Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje76 schreef op 28 april 2010 @ 18:12:

Oh ja Hummeltje... flink stof doen opwaaien...



Goed gebezemd heet dat



* gaat weer verder met op handen zitten *
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!
Alle reacties Link kopieren
Haai
Alle reacties Link kopieren




laat me toch rustig eten mens
Alle reacties Link kopieren
Ha ha die Hummeltje....
Alle reacties Link kopieren
hummeltje!
Voor Rainz
Alle reacties Link kopieren
Hummeltje! Ik lig in een deuk hier! Muts!



Wij hebben gesport, nu nog wat eten, een reste van gisteren lekker makkelijk dus!



Even spieken op de BH!
Alle reacties Link kopieren
#

Vandaag lekker vrij maar wel een lijstje

-geocachen

- misschien even een uurtje of twee oppassen

- en wat aanklooien hier in huis

- weer wachten op twee een pakje (hoewel die van H&M volgens mij weer ergens spoorloos verdwenen is)



Wat heb ik een heerlijke dag gehad, samen met oppaskindje hele middag op pad geweest. Vanavond dus nog maar een beetje aanklooien in huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Heleu ouwe lieffies!



Ik ben gaaaaar, eerst de hele dag luisteren. Het was nog maar een introductie toestand. Volgende maand begint het echte werk en dat anderhalfjaar lang.

Het is een cursus over verkooptechniek toestanden en leidinggeven.

Ik ga het helemaal druk krijgen.

Maar het was erg leuk vandaag.



Druifje, beterschap! Overgeven is om te kotsen zo goor.



Ik ga koken, spaghetti, de saus warm ik op want ik eet vanavond met al mijn vrienden.

Ik heb trouwens wel 4 overhemden en 3 broeken gestreken.

Jaja, de bult wordt kleiner!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, Rainz! Water loopt me in de mond!
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 28 april 2010 @ 19:37:

Wauw, Rainz! Water loopt me in de mond!Dan ga ik nu ook even kijken!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wat moooooi Rainz!!!



Hummeltje;



Lijst;

- werken

- opruimen

- doekie over de tafel voor het zicht

- was vouwen

- was draaien en ophangen

- koken

- Mikakaartje zoeken

- afwassen

- in de tuin zitten

- stofzuigen, maar dat heb ik uitgesteld
668, the neighbour of the Beast
Mamz,hij komt wel uit B maar is niet T.

Snap je het nog?Anders zet ik zijn naam wel op de bh,hij was vorige week nog op TMF.
Alle reacties Link kopieren
B en T snap ik wel, maar iemand anders ken ik niet. ;-$



Haai Hommeltje 16!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zo laatste training zit erop..zoon vond het niet leuk om zo afscheid te nemen.Eind mei nog een toernooi dus ik duim dat ie dan weer mee kan doen.



Oppas is gearriveerd,ik duik zo de douche in en daarna de kroeg!Of terras als het nog lekker is buiten..heb er toch wel veel zin in
Alle reacties Link kopieren
Oeh, geniet er van Coetje! Hier was het nog lekker warm, dus dat moet goed komen!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand anders ook niet

Heb lekker tot half tien buiten gezeten. Grote tafel staat nu achter de schuur, lekker ver weg van de buren zodat we een beetje prive kunnen geiten. En gegeit wordt er natuurlijk, want buiten eten is weer nieuw



Marels, of je nog eftelingzegeltjes wil
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh die taarten zijn echt gaaf geworden. Geweldig Rainz.

Jammer om morgen op te eten. Moet ik bakken meenemen om ze in te doen? Denk het wel hé.



We hebben vanavond onze oud vice voorzitter gehuldigd.

De koningin heeft het behaagt u lid te maken in de orde van Oranje Nassau. Apart om eens mee te maken dat iemand een lintje krijgt. Hij wist niet wat ie zag toen we met zo'n meute voor zijn deur stonden. Inclusief burgemeester en wethouders.

Ik komt op tv. Wel op de locale. Haha.



Zo alles is ook nog zo goed als alles versierd. Met spinneweb, spoken, en mijn hoekje voor het waarzeggen. Als alles meezit krijg ik morgen van Suus nog een zweeftevenbol. Ehhh waarzeggersbol. Supergaaf ziet het eruit. Ik heb mijn outfit nog geheim gehouden. Als men morgen binnenkomt in een donkere spooky zaal, krijgen ze bij binnenkomst een glaasje bloed. (Tomatensap) Dan is er koffie met taart en dan lekker drinken en saté en kipkluiven op de BBQ. Heb er heel veel zin in. Moet nu nog 2 speeches maken. En ik heb morgen nog een berg werk, maar het zal best goed komen zoals gewoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:fussie schreef op 28 april 2010 @ 18:29:





laat me toch rustig eten mens





Hummeltje wat ben je toch een heerlijk mens. En wat heb je weer veel los weten te krijgen. Geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Zoeb, ik heb de ene in een kartonnen doos gedaan en de andere in een plastic taartdoos, dus je kunt ze zo meenemen. Die plastic taartdoos krijg ik dan wel weer eens terug, dat heeft geen haast, daar heb ik er zóveel van.



Hummeltje heeft gisteren voor een grote grijns op mijn gezicht gezorgd, heerlijk!



Straks even boodschappen doen, stofzuigen, dweilen en de bovenverdieping poetsen, vanmiddag komt de electroman en dan moet ik nog een sterke man charteren die de televisie voor me van de muur wil halen.



Fijne dag allemaal!
Mogguh, maisies, Happy en Hummeltje



het is ongelooflijk; heb ik eindelijk een paar dagen vrij, ben ik ziek
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Ik heb alle fun van/met Hummeltje gemist.



Ontbijttijd!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Beterschap MissM!



Veel plezier Zoeb



Ik heb alle heisa rond Hummeltje wel meegekregen

Me ook nog laten uitlokken in de discussie die daarna ontstondne maar ach, sommige mensen vallen vanzelf door een mand. Welke zien we dan wel weer



De eerste dag van de vakantie is altijd de lekkerste. Dat alles nog zo heerlijk open voor je ligt!

Zometeen even stofzuigen en wat afnemen, vaatwasser vullen en dan komt er een collega thee drinken.

Vanmiddag tijdens het rusten komt er een vriendin (de enige die mee mag rusten in bed ) en verder hoef ik neit zoveel.

Oooooh, wat zal ik eens gaan doehoen????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven