Cadeau vriend, help!
woensdag 28 april 2010 om 18:53
Ja het is weer bijna zover. Over een maandje is mijn vriend jarig. En zoals elk jaar is het weer een ramp. Nouja, niet alleen met verjaardagen maar ook met sinterklaas, kerst, valentijnsdag etc.
Dus bij deze wil ik jullie om hulp vragen. Enige leuke ideeën?
Jullie zullen vast met fantastische ideeën aankomen, maar helaas gaat niet alles. Daarom even op een rijtje wat wel en wat niet.
Wij beide hebben geen rijbewijs dus het moet goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer (wij wonen dicht bij Rotterdam). Het moet niet te duur zijn, ik ben namelijk maar een student met verder geen inkomen. En ik zou graag iets willen doen/geven waar wij beide plezier aan hebben of wat we samen zouden kunnen doen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Als je nog meer mocht willen weten of iets kan, heel graag!
Liefs....
Dus bij deze wil ik jullie om hulp vragen. Enige leuke ideeën?
Jullie zullen vast met fantastische ideeën aankomen, maar helaas gaat niet alles. Daarom even op een rijtje wat wel en wat niet.
Wij beide hebben geen rijbewijs dus het moet goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer (wij wonen dicht bij Rotterdam). Het moet niet te duur zijn, ik ben namelijk maar een student met verder geen inkomen. En ik zou graag iets willen doen/geven waar wij beide plezier aan hebben of wat we samen zouden kunnen doen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Als je nog meer mocht willen weten of iets kan, heel graag!
Liefs....
woensdag 28 april 2010 om 19:20
woensdag 28 april 2010 om 19:24
woensdag 28 april 2010 om 19:29
Mijn budget ligt zo rond de 100 euro (max 120 euro). Wij beide wonen in de regio Rotterdam Rijnmond.
Mijn vriend is eigenlijk altijd vooral met zijn werk bezig, hij is timmerman. Hij doet dit ook veel in zijn vrije tijd. Ontspannen doet hij eigenlijk echt alleen maar als we echt weg zijn of we gaan echt samen wat anders doen. Je kan ook dus zeggen dat zijn werk ook zijn hobby is. Hij is ook vooral een buitenmens.
Als we samen zijn, doen we het lekker rustig aan en relaxen we een beetje. Soms een filmpje erbij en bijpraten. Wij zien elkaar niet zo heel erg veel, hij werkt namelijk zo'n 6 dagen in de week. Wel proberen we eens in de zoveel tijd echt wel wat leuks te gaan doen, zoals samen ergens eten, bioscoopje, lekkere wandeling maken. Wel schiet dit er vaak bij in moet ik zeggen.
Nog meer info nodig of kunnen jullie hier wel wat mee??
Mijn vriend is eigenlijk altijd vooral met zijn werk bezig, hij is timmerman. Hij doet dit ook veel in zijn vrije tijd. Ontspannen doet hij eigenlijk echt alleen maar als we echt weg zijn of we gaan echt samen wat anders doen. Je kan ook dus zeggen dat zijn werk ook zijn hobby is. Hij is ook vooral een buitenmens.
Als we samen zijn, doen we het lekker rustig aan en relaxen we een beetje. Soms een filmpje erbij en bijpraten. Wij zien elkaar niet zo heel erg veel, hij werkt namelijk zo'n 6 dagen in de week. Wel proberen we eens in de zoveel tijd echt wel wat leuks te gaan doen, zoals samen ergens eten, bioscoopje, lekkere wandeling maken. Wel schiet dit er vaak bij in moet ik zeggen.
Nog meer info nodig of kunnen jullie hier wel wat mee??
woensdag 28 april 2010 om 19:45
100 euro vind ik nog best een flink bedag. Dacht bij je openingspost aan een budget van max 2 tientjes. Voor 100 euro kun je toch een nachtje in een niet al te duur hotel boeken plus een activiteit ter plekke. Misschien naar de belgische kust of anders een weekendje gent?
Edit:
tip hotel flandria gent:
2 pers met badkamer en ontbijt: 65
2 pers met wasbak en ontbijt: 50
Was het treinkaartje even vergeten maar dat valt vanaf rotterdam met korting nog wel mee en ter plekke kan vriend de timmerman misschien wel trakteren?
Edit:
tip hotel flandria gent:
2 pers met badkamer en ontbijt: 65
2 pers met wasbak en ontbijt: 50
Was het treinkaartje even vergeten maar dat valt vanaf rotterdam met korting nog wel mee en ter plekke kan vriend de timmerman misschien wel trakteren?
woensdag 28 april 2010 om 19:49
Jij schrijft dat hij een buitenmens is.
Dan ligt een picknick voor de hand.
Bij de Aldi heb je goede wijnen voor weinig geld.
Verder kan je daar diverse ingrediënten vinden voor een goed gevulde picknickmand.
Picknickmand en plaid zijn beide verkrijgbaar bij de Xenos.
Neem je fotocamera mee en maak leuke foto's als herinnering.
Als toetje laat je de foto's afdrukken (kruidvat/trekpleister/hema) als een boek met eventueel een verhaal van jullie uitje.
Misschien ook leuk om een tandem te huren en dan de picknickmand mee te nemen. Fietsen naar een rustige picknickplek.
Verder kan je daar diverse ingrediënten vinden voor een goed gevulde picknickmand.
Als toetje laat je de foto's afdrukken (kruidvat/trekpleister/hema) als een boek met eventueel een verhaal van jullie uitje.
Misschien ook leuk om een tandem te huren en dan de picknickmand mee te nemen. Fietsen naar een rustige picknickplek.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
woensdag 28 april 2010 om 20:49
Ik snap dat nooit, dat mensen echt niet weten wat ze voor hun partner moeten kopen. Ik verzin altijd wel eens iets rond zijn verjaardag en als we niks voor elkaar weten slaan we een keertje over. Waarom moet daar toch zó vreselijk serieus over gedaan worden, gewoon iets leuk, van mijn part gewoon een dvd of weet ik wat.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 28 april 2010 om 20:54
Wat Marels zegt!
Maar ok, wil best even met je meedenken hoor...
- kaartjes voor concert / theater / cabaret / musical
- dagje naar Walibi / Efteling / dierentuin
- slipcursus ANWB
- uur in ferarri rijden
- romantische avond: bios, uit eten, thuis een lapdance / striptease van jou in een nieuw setje
Maar ok, wil best even met je meedenken hoor...
- kaartjes voor concert / theater / cabaret / musical
- dagje naar Walibi / Efteling / dierentuin
- slipcursus ANWB
- uur in ferarri rijden
- romantische avond: bios, uit eten, thuis een lapdance / striptease van jou in een nieuw setje
woensdag 28 april 2010 om 21:13
quote:Jaja007 schreef op 28 april 2010 @ 19:49:
Picknick is idd ook een leuk idee. Een tandem lijkt mij alleen niet zo gezellig zo achter elkaar. Dan liever een solex of een roeibootje/kano huren, dat past ook nog wel binnen budget. Een fotoboek van een picknick zou je mij geen plezier mee doen, vind ik eerlijk gezegd nogal tuttig.
Picknick is idd ook een leuk idee. Een tandem lijkt mij alleen niet zo gezellig zo achter elkaar. Dan liever een solex of een roeibootje/kano huren, dat past ook nog wel binnen budget. Een fotoboek van een picknick zou je mij geen plezier mee doen, vind ik eerlijk gezegd nogal tuttig.
woensdag 28 april 2010 om 21:58
een verwenpakket met bathmelts en balistics met de meest complexe heerlijke aromatherapie die heerlijk ruiken in de meest lekkere geuren en met de hand gemaakte bodylotions met verse bananen en cocos dergelijke en massagebars die in je handen smelten waar je hem uren mee kan masseren en ook nog eens goddelijk ruiken en smaken! op www.lush.nl...zelfs mijn vriend is er verslaafd aan nu!, hij ontspant ook nooit dus ik heb een heel pakket samengesteld en die doos verpakt met een hele mooie brief erbij waarom ik vond dat hij dat verdiende en dat ik hem een avond vol ontspanning ging geven....uiteraard had ik de hele kamer verlicht en met waxinelichtjes in de vorm van een hart...en in het midden de doos gezet met de brief er op.
het zijn was prijzige artikelen maar alles word met de hand gemaakt, alles is vers en het werkt nog ook!
en nu zijn mijn vriend en ik er alle twee verslaafd aan, bijna al mijn bad en gezichts produkten zijn van lush en die van hem ook haha!
het zijn was prijzige artikelen maar alles word met de hand gemaakt, alles is vers en het werkt nog ook!
en nu zijn mijn vriend en ik er alle twee verslaafd aan, bijna al mijn bad en gezichts produkten zijn van lush en die van hem ook haha!