan. Pilous.hyves.nl
Lijken me hele saaie mails dan, want er is niks smeuigs te vertellen over Zoyla dat ze zelf niet al uitgebreid uit de doeken heeft gedaan hier
quote:mamalief schreef op 28 april 2010 @ 21:05:

[...]

Weet ik.
quote:minny schreef op 28 april 2010 @ 21:05:

Lijken me hele saaie mails dan, want er is niks smeuigs te vertellen over Zoyla dat ze zelf niet al uitgebreid uit de doeken heeft gedaan hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven