Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu niet van de bank glijden Amaal, na die broek die uit gaat...
Oh dat is lief Amalia, dat rondjes rijden! Oudste denkt dat ik bij sinterklaas werk (komt van he sintfeest op mijn werk). Stoer he? Ik ben zomaar een zwarte piet .
Ze lag dinsdag al klaar voor katheteristaie maar toen kwam er een spoedgeval tussen. Toen was ze heel nerveus. Nu is het gisteren gebeurd en hadden ze haar weer kalmerende middelen gegeven en dat ging goed. En ze vindt het wel fijn dat ze naar huis mag. Voelt zich nu verder prima.
Ik mis wat, even zappen
Bridges, fijn dat ze zich prima voelt, maar dat is ook wat, lig je klaar gaat het niet door! Wat een belasting voor het arme zieltje. Sterkte hoor!
Ja, dat is inderdaad vervelend als er een spoedgeval voor gaat.

Mijn schoonmoeder krijgt binnenkort een kastje die ze bij zich kan dragen, thuis. Ze moet dan gewoon de alledaagse dingen doen en dat kastje registreert dan haar hartritme.

Artsen denken aan het plaatsen van een pacemaker.
Die speculooskoekjes zijn ook niet echt wat ik er van had verwacht

Kokos, ook spannend dus bij schoonmoeder. zou ze dan al snel geopereerd kunnen worden? Hoe lang moet ze dat ding dan dragen? Bah van die koekjes, ik had een reep chocolade en die smaakte ook al anders dan de verpakking deed vermoeden.
Holteronderzoek

(24- of 48-uur hartritme-registratie)

Wat houdt een holteronderzoek in?

Bij een holteronderzoek wordt hetzelfde gedaan als bij een ‘gewoon’ hartfilmpje: uw hartritme wordt geregistreerd. Bij een elektro-cardiogram wordt het hartritme maar enkele seconden geregistreerd. Vaak is dat niet voldoende om een verklaring te vinden voor uw klachten of om vast te stellen wat er mis is met uw hartritme.

Bij een holteronderzoek wordt uw hartritme 24 of 48 uur achter elkaar geregistreerd. U bent tijdens de registratie niet in het ziekenhuis maar thuis. U doet zoveel mogelijk uw normale dagelijkse bezigheden/werkzaamheden. De holter-analist verwerkt alle gegevens in de computer. Op deze manier krijgt de cardioloog een nauwkeurig beeld van uw hartritme gedurende een dag en een nacht. Meestal is deze informatie voldoende om te besluiten of verdere behandeling noodzakelijk is.

Ze krijgt nog een gesprek en dan zal duidelijk worden of ze in aanmerking komt voor een pacemaker.
Ik sluit af. Een goede nacht en goed weekend Jin
Van hetzelfde Kokos! Dat valt dus mee, hoelang ze het moet dragen, dat is te overzien!
Dat heeft mijn vader ook gehad Kokos. Die heeft ander apparaatje gekregen destijds.

Speculooskoekjes niet kiezen dus...
Hoe gaat het als getrouwde vrouw Bridges?
Groeten van Texel!
Gaat goed Jin! Voelt enorm fijn om niet meer in zonde te leven!

Nee gaat echt prima. Voelt heel bizat dat het al anderhalve maand geleden is. Maandagavond krijgen we het album, ben zeer benieuwd naar alle foto's!

Hel en Suus dus nu al op Texel? Heerlijk dames! Lekker genieten!!!
Vandaag schoolfotograaf. Kind was boos dat hij van mij zijn trouwpak niet aan mocht naar school voor de foto's... (leek me toch ietwat warm en overdressed... maar jochie was zeer teleurgesteld... )
En we hebben van een gedeelte van ons gekregen trouwgeld een heel mooie grote barometer gekocht en die heeft man vandaag met schoonvader opgehangen en hij is erg mooi! het wordt veranderlijk weer, mochten jullie het je afvragen
Mooi cadeau Bridges! Ach, logisch toch, mooie foto´s, mooi pak aan! Ook dat vinnik lief! Haha in zonde leven, zeker een moetje na die twee kindjes .
Groeten terug Hel en Suze! Heerlijk weekend gewenst jullie!
En nu ga ik afsluiten, tot ziens!!! Ik ga spullen pakken voor de kitadienst van morgen en wachten op vent als ie geen vertraging heeft.
Haha ja. We wilden eigenlijk helemaal niet, maar ja...Moest hè...
Ik ga er ook zo in. Borrel is bijna op...
Nou ben ik er weer is iedereen weg.

Have fun op Texel dames!!

Bridges, voelt toch echter hè, getrouwd? Ik vind het nog steeds leuk

Nou, verder weet ik het niet meer.Operaties van oma's en schoonvader... niet prettig maar hopelijk met positieve uitslagen.

Trusten! Ga er zo ook maar eens in. Zonder man.. die trekt mijn gesnurk niet meer boeheoheoeoeo. Ik slaap al een week alleen, niets aan.. Hoop dat dat met de bevalling ook weg is.

Leve de koningin! Hoeraaa!

Wat lief Amalia, dat je een foto van je oma plaatst!

Kokos, nog een dikke voor het verdriet van gisteren.

Leuke dag gehad gisteren, mijn moeder was helemaal verrast. Ze was met een smoes naar het gemeentehuis gelokt. Ze kreeg het lintje omdat ze heel veel vrijwilligerswerk doet, al vanaf 1986 en dan voor de Zonnebloem, Brandwondenstichting, plaatselijke fietsclub, Mensen in Nood en de kerk.

Wat gaan jullie vandaag allemaal doen? Heeft het bij jullie ook zo hard geonweerd?
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven