Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Als je op Willems voorbipstopic post, kan het belangrijk zijn je kut met beleid met smeerworst in te smeren.
quote:robo schreef op 29 april 2010 @ 16:27:

[...]

Dat hangt ervan af.

Stel je hebt last van afscheiding. Dan is het belangrijk om op dit moment je kut met beleid te wassen.

Inderdaad ja!
Kweet niet of ik aan een uurtje wel genoeg heb..
quote:loomii schreef op 29 april 2010 @ 16:28:

Als je op Willems voorbipstopic post, kan het belangrijk zijn je kut met beleid met smeerworst in te smeren.

Ook dat ja!

Nou.. zo erg is het dus niet!
Ah, ik zal hier ook ff de teenmassage van loomii aanbevelen. Heerlijk ontspannend..
quote:coeberghmetijs schreef op 29 april 2010 @ 16:31:

Kweet niet of ik aan een uurtje wel genoeg heb..Dat denk ik niet!
Overigens houd ik niet van smeerworst
quote:coeberghmetijs schreef op 29 april 2010 @ 16:31:

Kweet niet of ik aan een uurtje wel genoeg heb..Langer mag ook hoor. Wij zijn niet zo moeilijk.
Voorlopig lig ik al een hele tijd te floaten en hoor of zie ik helemaal niemand. Had verwacht ook wel wat persoonlijke aandacht te krijgen.
Waar kan ik boeken?
quote:coeberghmetijs schreef op 29 april 2010 @ 16:33:

Overigens houd ik niet van smeerworstHet gaat er niet om wat jij lekker vindt, het gaat erom wat de hond lust.
quote:Norre schreef op 29 april 2010 @ 16:38:

Voorlopig lig ik al een hele tijd te floaten en hoor of zie ik helemaal niemand. Had verwacht ook wel wat persoonlijke aandacht te krijgen.

O, zal ik je even een diepe teenmassage komen geven dan?

Coeberg, gewoon het Float on topic binnenlopen. Als Norre er nog in ligt, krijg je eerst een lekker glas sterrenmix. Of een versgestampt vruchtensapje. Wat jij wilt
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 16:41:

[...]

Het gaat er niet om wat jij lekker vindt, het gaat erom wat de hond lust. :puke: Die mag hier wel toch?
quote:coeberghmetijs schreef op 29 april 2010 @ 16:44:

:puke: Die mag hier wel toch?Nou, liever hier dan in mijn float cabine, als ik heel eerlijk ben!
Het is er nu wel uit
De plicht roept!

Daar gaat mijn floatbeurt
Bah, smeerworst en kots!
Als de Coeberghmetijs zelf staat te kotsen, hoe zat ben je dán?

Maarre... eensch met Loomii: liever hier dan in de floatcabine. Liever hier zelfs dan in het ballenbad.

Ik heb nog steeds geen ban hè? Ik durf niet langer dan een uur niet te posten, bang als ik ben dat ik opeens een ban heb zonder het te weten. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat vannacht op ga lossen...
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 16:53:

Ik heb nog steeds geen ban hè? Ik durf niet langer dan een uur niet te posten, bang als ik ben dat ik opeens een ban heb zonder het te weten. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat vannacht op ga lossen...
Norre, gewoon ff roepen of iemand je even rond komt zwieren. Krijg je met een beetje geluk ook meteen die diepe teenmassage erbij!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 29 april 2010 @ 16:23:

Of krijg ik een waarschuwing als ik de woordjes 'kut' en 'beleid' en 'op dit moment' in één zin gebruik?Ik spreek liever van voorbipsbeleid.
Wat vinden jullie: zal ik nog even naar de kopieerwinkel om iets quasi-nuttigs te doen, of zal ik gewoon hier blijven hangbekken?
quote:korenwolf schreef op 29 april 2010 @ 17:22:

[...]

Ik spreek liever van voorbipsbeleid.Das een goeie!
quote:korenwolf schreef op 29 april 2010 @ 17:23:

Wat vinden jullie: zal ik nog even naar de kopieerwinkel om iets quasi-nuttigs te doen, of zal ik gewoon hier blijven hangbekken?Ik zou gewoon hier blijven. Tevergeefs wachten op antwoord van Naomi.
Of moeten we vast gaan indrinken voor vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven