Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Wow Anita, cool zo'n land!

Ik had een kaart uit Duitsland- een kinderboekillustratie. Leuk!
Wauw, jullie schrijven echt veel!

Ik ben inmiddels een jaar lid, maar ben vooral de afgelopen tijd actief geweest. Heb nu 27 kaarten verstuurd, zes onderweg en 27 ontvangen.

Ik vind 't echt superleuk, vooral als de afzender een leuk tekstje meestuurt, of in de ontvangstbevestiging (is dat wat jullie hurray noemen?) wat terugschrijft.

Helaas kan ik op 't moment geen adres aanvragen, omdat de kaarten nog niet geregistreerd staan. Want misschien vind ik dat wel het leukste, de spanning van "wie zal ik krijgen?"

Ik heb nog nooit een kaart geupload, want ik heb geen scanner :( Vet jammer, want ik vind 't wel superleuk als anderen mijn kaart uploaden.

Zo, nu eerst weer bijlezen wat jullie allemaal schrijven!
Hier een kaart uit Litouwen met een vette vouw over het midden... jammer!
Chayuz, nee het was een B uit Hoorn.

Anita, gefeliciteerd dan! Je had toch al een meisje?

Steph, gefeliciteerd met je 350e kaartje. Wat veel zeg. Hoeveel verschil zit er nu tussen verstuurd en ontvangen?

Gisteren nog een kaartje uit China ontvangen.
Steph Z-Korea vind ik ook wel speciaal. Of heb je die al vaker gehad?

Anita, wauw Uganda. Dat is heel bijzonder.
Kobe, 9 verschil die ik nog moet krijgen dus.

Ik heb een kaart van iemand uit Nederland, nu twijfel ik of het iemand van hier is. Ze heet in het echt met een L.

Het is niet Kobe, Justme, Sweetcandy of Snoet.
Hey!

Ik had vandaag een Hurray uit Polen na 19 dagen. Ze heeft niets gezegd over allle meetingnamen, dit was alles wat ze zei.... "Thank U for beautiful postcard Greetings from Poland"

En mijn kaart naar Taiwan is dus expired geraakt. En de kaart naar Amerika gaat over 5 dagen expired raken.

Ik wacht nog even met kaarten aanvragen want de post is natuurlijk ook vrij, net als wij!

Nu snel mijn rommelmarktspullen bij elkaar zoeken en vroeg naar bed, morgen om 7 al op de plek staan......
@Ligaa dank je voor de leuke kaart!

Enne klopte dat ik een tijdje niet heb gereageerd, er gebeurde ook weinig spannends op PostCrossing gebied. 1 expired, steeds maar dezelfde landen ...

Inmiddels zit ik al wel op 52 verzonden en 50 ontvangen!
3 kaarten hier, eentje uit Duitsland, zonder ID, maar even nagevraagd of het een official is, want ik herinner me niet nog een kaart te moeten ontvangen vanuit Duitsland. Daarnaast eentje uit Rusland en dan eentje uit Sidney, van die persoon die 7 accounts heeft ofzo.. Mooi kaartje, dat wel hoor, maar ik vind het niet zo leuk om te krijgen omdat het toch een stickertje tekst is waar gewoon in staat wat mijn wens is.

En een hurray uit Frankrijk!
Ik heb nog niet alles gelezen.

Vanmorgen raar gedoe via sms. Ik had geen zin om dingen via sms te bespreken. Kwam erop neer via een belletje dat vriend iemand was tegengekomen en mij dus aan de kant wilde zetten. En zo geschiedde. Ben weer single! Voelt wel een beetje raar, na 2 jaar.... maar aan de andere kant voelt het ook wel als een soort opluchting. Heel vreemd, zo dubbel

Ik zat in de trein toen dit zich afspeelde, dus niet handig. Wel een lekker dagje gehad in Scheveningen! lekker met mn voeten in de zee en lunchen op de boulevard.

Vandaag 3 tags ontvangen, een swap en 1 official. Allen leuke kaarten
Oooh sweetcandy, balen zeg.. Sterkte ermee! Wat een hork eigenlijk, na 2 jaar je zomaar opzij zetten via foon voor iemand anders..
quote:evelinemos schreef op 27 april 2010 @ 23:10:

[afbeelding]

En het was... *tromgeroffel* ...666944

Vandaag een nieuwe kaart uit Finland en twee hurray's, Australië en Taiwan. En dan is ook nog mijn vakantie begonnen vanavond. Mijn dag is goed :-)

Ps., ik heb geen tijd om bij te lezen, maar dat komt nog.
Wat goed dat je de code hebt gekraakt !
Arme Sweetcandy, wat suf van hem.

Maar via de telefoon uitmaken = beter kwijt dan rijk.

Ha, leuk je hier weer te zien Brutsel!

Ik heb doorgegeven aan Tine dat je mee wilt doen met de ruil!
Ja klopt, ik moet er misschien ook maar blij om zijn hoor Maar ik ben wel even helemaal klaar met relatie-gedoe voorlopig hahaha! Het was gewoon zo lullig en dom en raar en verbazingwekkend en....... naja over is over.
Hoi allemaal, heb me zojuist ook aangemeld als postcrosser. Lijkt me geweldig om post vanuit alle hoeken van de wereld te ontvangen

Heb mijn eerste 5 adressen binnen, en moet nu dus even leuke kaartjes gaan scoren.

Mocht ik nog vragen hebben, dan hoop ik dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen?
Stay with me, let\'s just breathe.
Ahum.. daar ben ik al met mijn 1e vraag

Hoe krijgen die mensen hun kaart geupload in de PC? Scannen ze die in... ? Of doen ze de kaarten digitaal versturen?
Toooaaaaa je doet gewoon mee Haha achtervolg je me ofzo? :P

Digitale kaarten worden ingescand :-) En dan kan je ze uploaden. welke landen heb je trouwens?
Toadette, welkom als PC-er.

Je verstuurt ze uiteraard via de post, scannen kun je zelf doen (achter elke verzonden kaart staat een groen + en die aanklikken) of je laat het de ontvanger doen.

Sweetcandy, je bent dus wel een soort van opgelucht? En anders gewoon een .
Hihi, je zou het bijna denken hè!

Heb hier wel voor het eerst gelezen over postcrossing, en het sprak me aan. Nu ga ik dus echt meedoen

Die kaarten scan je gewoon in als PDF-file en dan kun je ze op de site zetten?

Ik heb Taiwan, USA, Duitsland, Rusland en Finland.

En echt allemaal van die leuke, interessante mensen (zo te beoordelen op de profielen). Een jongetje van 3, een studente uit USA, een leraar v/e middelbare school, een bejaarde dame, een een vogeltjesliefhebber.

Nu kaarten gaan scoren, bestel je ze online of ga je echt de winkels in?
Thanks Steph, ik ga het scannen direct proberen zodra ik post heb!
Toa, ik denk als jpg zelfs gewoon inscannen :-)

Kaartjes scoor ik via de winkels, je kan ook via artunlimited.com bestellen maar naar BE duurt het zo lang.

Op www.gratisansichtkaarten.nl kan je gratis een pakketje kaarten bestellen iedere maand :-) 20 kaarten, wel dezelfde, maar er zitten schattige tussen, moet je eens kijken :-)

Veel plezier met je profielen, ze zien er idd leuk uit! Als je nog vragen hebt, stel ze maar hé

Oja welkom
Vorige week had ik bij Idrukker kaartjes besteld, netjes betaald..

Kreeg ik een reclameboekje ipv de kaartjes, eerst nog even afgewacht.

Gisteren de factuur bij de mail, ik meteen gemaild dat ik geen kaartjes maar hun reclameboekje heb gehad.

Krijg nu alsnog de kaartjes die ik had besteld .

Vandaag trouwens 2 hurray's en 1 kaartje in de bus..

Morgenmiddag werken en dan is het weer weekend..

Wordt denk wel fietsen of met de trein want waar ik mn auto parkeer stonden nu allerlei marktkramen .
Oh noa_lynn, wat stom zeg dat ze reclame sturen haha

Ik morgen ook nog een dag werken en dan zaterdag vrij. Daarna nog 5 dagen en dan ben ik weg naar Barcelona! (ow ik organiseer een lotterij op het PC-forum, doe allen mee als je wilt :P )
dacht eerst nog die sturen en reclame en kaartjes maar nog geen kaartjes en wel de factuur.. dus maar even gemaild.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven