Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogu..

Feestje was erg leuk!Nu een beetje een duf hoofd...

MissM,ziek zijn op je vrije dagen is niet leuk!!Beterschap

Lijstje vandaag:

boodschappen

voor Oudste spullen klaar zetten zodat die met haar vriendje tussen de middag een gevulde paprika kan maken(naar aanleiding van project over Burundi)

wassen

stofzuigen

Fijne dag allemaal
Moggûh lieve lieffies!

Als ik zo her en der wat lees (napraat en mod topic) geloof ik dat we blij mogen zijn dat Hummeltje niet meer forumt. Wat een gezeur zeg!

Vandaag:

* waterdruppels vangen

* kapper

* was opvouwen

* stofzuigen

* natte lap door het huis

Geniet!
He jammer.. ik heb hummeltje ook gemist!! Maar voor het geval dat ze nog meeleest:

MissM, wat een ongelofelijke pech dat je ziek bent! Ik hoop dat je snel opknapt en toch nog een beetje van je vrije dagen kunt genieten. Als James ook vrij is moet je je maar lekker laten vertroetelen door hem.

Fus, geniet van je vakantie!!

Ik ga vandaag maar weer eens werken (saai lijstje zo he?).

Vanavond lekker uit eten, heb ik wel zin in!! Jammer dat vriend het eigenlijk niet zo ziet zitten maar de afspraak staat al weken gepland dus we willen eigenlijk ook niet afbellen. Hoop dus maar dat het wel een beetje gezellig wordt.

Fijne dag!!
MissM, hoop dat je snel weer piep bent (en anders maar een ligstoel in de zon uitkiezen).

Hier nog een dag niet-vakantie. Gisteren heeft Muis weer zijn voet gekneusd (als ik twee kinderen achterop de fiets neem moet ik ook zelf bepalen wie er in het midden gaat in plaats van naar de grootste mond luisteren ).. hoop dat 'ie morgen weer zonder pijn kan hobbelen.

Vandaag, terwijl kinderen op school eten:

Jeugdhulpverleenster

Knuffelgehandicapte

Studeren

Wieden

Wvttk
goedemorgen dames

ik was weer wakker

MissM, das mooi balen dat je nu ziek bent

Wat een lijstjes weer

Die van mij zijn kort

- wachten op een of misschien wel twee pakjes

- Huis tuin en keuken dingen

- genieten van de zon
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh...

Da's zeker balen MissM.

Beterschap.

Lijstje:

Tennissen

Stofzuigen

Keuken aan kant maken

Afstoffen

Naar de stad foto's af laten drukken.

Wat verse boodschappen halen.

Eerst een kop thee.
MissM, beterschap!

Zo, ik heb hard gewerkt, de boodschappen zijn al binnen en de bovenverdieping is schoon. Straks even zoon van school halen en dan beneden verder. WC poetsen en de waswegwerken worden toegevoegd aan het lijstje. En dan vanmiddag ook nog even in de tuin zitten met een boekje, de rotzooi in de tuin negerend.
Hé MissM wat zonde nu, net op je vrije dag.

Buuf nee joh 't is gewoon jammer dat Hummeltje weg is.

Nu was er weer eens wat te beleven.

Er is iemand gigantisch door de mand gevallen.

Rainz als TNT is geweest met de zweeftevenbol van Dangeensuus, kom ik richting jou.

Pffft heb al een hoop gedaan vandaag.

En het is warm.
Wil iemand mij eens een kort verslag geven op de BH van wat ik gisteren gemist heb mtt Hummeltje?

Bedden zijn verschoond.

Was draait.
Hummeltje gooide een knuppel in een hoenderhok

Wat is het heerlijk om om half 10 al de boel aan kant te hebben. Daarna heerlijk kunnen kletsen met collega en zo net met Zoon in de speeltuin gepicknickt

Nu ga ik het badje vullen, kan hij er straks in.

Daarna lekker rusten en nietsen. Zá-lig! Mag het niet elke dag zo blijven tot 1 november?
Mijn zegen heb je Fuss

De gevulde paprika is mee naar school.Ben blij dat ik hem niet hoef op te eten,vond de geur al niet lekker.

Vanochtend een hele familie in mijn tuin verstopt.De overbuurvrouw kreeg een lintje en haar kinderen,aanhang en kleinkinderen hadden zich in mijn tuin verstopt.Mensje was blij verrast!

Nu wil ik eigenlijk even een dutje doen (zo laat naar bed met alcohol achter je kiezen gaat je niet in de kouwe kleren zitten
Straks even boodschappen doen, stofzuigen, dweilen en de bovenverdieping poetsen, vanmiddag komt de electroman en dan moet ik nog een sterke man charteren die de televisie voor me van de muur wil halen, WC poetsen en de was wegwerken

Zoeb is net weg, ze stapte binnen toen ik aan het dweilen was .

Kabel is inmiddels gelegd, nu die sterke man nog. Denk dat ik vanavond mijn vader eens even ga bellen daarvoor, kan hij me direct helpen met het logeerbed naar zolder verplaatsen en mijn nieuwe bed naar boven brengen. In elkaar zetten komt dan wel een andere keer, als ik lattenbodems en matras heb.

Zoon wil pertinent niet naar buiten, ik heb het zo warrem, zegt hij. Een echte zoon van zijn moeder dus.
Tja Coetje, we zijn geen 20 meer he?

Tja Fuss, da's wel een heel kort verslag. Nu weet ik nog niks.

Jammer dat het vandaag voorlopig alweer de laatste dag is dat het zo lekker weer is...

Troela en ik hebben vanmiddag ons boterhammetje buiten opgepicknickt. Alleen jammer dat er dan ook meteen weer bijen en wespen komen.

Lijstje:

Tennissen

Stofzuigen

Keuken aan kant maken

Afstoffen

Wat verse boodschappen halen.

Naar de stad foto's af laten drukken.

Terug naar de stad om de foto's op te halen.

Ik ben lekker op de fiets geweest, vanmorgen ook al naar tennis. En ik vond het heerlijk !

Wat is er met me aan de hand?
Oei ik krijg net een moeilijke opdracht.

De moeder van vriendin is dinsdag overleden en nu willen ze foto's van moeder opgebaard en als ze vanavond in de kist wordt gelegd.

Daarna gaat de kist dicht. Het is voor familie in Australië die niet over kan komen. Nu vragen ze of ik de foto's wil maken.

Ik kan dit niet weigeren. 't Is mijn beste vriendin en ze hebben niemand. Dat betekend wel dat ik vanavond tijdens de feestavond een uurtje weg moet. Het is aan het begin van de avond dus dat scheelt wel. Wat moeilijk. Ik heb "Ja" gezegd. En ik heb haar moeder natuurlijk ook heel goed gekend.
Heftig Zoeb.

Dat zal niet makkelijk zijn....

Nee zeg, ik zit ook echt wel met een knoop in mijn maag nu.

Vooral omdat ze zaterdag pas begraven wordt en de kist vanavond meteen dicht moet. Best wel moeilijk, maar ik kan het niet weigeren natuurlijk.

Nou ja, verstand op nul en doen. Meestal ben ik daar op het cruciale moment erg goed in.
Helemaal waar Gold!Voel me nu wel 65+ Maar ik zeur niet,anders ga ik op mijn moeder lijken.

Dutje is niet gelukt want Ukkie vertikt het om s'middags te slapen..Zijn nieuwste smoesje vandaag:Ik heb het heel veel druk vandaag..

Zoeb,wat ben je toch een lief mens!!Jammer dat je een uurtje van je feest moet missen,daar heb je toch ook hard aan meegewerkt!Toen mijn oma overleed heb ik ook foto's gemaakt voor haar zus in Australie.Ik blijf het een beetje luguber vinden om naar te kijken.Nu ligt ze samen met opa in mijn kluisje.

Vriend belt net dat we vanavond weer een eter hebben,ik heb verse krieltjes met sla,tartaartjes en aardbeien als toetje.Heb nu al trek
Itsme, nog steeds een of misschien wel twee pakjes? Dacht dat er gisteren al een binnen was.

Zoebie, heftig, en schakelen tussen een feestje en zo iets is ook niet mis.

Coebergh, wat grappig, een hele familie verstoppen. Mensje is dan kennelijk niet van het naar buiten gluren
Coe, wij zij hier ook weer met een man extra aan tafel.

Ik maak lasagne.

Sterkte vanavond Zoeb.

En geniet ook van je feest! Je hebt er genoeg voor gedaan .

Ik wacht op Troela en dan fiets ik nog een keer terug naar de stad.

Foto's ophalen Buuf!

De zon is hier trouwens al weg.

Er werd vanavond regen voorspeld he?
Leuk was dat hoor dat stiekeme gedoe met de burgemeester en wethouders. Wij hadden gisteren een straat verderop afgesproken. De verbazing van de gehuldigde. Zo leuk om te zien.

De foto's gaan meteen naar de familie. Het zou raar zijn om foto's van het feest en die foto's samen te zien. Zal best wel even slikken worden want ik moet ze toch op mijn laptop eerst bekijken.
Mijn poort loopt via een andere straat dus mensje had helemaal niks gemerkt.Ze heeft net nog wel een halve taart afgegeven voor de kinderen (huh en ik dan?)

Ja ze voorspelden geloof ik zelfs onweer Gold.Leuk begin van de vakantie :(

Mamz,je ziet er lekker uit
Zoeb, ik heb toendertijd foto's van mijn mama gemaakt. En nog heel veel bekeken ook trouwens

Ik vond het heel moeilijk om haar er 'goed' op te krijgen. Omdat iemand in een kist ligt kun je eigenlijk maar lastig foto's maken. Zal die van mama nog even bekijken of ik daarna nog tips voor je heb.

BRB
Fijn Fus. Vind je dat niet moeilijk? Wij hebben foto's van Nien's kistje dat dicht zit en zelfs dan vind ik het moeilijk.
Hmz, foto's van bovenaf worden iig niet mooi. Dus recht erboven hangen zou ik niet doen Zoeb.

De foto's die hier het mooiste zijn is als ik er naast stond, links of rechts en dan een beetje schuin de kist in de foto nam. Hopelijk snap je me, anders wil ik ze gerust even mailen maar dat is voor jou misschien niet zo fijn.

Ben nog steeds heel blij met de foto's.

En zo gek, bij de foto waarop de rouwauto wegrijdt bij het huis lijkt het net of ze zelf achter het raam zit, op de plek waar haar stoel stond. Ik blijf dat vreemd vinden. Niet eng of zo, maar gewoon vreemd
Nee Zoeb, ik vind het helemaal niet erg. Zal er erg mee te maken hebben dat ik weinig verdriet meer voel. Maar zelfs toen het verdriet groter was was ik er blij mee. Want zo kon ik alles goed plaatsen. En er zitten echt mooie foto's bij. Het is haast bijna een reportage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven