Postcrossing 4
donderdag 29 april 2010 om 22:01
Euhhmmm denk dat die even vakantie heeft .
Ben dr in mn 2 weken thuiszijn niet aan toegekomen dr ook maar in te kijken, nu dat ik weer wat uurtjes werk ook niets aan gedaan .
Najah, komt sowieso wel weer..
Vermaak me nu ook even meer met gewoon lekker gedachtenloos tekenen evt. met sjablonen maar het hoeft niets voor te stellen of ik teken mandala's (Kan je zelf mandala's tekenen )
Ben dr in mn 2 weken thuiszijn niet aan toegekomen dr ook maar in te kijken, nu dat ik weer wat uurtjes werk ook niets aan gedaan .
Najah, komt sowieso wel weer..
Vermaak me nu ook even meer met gewoon lekker gedachtenloos tekenen evt. met sjablonen maar het hoeft niets voor te stellen of ik teken mandala's (Kan je zelf mandala's tekenen )
donderdag 29 april 2010 om 22:36
Hai Meiden!
Ben ondertussen al even met de ruil bezig geweest!
Ik heb ondertussen een lijstje met de volgende namen:
-Noa-Lynn
-StefanieV
-Ligaa
-Justme
-Lampje
-Chayuz
-C_estelle
-Chrisy1
-Sweetcandy
-Harja
-JokeJacket
-Snjokorn
-Kozoo
-Janna80
-Neferisis
-Brutsel (ik zal je toevoegen op hyves voor je adres)
Misschien heeft iemand hier op het forum nog gemeld dat ze mee wil doen maar heb ik het even gemist... Een paar actieve namen die ik nog mis zijn
-Steph
-Kobe
-Zazana
-Varisha
-Vrouwlimburg
Gaan jullie nog gezellig met ons mee doen? Of andere die mee willen doen! Laat het nog even weten dan voeg ik je nog even toe! Zaterdag middag verstuurd ik de adressen!
Ben ondertussen al even met de ruil bezig geweest!
Ik heb ondertussen een lijstje met de volgende namen:
-Noa-Lynn
-StefanieV
-Ligaa
-Justme
-Lampje
-Chayuz
-C_estelle
-Chrisy1
-Sweetcandy
-Harja
-JokeJacket
-Snjokorn
-Kozoo
-Janna80
-Neferisis
-Brutsel (ik zal je toevoegen op hyves voor je adres)
Misschien heeft iemand hier op het forum nog gemeld dat ze mee wil doen maar heb ik het even gemist... Een paar actieve namen die ik nog mis zijn
-Steph
-Kobe
-Zazana
-Varisha
-Vrouwlimburg
Gaan jullie nog gezellig met ons mee doen? Of andere die mee willen doen! Laat het nog even weten dan voeg ik je nog even toe! Zaterdag middag verstuurd ik de adressen!
donderdag 29 april 2010 om 23:01
vrijdag 30 april 2010 om 00:08
Vandaag voor mij een kaartje uit NL in de bus, dochter een kaart uit Frankrijk. Gisteren ook een kaart uit NL ontvangen. De ene kaart is een sfeerplaatje van een volop bloeiende tuin waarbij je direct zin krijgt om een luie stoel en een dik boek te pakken om in een hoekje weg te kruipen. De andere kaart is een schilderij getiteld "Man Dog & Hedgehog". Pas na het lezen van die titel zag ik de egel op het plaatje Geen hurrays today
@Lampje > 2 accounts en dan nog op kaarten moeten wachten... Maar volgens mij is Mauritius het wachten waard.
@Anita > jammer dat je geen kaartje UIT Uganda krijgt. Ik heb nog nooit een kaart uit een Afrikaans land gehad, maar daar zitten volgens mij ook weinig deelnemers.
@Ligaa > een kaartje met een kinderboekenillustratie scoort bij mij altijd. Hoewel mijn kinderen de leeftijd er niet meer voor hebben blijf ik mooi geillustreerde kinderboeken kopen.
@Tyanna > ik scan alle kaarten die ik verstuur. Allereerst omdat ik het zelf leuk vind om een overzicht te hebben wat ik 'de wereld in heb gezonden', maar ook vanwege de hurrays die je krijgt met hele verhandelingen over de kaart die je hebt gestuurd en op den duur weet je toch echt niet meer precies wie je welke kaart hebt verstuurd. Zeker niet met 3 PC-ers in huis
@Estelle > wel een paraplu/parasol morgen meenemen naar de rommelmarkt want ik ben bang dat je het niet droog houdt. Succes met de verkoop! Ik ga morgen de kramen afspeuren naar kaarten...
@Sweetcandy > wat een waardeloze manier om een relatie te beëindigen! Maar dat zegt wel wat over hem... In die twee jaar hebben jullie vast hele mooie momenten samen gehad, koester die herinneringen. Naast de opluchting voel je je vast ook verdrietig. Ga de komende tijd vooral leuke dingen ondernemen met vriendinnen en/of familie die je dierbaar zijn.
@Noa-Lynn > ik ben verslingerd aan mandala's tekenen, maar dan wel uit de losse pols (nou ja, soms met de hulp van een passer). Ik wacht nog steeds tevergeefs op mijn eerste mandalakaart.
In mijn dorp zat ooit zo'n spiritueel winkeltje waar ze prachtige kaarten verkochten, maar de eigenaar heeft de zaak opgedoekt en zit nu waarschijnlijk mantra's te zingen in een Tibetaans klooster.
@Alle nieuwelingen: leuk dat jullie hier meekomen kletsen
@Lampje > 2 accounts en dan nog op kaarten moeten wachten... Maar volgens mij is Mauritius het wachten waard.
@Anita > jammer dat je geen kaartje UIT Uganda krijgt. Ik heb nog nooit een kaart uit een Afrikaans land gehad, maar daar zitten volgens mij ook weinig deelnemers.
@Ligaa > een kaartje met een kinderboekenillustratie scoort bij mij altijd. Hoewel mijn kinderen de leeftijd er niet meer voor hebben blijf ik mooi geillustreerde kinderboeken kopen.
@Tyanna > ik scan alle kaarten die ik verstuur. Allereerst omdat ik het zelf leuk vind om een overzicht te hebben wat ik 'de wereld in heb gezonden', maar ook vanwege de hurrays die je krijgt met hele verhandelingen over de kaart die je hebt gestuurd en op den duur weet je toch echt niet meer precies wie je welke kaart hebt verstuurd. Zeker niet met 3 PC-ers in huis
@Estelle > wel een paraplu/parasol morgen meenemen naar de rommelmarkt want ik ben bang dat je het niet droog houdt. Succes met de verkoop! Ik ga morgen de kramen afspeuren naar kaarten...
@Sweetcandy > wat een waardeloze manier om een relatie te beëindigen! Maar dat zegt wel wat over hem... In die twee jaar hebben jullie vast hele mooie momenten samen gehad, koester die herinneringen. Naast de opluchting voel je je vast ook verdrietig. Ga de komende tijd vooral leuke dingen ondernemen met vriendinnen en/of familie die je dierbaar zijn.
@Noa-Lynn > ik ben verslingerd aan mandala's tekenen, maar dan wel uit de losse pols (nou ja, soms met de hulp van een passer). Ik wacht nog steeds tevergeefs op mijn eerste mandalakaart.
In mijn dorp zat ooit zo'n spiritueel winkeltje waar ze prachtige kaarten verkochten, maar de eigenaar heeft de zaak opgedoekt en zit nu waarschijnlijk mantra's te zingen in een Tibetaans klooster.
@Alle nieuwelingen: leuk dat jullie hier meekomen kletsen
vrijdag 30 april 2010 om 09:11
Goedemorgen allen!
@Steph, je staat in het lijstje hoor!!!
@Noa-Lynn, dat waren even twee zielen een gedachte!!
@Janna, tja sommige mannen zijn toch echt zo...
@Neferisis, klinkt leuk de kaartjes die je gekregen hebt!
@Ligaa, nog super bedankt voor je onwijs grappige verjaardagskaart!!
@Justme, ook jij bedankt voor je leuke kaart:)
Al jullie kaarten komen in mn boek!!
Zo nu nog even een official registreren die ik gister nog ontving, heel toepasselijk trouwens... Een kaart van kikker en varkentje die beide aan een verjaardagstaart gaan beginnen:)
@Steph, je staat in het lijstje hoor!!!
@Noa-Lynn, dat waren even twee zielen een gedachte!!
@Janna, tja sommige mannen zijn toch echt zo...
@Neferisis, klinkt leuk de kaartjes die je gekregen hebt!
@Ligaa, nog super bedankt voor je onwijs grappige verjaardagskaart!!
@Justme, ook jij bedankt voor je leuke kaart:)
Al jullie kaarten komen in mn boek!!
Zo nu nog even een official registreren die ik gister nog ontving, heel toepasselijk trouwens... Een kaart van kikker en varkentje die beide aan een verjaardagstaart gaan beginnen:)
vrijdag 30 april 2010 om 09:23
Dank voor de opbeurende berichtjes! Ik had gelijk alles uit mijn telefoon gewist, toch herkende ik zijn nummer toen hij gisteravond laat mij smste. Hij ziet ons niet samen oud worden, wilde evt nog wel praten met mij als ik daar behoefte aan heb. Nee dankje dus
Beetje raar, hij probeert excuses te bedenken voor het feit dat ie iemand anders is tegen gekomen. Erg laf. En hij had zich ook in 2 jaar wel kunnen bedenken of hij er toekomst in zag, dat is niet in 1 weekje ofzo zo gekomen lijkt me. Heb dan ook niet gereageerd logisch..
Welkom nieuwe verslaafden trouwens!
Vandaag nog weinig nieuws. Het is somber buiten! Vanacht flinke onweer gehad. Gaan jullie nog koninginnedag vieren?
Lekker off-topic bericht, sorry!
Welkom nieuwe verslaafden trouwens!
Vandaag nog weinig nieuws. Het is somber buiten! Vanacht flinke onweer gehad. Gaan jullie nog koninginnedag vieren?
Lekker off-topic bericht, sorry!
vrijdag 30 april 2010 om 10:16
Rare vent zeg, maar dat zijn de meeste onder de Maas.
Geen idee of het hier heeft geonweerd. Hier is het ook somber, wij gaan vandaag op konijnenzoekjacht en eerst uiteraard de kooi kopen met ren voor buiten. Het worden twee vrouwtjes kleine hangoortjes. (ahhh).
Heb net met de online vertaalmachine in het spaans naar het engels moeten vertalen. Ik kreeg gisteren (oeps vergeten) 6 unescokaarten uit China maar die staan in het spaans. Dat is daar normaal. Die Chinees denkt dat ik spaans kan. grrr
Geen idee of het hier heeft geonweerd. Hier is het ook somber, wij gaan vandaag op konijnenzoekjacht en eerst uiteraard de kooi kopen met ren voor buiten. Het worden twee vrouwtjes kleine hangoortjes. (ahhh).
Heb net met de online vertaalmachine in het spaans naar het engels moeten vertalen. Ik kreeg gisteren (oeps vergeten) 6 unescokaarten uit China maar die staan in het spaans. Dat is daar normaal. Die Chinees denkt dat ik spaans kan. grrr
vrijdag 30 april 2010 om 10:19
@Sweetcandy, Ga je vandaag wat leuks doen om even je zinnen te verzetten! Hij is je niet waard, je verdient veel beter dan iemand die het op deze manier uitmaakt.. Heel goed dat je niet gereageerd hebt!
Ik ga straks even de vrijmarkt over hier in de stad, hier thuis zijn we nu de koningin aant kijken!
Ik ga straks even de vrijmarkt over hier in de stad, hier thuis zijn we nu de koningin aant kijken!