Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je pillen zullen helpen, Meave!

Ik heb nu ineens weer steken in m'n hoofd, aan de kant waar ik het nooit heb. Vorige week was dat nog bonken.. wazig

Enneh.. spelen mét jezelf kan bést helpen heur

Ik heb net weer wat tussendoorboodschapjes gedaan voor eten enzo. Elvis vindt dat we netjes binnen marges blijven met de boodschappen, totdat ik door de weeks 'even' bijhaal, wat hij vergeet of niet koopt of waar ik die week nog aan denk dat ook lekker is zo helpt budgetteren niets natuurlijk.

Lief, een oppasmoon

Ik heb net gehoord dat LE en neefje afgelopen vrijdag op het schoolplein (bij de nso) zó vervelend waren, dat neefje een week niet buiten mag spelen zonder toezicht. LE konden ze deze straf niet opleggen, omdat hij officieel die dag niet bij de nso was, maar gewoon op het schoolplein speelde. Wél met neefje dus.. ik heb net gebeld dat hij wat mij betreft meegestraft wordt, en daar waren ze geloof ik wel blij mee. Het was ook niet zomaar vervelend, het was een ander (jonger/kleiner?) jongetje 'pesten' vervelend, en daar kunnen ze niet snelgenoeg voor gestraft worden, vind ik. X -@ En andere dagen zo 'heiligboontjerig' doen, dat hij nooooit iemand plaagt..neenee.

Dat wordt zo nog even een 'goed' gesprek.

Neefje heeft overigens ook op school straf, deze week, wegens wangedrag. Die zit weer in een fase, kennelijk. Moeilijk vind ik dat, want je hebt nooit echt een goed beeld van hoe je kind op school is.

ah

kinderen thuis

lunch
Later is nu
Ik heb echt 1001 dingen te doen, maar ik heb geen zin, dus verveel ik me. Logisch toch?
Heel logisch!

Had ik al verteld dat ik de oppas had gesproken? D'r mobiel was kapot. tuulk.... Nou ja, hoe dan ook, ze komt graag oppassen (ik heb dr volgende week nodig). Geen idee wat er nu precies aan de hand is.

En ik hoop dat die andere oppasoptie ook nog wat wordt... Want anemoom gaat te ver weg wonen

Pittig Dreamer, die LE! Hoe reageerde hij op het goede gesprek??

Hoofdpijn sucks Dream en Meave, hopelijk snel weer jullie vrolijke zelfjes, zonder koppijn!
ik ben met koppijn ook best vrolijk hoor, vaak. Je moet alleen niet te veel aan m'n kop zeuren (heb zonder hoofdpijn een lontje dat zo ongeveer een millimeter langer is )

LE reageerde met z'n 'schuldige' blik en zei (uiteraard) dat het zo niet bedoeld was en dat het jongetje hem ook gepest had. (nadat hij begonnen was, dat dan weer wel ) Ik zag bij de bieb opvoedboeken met 'hoe nee zeggen' (oid) tegen roken en dergelijk. Dus, zonder deze boeken ingekeken te hebben, met hem gesprekje gehad op de terugweg dat hij niet mee hoeft te doen en niet bang moet zijn om nee te zeggen, wanneer hij ziet dat iets niet in de haak is. Hoe beklijft zoiets? De tijd zal het leren .. de moeilijkste dingen van de opvoeding vind ik dit. Naast het (stil/rustig) blijven zitten aan tafel, niet praten met je mond vol, luisteren, luisteren, enz enz is het zo ongrijpbaar. En onmeetbaar. En het gebeurt allemaal waar je niet bij bent, onder invloed van 'de grotere macht'L: vriendjes. En hoe voorkom je slechte vriendjes en hoe maak je ze weerbaar tegen een groep?

En wat is het onderscheid tussen leuk plagen en echt gemeen pesten?

Goh

ik zie hier zo 4 topictitels in mijn stukje

Ik ga weer kleuren.

Eindelijk een (tijdelijke?) hobby waar ik wat mee doe. .. heb ook weer eens tekenboeken van de bieb gehaald, wie weet, ga ik daar ook wat mee doen
Later is nu
En fijn dat je je oppas gesproken hebt en dat het niet aan jou/jullie lag!!
Later is nu
Hallo!

Hmmm... mannelijk gezelschap hier zit ..... trekker- en autofoto's in te plakken. Werkelijk! Do I need to say more??

Doe mij maar een fles Martini, ik laat me vollopen bij zoveel burgerlijkheid........

Jeee, Bloes, goed zoenen is zeker een pre. En 50? Nou en? Als ie maar leuk is, en jou erg erg leuk vindt, toch?
Hmmm... Dream, da's inderdaad een hartstikke moeilijk punt.... Daar gan we morgenmiddag tussen de geiten ook niet uitkomen, denk ik
~steekt hoofd om de hoek~

Geen kruisje voor Bloes (waarom zou ik me gelijk anaal laten verrassen????) maar wel lekker gezoend. Zondagavond gaan we uit eten, hij gaat me verrassen. En schoorvoetend vertelde hij me dat hij me zo leuk vindt. En toen hij naar huis ging, stond hij te aarzelen. Toen heb ik de deur weer dichtgeduwd en hem gezoend. En hij zoende heerlijk terug. Het is een grote kerel, dus ging ik op mijn tenen staan. Waar hij al zoenend achterkwam en er hartelijk om moest lachen.

Opgetild worden tijdens een zoen, is toppunt van romantiek. Vind ik.

En nu weet ik niet wat ik wil. Ik zie Beren op de Weg en heb Vlinders. Nou heb ik snel vlinders, dus pieker ik over juistheid van toegeven aan gevoel. En wat nou als ik verwachtingen schep en ze niet waar maak? Dat kwets ik hem en dat zou gemeen zijn want het is een goeie vent.

~zucht~

Ik heb hem verteld over jullie want Tila belde en die stelde allemaal rare vragen over AnyTiet. Die moest ik dus uitleggen en ik heb ook verteld over de Kroeg. Hij vind het briljant en wil graag achter de bar! Daar is ie goed in, zeg maar. Hij vind de naam wel stom en brainstormde over een nieuwe naam. Hij moet niet teveel noten op zijn zang krijgen, heb ik gedreigd, we nemen zo Dries weer terug om de wijn te schenken.

~dukt het kantoor weer in~

Tot laterrrrr!

Xop, hebben ze foto's van trekken? Dan zeggen ze nog dat vrouwen raar zijn!
Ik ben nog geen barman tegengekomen die niet goed kan zoenen, heel eerlijk gezegd. . Maar ben met de leukste getrouwd, dus dat scheelt weer

Ik wil zaterdag alles horen!
Kannie een beetje paaldansen dan?

Maar even zonder gekheid met de kippen op stokje.

Heb je nu niet heel erg veel info weggegeven?

Ik bedoel. Mijn kind mag niet eens weten wat ik typ. En het gaat nog ook vaak over hem ook. Turekoekelureloers word ik ervan alsie over mijn schouder mee kijkt. En vriendinnen zullen vast een keer in de zoveel tijd even meelezen.(Hoi!) Maar om nu de kroeg aan te bieden aan een Evtstapverderdanaanbidder?? En als je nou een contemplerend introvert persoonlijkheidje was die niet zoveel over zichzelf durfde los te laten??
Inderdaad T.

En beren op de weg zijn beter dan herten op het spoor.
Dreamer, als ik wist dat een fotowedstrijd zo verrekte makkelijk te winnen zou zijn had ik die 2459872956 foto's van mijn parasollen ingestuurd. Heb jij niet meegedaan?

Ik moest nog even LaDotta een beterschapskusje geven. En (andere) GG een warme hand voor zijn B. En vast nog wat. Weekniemeer.

Ik realiseerde me ergens ineens vandaag:

Ik heb twee kinderen.
Joh!

No worries, de Barman is een digibeet en hij weet niet waar en hoe.
Zo dan, je bent af en toe ook niet een kléin beetje traag van begrip, he Kjong.

Herten op een spoor.. neuh, doe dan inderdaad die beren maar op die weg. Maar we hebben weer een telepatisch lijntje, schattebout. Dat treinspoor, dat kwam vandaag wel een paar keer in mijn gedachte. Qua STOOMAFBLAAS-kinder-terror-dag.

Brrrr.. wat een drama, wat een absolute horror-dag was het hier.

Dat je je afvraagt 'waaróm heb ik 3 kinderen!!??!!!' en je er toch het beste van moet maken. Is weer gelukt hoor, no worries maar sjonge, Uitdaging, Uitdagingen, Uitdagingen.

Nog 1 weekje, dan gaat Levi naar het KDV.

Traag van begrip?

Huh?

Is de barman Dries?
Oh.

Wacht.

B heeft met de man van T gebekt.
Of...

Hij wil achter de bar Bloes anaal nemen?
Dat jochie met jouw oren, blik en ogen: dat is je zooooooon. En dat mooie lachebekkie in de wieg: dat is jouwwwww dochter.

Zullen we er stickers opplakken, Kjong: "Kind 1" en "kind 2"?
quote:kjong schreef op 10 oktober 2007 @ 21:48:

Of...

Hij wil achter de bar Bloes anaal nemen?Maar als je het niet verwacht, doet het helemaal geen pijn! Toch?!
Weet ik veel.

Ik ga naar bed.

Dromen van een hert op een spoor.

Ik mis al 3 nachten slaap.

Chipita heeft last van vicieuze cirkel.

Wil slapen met een fup. Maar dan geen adem door potdichte snotneus. Kan dan niet slapen. Wil een fup. Maar kan dan geen ademhalen. Blabla. Nou weet ik het wel. Graag op deze dag (nacht) 4 weer een keertje doorslapen.
Ik zit te van het

Oooooh!

Twéé kinderen...

Sjeses wie deed het licht aan? Ik wil slapen!
Zit film te kijken met mijn eigenste barman (die worstenverkopertje bij de HEMA was vlak voordat ik m leerde kennen en tijdens onze studententijd taxichauffeur was en nu nog steeds geen barman is, maar who cares), maar moet steeds aan Mims en Hero denken. We kijken Simon...... :(

Oh, plaspauze is voorbij geloof ik. Later!
quote:kjong schreef op 10 oktober 2007 @ 21:47:

Oh.

Wacht.

B heeft met de man van T gebekt.

**wijn op het beeldscherm**

Lief ontkent.

In alle toonaarden.

Echt waar.

Hij was aan het werk, zegt ie.

(En weetje, dat gelòòf ik ook nog!)

Er piept iets bovenin de gang.... van de week piepte er ook al iets, dat bleek, nadat ik de batterij van de rookmelder verwijderd had, de telefoon te zijn, die nog bij het bad lag.. (béste batterij, trouwens, die lag er al een week ofzo)

Nu piept er wéér iets, dus ik heb de CO-melder weggehaald.. helpt niets.. dus dat is het óók al niet (die andere batterij is er ook nog steeds uit, batterij bij rookmelder beneden ook, want van 't weekend pannenkoeken gebakken, nu heb ik nog 1 werkzame rookmelder, op zolder, boven m 'n bed.. .. oh hahahaHAHAHA en dat is dus vanwege de tv, die daar ook hangt )

Kjong, nee, ik heb niet meegedaan aan de fotowedstrijd. Ik zie de wedstrijden, bedenk dat ik wel mee kan en wil doen.. raak vervolgens het betreffende tijdschrift kwijt en vind deze pas terug, een week na de uiterste inzenddatum.. ik heb m'n hoop opgegeven

Spannend Bloes, is 'go with the flow' en idee??

Bambi, was het zo'n dag? die heb je dan wel verdiend.

Kjong, wat bracht het licht in jouw huis en bovenkamer. Hoe kwam je er zo bij dat je 2 kinderen hebt? Geven doorwaakte nachten jou bovennatuurlijke gaven en zie je daardoor de werkelijkheid ineens?

Een ui naast het bedje van chipita zou misschien kunnen helpen. Ik weet alleen niet of dat bij zulke kleine neusjes mag..

Yeah Xop, mórgen.. tussen de geiten.. hoe herken ik je eigenlijk? Heb je een labjas aan?

toedels
Later is nu
Go with the flow goed plan van Driem voor Bloes.

Kjong, hoe bevalt dat? Twee kinderen?

Bam, morgen kan alleen maar beter zijn!

Heb ¤ 100,= gewonnen met Staatsloterij. Ben blij! Heb nog nooit eerder wat gewonnen en 100 euro is best veel! Ondanks geldsores hebben we besloten er lekker met z'n tweetjes van uit eten te gaan. Jippie. En dan restant naar een goed doel ofzo.

Ik ben Moe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven