Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Ik krijg al een jaar lang toeslag waar ik geen recht op heb. Zal ik het doorstorten naar jou?
Geen idee, in mijn herinnering best snel. Er weer vanaf komen als je er geen recht meer op hebt daarentegen, duurt redelijk eindeloos (althans, in mijn ervaring).

Da's een leuke voor volgend slempweekend: welke tieten zijn van wie? Want waar moeten we het in 's hemelsnaam verder over hebben... Als we onze kruisjes bijgewerkt hebben, tenminste (hihi).

Pfoe, heb beetje spijt van mijn megaochtendhumeur vanmorgen. Ga maar blommetje mee naar huis nemen voor GG (die nu ook al de oppasdienst heeft overgenomen, wat een wereldvent heb ik toch). En volgende week ben ik op werkreis en is hij dus zonder mij, en zonder oppas, slik. Gelukkig kan mijn moedere een deel overnemen.

Kjong, da's kut... Gelukkig 17e nabij! Joepiedepoepie. Hoe lang daar?

Mijn emigrerende vriendin gaat overigens soort van 'terug' naar land van herkomst, althans: waar haar moeder vandaan komt, ze veel familie heeft, ze zelf iedere zomer doorbrengt in haar huisje daar; het is dus redelijk bekend terrein. Ze woon wel haar hele leven al in Nld (we kennen elkaar van lagere school), dus overgang zal nog steeds best groot zijn. Wehhh, ik krijg echt nu al brok in keel als ik eraan denk, stom egoistisch kreng dat ik er ben.
Da's juist níet egoistisch, Lil. Je bent gewoon dol op je vriendin!

Hoe kan het nou dat jullie elkaars borsten kennen, Dream, Meave en Bent?? Is er iets gebeurt wat wij moeten weten? Nou? Nouuu??
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 09-10-2007 14:44
Reden: real life naam genoemd.. maar even veranderd, ghe
% gewijzigd
Da's nix niet egoïstisch, da's heel normaal.

Kjong, wat fijn dat je weer kunt gaan, zeg! De 17e is inderdaad snel. Wel kut dat jij ook al zonder pc zit (of in elk geval met kutpc)

Heb vanmorgen met Leentje gebabyzwommen (? Hmm, ben wezen babyzwemmen, heb babygezwemd, babygezommen, nou ja, jullie snappen em wel?) Was echt superleuk! En ik ben helemaal blij dat ik de kans daar weer voor heb (ondanks 4 kids en druk schema enzo). Met Loentje ook altijd gedaan, met Lientje en Lotje kon het nooit omdat ik nooit een vrije ochtend de andere kinderen kwijt was, nu dus wel. Ik vind het niet leuk dat Lotje juist psz heeft op mijn werkdagen, maar dit is dan wel een groot voordeel! Lekker even helemaal alleen aandacht voor mijn kleine kleine meiske!!

Tussen de middag op de kinderboekenweekkraam van school gestaan (en welgeteld 1 (!) boek verkocht, daar regel je dan overblijven en Pompel voor...) maar kon wel even rustig alleen met Lientje in de boekenkraam zitten voorlezen, dat was dan wel weer leuk.

En ondanks alle activiteiten (althans voor mijn doen veel) heb ik een heel lekker relaxed dagje.

(Hmm, al wordt as we speak de 10e luier van vandaag luidruchtig volgescheten)

Zoals jullie wel weten wil ik liever helemaal niet werken, maar ik merk wel dat nu ik maar 2 dagen in de week thuis ben (naast weekend) ik nog veel hardgrondiger en intenser geniet van mijn kroost. Niet dwangmatig, maar gewoon vanzelf.

Overigen herken ik ochendlijke afbeksessies maar al te goed. Ik ben sowieso al niet te pruimen 's ochtends, maar er hoeft maar "dít" mis te gaan en ik ga tekeer. Heel genant en vervelend en onaardig. Wat dan wel weer grappig is, is dat inmiddels niemand zich er meer iets van aantrekt hier..
quote:Bambi schreef op 09 oktober 2007 @ 14:43:

Hoe kan het nou dat jullie elkaars borsten kennen, Dream, Meave en Bent?? Is er iets gebeurt wat wij moeten weten? Nou? Nouuu??

Grinnik

Ik herken geen enkele tiet trouwens.
quote:Bambi schreef op 09 oktober 2007 @ 14:43:

Da's juist níet egoistisch, Lil. Je bent gewoon dol op je vriendin!

Je grinnikt wel, maar ik léés gewoon een jaloers ondertoontje in je post.

Overigens kan ik jullie borsten ook niet vinden.

Zal Pompel die van mij ook eens laten fotograferen vanavond. (Al geloof ik niet dat ik die foto dan wil zien)
bij toeval kwam ik die van meave tegen, heb ze namelijk niet allemaal bekeken en blijken de mijne er haast naast te hangen.... vandaar.....

Bam, ben je nieuwsgierig?
Heb wel even een kijkje genomen daar maar kan geen enkele bekende borst vinden. Heb er niet goed genoeg naar gekeken tijdens slempen, denk ik! *foei*

Zal vanavond mijn tweeling er ook op zetten. Is niet veel soeps, zijn precies die 2,50 euro waard.

Hmm. Kinders weer ophalen.
Ik had al wel Dream's borsten gevonden, nu nog op zoek naar Meave en Bent's voorgevel.

Wil die van mij er ook wel opzetten, ben er niet zo tevreden mee, maar ik heb ze iig nog alletwee en ze doen nog prima waar ze voor gemaakt zijn, zeg maar. Nu trouwens maar geen foto maken, staat zo lelijk met beha-strepen.
Over borsten gesproken, ze zien er niet uit die van mij maar het zijn wel mirakeltieten. Tijdens slempen had ik toch enorme tetters vol stuwing enzo? Dagen daarna was het 'op', viel niets meer te halen voor Levi. Heeft 5 dagen geduurd (kind blijft proberen en ik word er zo fijn ontspannen van) en ja hoor, weer gewoon voeding zoals gewoonlijk. Is al de derde keer, zo'n doorstart. Vind dat wel wonderlijk allemaal.
Jajajaja, Toet, ik wil ik wil dat toetheeftweereenswat! Daten!?! We gaan snel een afspraak maken, voor mijn weekenden vollopen! Beiden even heerlijk ontspannen, lijkt me een goed plan! We bellen (jippie, dat kan weer!).

Madootje heeft trouwens wel iets aangericht hoor, door al borstvoedend met Mops te kletsen. Die kleine rooie van mij vind eigenlijk dat ik relacteren moet. Zodra ze de kans krijgt wil ze onder mijn trui kruipen, met haar kleine vlijmscherpe tandjes al ontbloot. En 's morgens, als ze nog even naast me kruipt, zegt ze verheerlijkt; "jij hebt écht grote borstels, hé..." terwijl ze naar mijn bh kijkt alsof ze probeert in te schatten in welke tiet de meeste Yoki zal zitten.

Ik heb trouwens een heerlijk bed. Echtechtecht fijn! En julie zijn echtechtecht lief. Thanxxxx! Allemaal! Ik ben er zó blij mee.

En de M&M pappa kan goed ikeaën want ik ben nog niet door de bodem gezakt. Ook prettig!

Knuf voor lil...meid, wat een gedoe allemaal weer!
Wat wilde ik nou toch typen?
Nou Bent, ik had je anders niet herkend hoor. Dreams voorgevel kan ik niet vinden.

Feliciteer GG maar met zijn B-diploma Bentetje! Mootje had eigenlijk nu in het zwembad moeten liggen, maar is niet lekker. Zo schiet het niet op natuurlijk.

Gister ben ik om half 8 naar bed gegaan. Ik was/ben gesloopt. Niet grappig. Ik heb het idee dat het geen fluit uitmaakt hoeveel ik slaap. Moeheid en hoofdpijn blijven. Blegh.

Vandaag is een collega 50 geworden. We hadden lunch met champagne en chocoladefontein. Die fontein is een must voor ons volgende slempweekend hoor. En de champagne eigenlijk ook.
Ik ben er maar van uitgegaan dat de namen kloppen ... anders weet ik het ook niet. Ik heb ook nog eerst 'de mijne' aan moeten klikken, om zeker te zijn dat ik het écht ben Ik ga ervan uit dat meave ook met haar echte naam haar borsten showt en zo denk ik dus te weten welke borsten van haar zijn.

Al klikkend viel me trouwens op dat er 2 foto's zijn, waarbij de eigenaresse heeft gezegd dat er niet veel over is, na 3 kinderen, en dat deze naast elkaar staan. Wel grappig. De borsten vind ik verder niet op elkaar lijken, het zinnetje dus wel.

Ha, voordeel van 's middags koken is dat ik nu heeeerlijk relaxed kan zitten hier, hoef alleen maar op te warmen.

had vanmiddag een zééér boze LD, dat ze geen film mocht kijken, ze mag ook noóit wat (enz enz) en toen ben ik nadat ze nérgens zin in had, zeer therapeutisch, gaan kleuren. Ik heb nog een mandala boekje, daar ben ik in gaan kleuren. LD stampend af naar boven, kwam ze terug met haar boekje en is ook gaan kleuren.. werd zowaar rustig

(en moest om zichzelf lachen, later..)

Mmmm, chocoladefontein!! Ik vind een chocoladefondue al zo lekker ...

jaa, gefeliciteerd met diploma B. van GG Bentetje! Hij heeft LE ingehaald!

IK bedacht me trouwens vanmiddag, tijdens het kleuren, iets positiefs, na aanleiding van Bambi's opmerking dat ik nooit chagrijnig ben (ik weet zeker dat men hier thuis anders over denkt, nog steeds, maar goed.. een positief image is niet verkeerd, natuurlijk) dat ik me wél beter voel, sinds lange tijd. Ik heb een tijd gehad dat ik aldoor zo'n 'blegh' gevoel had en ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst had!

Positieve ontwikkelingen dus..

Meave, ik denk dat je met 1x bijslapen het ook niet red. Dat moet structureel, ben ik bang.

Heb je trouwens je ogen wel eens laten testen, ivm die hoofdpijn? Bij mij wordt het dus echt minder, wanneer ik m'n bril regelmatig draag. Mèn, wat heb ik dáár een hekel aan

De 17e dus Kjong.. ik zag je ook al online, vanmiddag...

Da;s toch bijna!

Nou, toedels

Ik ga verder kleuren
Later is nu
Dat had ik ook gezien Dreamer, van dat zinnetje. Ik weet in elk geval wel wat ik gemaild heb. Ik moest de mijne ook even aanklikken om zeker te zijn trouwens.

Mijn ogen zijn een eeuwigheid geleden wel een keer getest ja, kwam weinig bijzonders uit. Ik heb morgen een afspraak met onze (nieuwe) huisarts. Eens kijken of hij nog leuke ideetjes heeft mbt hoofdpijn.
Zoyla heeft volgens mij niet de foto gebruikt, die ik gemaakt heb .. lekker belangrijk he?
Later is nu
Ik heb Zoy's foto ook gevonden.
ik die van dream niet en die van zoy niet. Ik herkende mezelf ook nauwelijks. denk erover om vanavond even een goede foto te laten maken door bentos en die voorzien van naam in te sturen, of zouden ze merken dat ik 2 keer instuur (en dus 2 keer zoveel waard ben).

Hier ook (weer) een scene van KK, iedere avond is het hommeles, ik lust het niet, ik eet het niet, ik lust het ehecht niet, ik wil dat ehecht niet eten en uiteindelijk wordt haar bord wegehaald en is ze haast ontroostbaar omdat ze niet mag eten en honger heeft. Nu dus weer, 20 minuten zit ik tegeover een mopperend, boos en brutaal meisje en uiteindelijk neem ik een verdrietig meisje mee naar boven omdat ze zo`n honger heeft en niet mag eten. Mèn, wat kan die op je gevoel inspelen......

Bekaf is die meid iedere avond, ik vindt dat zo lang duren, GG hoefde nooit zo te wennen aan school qua vermoeidheid. Ik hou haar morgen weer thuis (komt mij ook wel goed uit), kan ze lekker uitslapen en aankeutelen; hopelijk knapt ze daar van op.

What the F is een chocoladefontein?

dit dus......
ziet er zalig uit.......
in het kader van lekker belangrijk , ik heb die van zoy nu ontdekt, die van dreamer nog niet. staat er verder nog bekende tussen?
Ook wel enigszins onhygienisch,

maar verder te lekker om te veel bij na te denken denk ik!

Hier ligt het spul. BJ slaapt al geloof ik en Meis bijna. Rust! Maar verder was het eigenlijk wel een gezellig dagje, dus ik mag niet klagen.

Arme KK en arme mamma van KK.....

Ik zal me eens aan opdrachten gaan wijden En adres van opdrachtgever in de AK zetten vanavond!
[quote]Toet schreef op 09 oktober 2007 @ 19:27:

Ook wel enigszins onhygienisch,

maar verder te lekker om te veel bij na te denken denk ik!

quote]

Dit gaat over de chocofontein, niet over de tieten van Zoy!
Waarom onhygienisch? Je hangt er toch niet met je tong in te lebberen? maar gewoon, net als fonduen, hang je iets lekkers onder de stromende chocola. En na afloop gaat 'ie gewoon uit en kan 'ie bij de vaat.
Tja, ik weet niet, die chocolade die maar steeds door de ruimte druppelt, en dan warm, in een warme ruimte. Brrrr. Nou ja, heb ik ook eens wat raars!
Mijn bed verschoon dan ik weer niet elke week, en ja, ik weet ut, dat is veel viezer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven