Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Bo dat is de 48 uurs ban. Die is naar 24 uur gezet en dat staat er nog niet. Er wordt sinds half 12 niet meer gebant(d) en gewaarschuwd.
quote:Zoebie schreef op 29 april 2010 @ 14:49:

Bo dat is de 48 uurs ban. Die is naar 24 uur gezet en dat staat er nog niet. Er wordt sinds half 12 niet meer gebant(d) en gewaarschuwd.

Ik heb al gevraagd op het Vivamodtopic of dat aangepast kan worden :-)

Het houdt me van de straat, zullen we maar zeggen.

Heb jij je glazen bol al Zoeb?
Zooo, tegenwoordig hoort bij mijn vaste rondje forum ook het bantopic checken.

En daar zien we suus...

Hell, ik kijk tegenwoordig ieder uur maar en zit met spanning als ik het forum op ga.
Ja de glazen bol is binnen. Ik heb TNT even aan het werk gehouden. Ik was op weg naar Rainz en ze stonden aan het eind van de straat> Dus met veel moeite mijn twee pakjes gezocht en de bol was erbij. Zoooo leuk.
oh, ik zie net mijn mail.

Mijn waarschuwing is terecht en blijft staan!

Ik postte:

"Wat ben jij een ontzettende zielepiet! Te erg voor woorden. Eigenlijk."

Dat is dus door de opper benoemd als een belediging/provocatie, in haar ogen volkomen duidelijk dat dat zo is.

Tsjongejonge........
quote:Norre schreef op 29 april 2010 @ 14:40:

Ben boodschappen gaan doen. Zit bij te lezen. Heb ik goddomme nog geen bingo!

Sorry Norre,

De Angels zijn aan het spelbreken. Ik heb al wel 20 keer zielepiet geroepen, maar ze reageren niet.
Oh wacht. Ik ken een regel: Je mag de inhoud van mails niet openbaar maken op het forum.

Pas op Hela.
anoniem_15648 wijzigde dit bericht op 29-04-2010 15:02
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
quote:floor72 schreef op 29 april 2010 @ 14:53:

[...]

Sorry Norre,

De Angels zijn aan het spelbreken. Ik heb al wel 20 keer zielepiet geroepen, maar ze reageren niet.Probeer eens iets anders dan.
quote:floor72 schreef op 29 april 2010 @ 14:53:

[...]

Sorry Norre,

De Angels zijn aan het spelbreken. Ik heb al wel 20 keer zielepiet geroepen, maar ze reageren niet.

Moet je zeggen dat sommige mensen rotte appels in de mand zijn op het forum. Daar kreeg ik een pracht waarschuwing voor. En dan offtopic gaan. ( tenminste, de angel vond het off topic, ik vond het persoonlijk gewoon gezeik )

Dan heb je een ban

Tis er neit echt leuker op geworden hier geloof ik ? Ik weet ook ineens weer waarom ik niet meer zo veel forum
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Evidenza schreef op 29 april 2010 @ 14:55:

[...]

Oh wacht. Ik ken een regel: Je mag de inhoud van mails niet openbaar maken op het forum.

Pas op Hela.Oh dat heb ik ook gedaan. Nou ja niet wat de angel heeft geschreven. Alleen de reactie van Suus.
Misschien dan niet quoten Evi?
Ach, de regels veranderen waar je bij staat..... kan ik allemaal niet onthouden.

Ik vind dat er sprake is van willekeur. En dat is niet voor het eerst.
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 19:37:

Ik vind het wel een oplossing, elke keer als er een topic waarschuwing is, gewoon een nieuw topic openen want dat geldt ie niet meer
Je weet toch!
Oh Hela maakt het niet uit geloof ik, dan heb ik niets gezegd
quote:Norre schreef op 29 april 2010 @ 14:58:

[...]

Probeer eens iets anders dan.

Zielepoot?

Is dat wat?
Heb het toch voor de zekerheid maar verwijderd.
quote:Evidenza schreef op 29 april 2010 @ 15:02:

Heb het toch voor de zekerheid maar verwijderd.Zielepiet pot poot
quote:korenwolf schreef op 29 april 2010 @ 15:09:

[...]

Zielepiet pot pootJij krijgt een waarschuwing. Wedden dat iedereen je al getoverstaft heeft?
Mag ik even schelden?
Of krijg ik een waarschuwing als ik de woordjes 'kut' en 'beleid' en 'op dit moment' in één zin gebruik?
Je hebt er een dagtaak aan om alle regeltjes die ieder uur veranderen bij te houden!
Bor.

Ik doe even gezellig..
Als het je boven het hoofd begint te groeien, kun je altijd even een uurtje bij me komen floaten.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 29 april 2010 @ 16:23:

Of krijg ik een waarschuwing als ik de woordjes 'kut' en 'beleid' en 'op dit moment' in één zin gebruik?

Dat hangt ervan af.

Stel je hebt last van afscheiding. Dan is het belangrijk om op dit moment je kut met beleid te wassen.
Robo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven