Vandaag Koninginnedag
vrijdag 30 april 2010 om 16:57
Beste Forumgenoten (ik kan moeilijk zeggen Landgenoten, omdat niet iedereen hier op het forum zit),
Vandaag is het Koninginnedag, en het forum is mooi oranje gekleurd. Omdat ik ervan bewust ben, heb ik besloten:
- dat vandaag tot aan 0:00 mijn berichten oranje gekleurd zijn;
- dat op de Bevrijdingsdag mijn berichten ook oranje zijn;
- dat in erg serieuze topics mijn berichten gewoon zwart zijn.
Wat hebben jullie op Koninginnedag gedaan, of wat zijn jullie van plan om te doen?
Ik zou vanavond nog wel uit willen, maar ik moet ook voorzichtig zijn met mijn elleboog.
Lang leve Beatrix, de Koningin!
Vandaag is het Koninginnedag, en het forum is mooi oranje gekleurd. Omdat ik ervan bewust ben, heb ik besloten:
- dat vandaag tot aan 0:00 mijn berichten oranje gekleurd zijn;
- dat op de Bevrijdingsdag mijn berichten ook oranje zijn;
- dat in erg serieuze topics mijn berichten gewoon zwart zijn.
Wat hebben jullie op Koninginnedag gedaan, of wat zijn jullie van plan om te doen?
Ik zou vanavond nog wel uit willen, maar ik moet ook voorzichtig zijn met mijn elleboog.
Lang leve Beatrix, de Koningin!
World of Warcraft: Legion
vrijdag 30 april 2010 om 17:21
vrijdag 30 april 2010 om 17:24
vrijdag 30 april 2010 om 17:26
ik zit mij hier enorm op te vreten...
Onze jongste is ziek dus met man gisteren al afgesproken dat hij 's ochtens met oudste even naar optocht e.d. ging kijken, waarna wij 's middags zouden kijken hoe verder, wellicht voelde kleine zich al beter of kon hij thuisblijven en ik even mijn oranje gevoel kon uitleven.
Maar je raad het al, het is half 6 en van manlief nog geen teken van leven, mobiel uit en waarschijnlijk dus lekker aan het rondhopsen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik zorg graag voor kleintje, maar nu al bijna een week aan huis gekluisterd, en slechte nachten met veel zorgen voor, dus was wel toe aan even wat frisse wind.
Ik knap dan ook bijna van woede...WRAAH!
Onze jongste is ziek dus met man gisteren al afgesproken dat hij 's ochtens met oudste even naar optocht e.d. ging kijken, waarna wij 's middags zouden kijken hoe verder, wellicht voelde kleine zich al beter of kon hij thuisblijven en ik even mijn oranje gevoel kon uitleven.
Maar je raad het al, het is half 6 en van manlief nog geen teken van leven, mobiel uit en waarschijnlijk dus lekker aan het rondhopsen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik zorg graag voor kleintje, maar nu al bijna een week aan huis gekluisterd, en slechte nachten met veel zorgen voor, dus was wel toe aan even wat frisse wind.
Ik knap dan ook bijna van woede...WRAAH!
vrijdag 30 april 2010 om 17:40
quote:plukjepulk schreef op 30 april 2010 @ 17:26:
ik zit mij hier enorm op te vreten...
Onze jongste is ziek dus met man gisteren al afgesproken dat hij 's ochtens met oudste even naar optocht e.d. ging kijken, waarna wij 's middags zouden kijken hoe verder, wellicht voelde kleine zich al beter of kon hij thuisblijven en ik even mijn oranje gevoel kon uitleven.
Maar je raad het al, het is half 6 en van manlief nog geen teken van leven, mobiel uit en waarschijnlijk dus lekker aan het rondhopsen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik zorg graag voor kleintje, maar nu al bijna een week aan huis gekluisterd, en slechte nachten met veel zorgen voor, dus was wel toe aan even wat frisse wind.
Ik knap dan ook bijna van woede...WRAAH!
Wat vervelend voor je zeg! Hoe is het nu met de kleine? Ik hoop dat je je oranje gevoel nog een plaats kunt geven vandaag
en anders: boa om, hoed op, whatever en op de televisie speuren naar koninginneprogramma's. En wellicht nog een oranje tompous scoren 
Zelf naar Amsterdam geweest vannacht. Veel regen gehad.. heel jammer, maar genoeg kroegen bezocht. Erg druk, vandaag nóg drukker dus zit nu lekker op de bank
ik zit mij hier enorm op te vreten...
Onze jongste is ziek dus met man gisteren al afgesproken dat hij 's ochtens met oudste even naar optocht e.d. ging kijken, waarna wij 's middags zouden kijken hoe verder, wellicht voelde kleine zich al beter of kon hij thuisblijven en ik even mijn oranje gevoel kon uitleven.
Maar je raad het al, het is half 6 en van manlief nog geen teken van leven, mobiel uit en waarschijnlijk dus lekker aan het rondhopsen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik zorg graag voor kleintje, maar nu al bijna een week aan huis gekluisterd, en slechte nachten met veel zorgen voor, dus was wel toe aan even wat frisse wind.
Ik knap dan ook bijna van woede...WRAAH!
Wat vervelend voor je zeg! Hoe is het nu met de kleine? Ik hoop dat je je oranje gevoel nog een plaats kunt geven vandaag
Zelf naar Amsterdam geweest vannacht. Veel regen gehad.. heel jammer, maar genoeg kroegen bezocht. Erg druk, vandaag nóg drukker dus zit nu lekker op de bank
vrijdag 30 april 2010 om 17:52
quote:Waldorf114 schreef op 30 april 2010 @ 17:40:
[...]
Wat vervelend voor je zeg! Hoe is het nu met de kleine? Ik hoop dat je je oranje gevoel nog een plaats kunt geven vandaag
en anders: boa om, hoed op, whatever en op de televisie speuren naar koninginneprogramma's. En wellicht nog een oranje tompous scoren 
Zelf naar Amsterdam geweest vannacht. Veel regen gehad.. heel jammer, maar genoeg kroegen bezocht. Erg druk, vandaag nóg drukker dus zit nu lekker op de bank
Bedankt voor de tip...
Kleine heeft verhoging, dus ik sleep hem liever niet mee de drukte in, oranjetompous zit er dus ook niet in helaas.(of kan iemand er even een langsbrengen? )
Doordat kleine ook aardig hangerig is zit er niets anders op dan verstand op nul en ondertussen een passende straf voor manlief bedenken iemand nog suggesties?
[...]
Wat vervelend voor je zeg! Hoe is het nu met de kleine? Ik hoop dat je je oranje gevoel nog een plaats kunt geven vandaag
Zelf naar Amsterdam geweest vannacht. Veel regen gehad.. heel jammer, maar genoeg kroegen bezocht. Erg druk, vandaag nóg drukker dus zit nu lekker op de bank
Bedankt voor de tip...
Kleine heeft verhoging, dus ik sleep hem liever niet mee de drukte in, oranjetompous zit er dus ook niet in helaas.(of kan iemand er even een langsbrengen? )
Doordat kleine ook aardig hangerig is zit er niets anders op dan verstand op nul en ondertussen een passende straf voor manlief bedenken iemand nog suggesties?
vrijdag 30 april 2010 om 18:01
quote:plukjepulk schreef op 30 april 2010 @ 17:52:
[...]
Bedankt voor de tip...
Kleine heeft verhoging, dus ik sleep hem liever niet mee de drukte in, oranjetompous zit er dus ook niet in helaas.(of kan iemand er even een langsbrengen? )
Doordat kleine ook aardig hangerig is zit er niets anders op dan verstand op nul en ondertussen een passende straf voor manlief bedenken iemand nog suggesties? Verwen jezelf met catering, laat een lekkere pizza komen of bestel shoarma, doe iets om te compenseren daar wordt je blij van
[...]
Bedankt voor de tip...
Kleine heeft verhoging, dus ik sleep hem liever niet mee de drukte in, oranjetompous zit er dus ook niet in helaas.(of kan iemand er even een langsbrengen? )
Doordat kleine ook aardig hangerig is zit er niets anders op dan verstand op nul en ondertussen een passende straf voor manlief bedenken iemand nog suggesties? Verwen jezelf met catering, laat een lekkere pizza komen of bestel shoarma, doe iets om te compenseren daar wordt je blij van
vrijdag 30 april 2010 om 18:15
Ik heb vanmorgen met mijn dochter in de regen op de vrijmarkt gezeten, maar na 2 uurtjes waren we helemaal verkleumd en hielden we het voor gezien. Toch ongeveer 25 euro verdiend. Vind ik helemaal niet verkeerd in een kleine 2 uur!
Het was voor ons de eerste keer dat we verkochten, volgend jaar ga ik het anders aanpakken (lees: beter voorbereiden), wat we nu over hebben sla ik wel op voor volgend jaar en de grotere dingen die we over hebben zet ik wel te koop op Marktplaats...
Tussen de middag even naar Koninginnedag op tv gekeken, ons warmend aan een kop thee, met een oranje tompouce erbij!
Halverwege de middag zijn we samen nog even over de vrijmarkt in ons dorp gelopen. Weinig gekocht (2 cd's, 1 dvd en een zak patat).
Vanavond lekker bankhangen!
Het was voor ons de eerste keer dat we verkochten, volgend jaar ga ik het anders aanpakken (lees: beter voorbereiden), wat we nu over hebben sla ik wel op voor volgend jaar en de grotere dingen die we over hebben zet ik wel te koop op Marktplaats...
Tussen de middag even naar Koninginnedag op tv gekeken, ons warmend aan een kop thee, met een oranje tompouce erbij!
Halverwege de middag zijn we samen nog even over de vrijmarkt in ons dorp gelopen. Weinig gekocht (2 cd's, 1 dvd en een zak patat).
Vanavond lekker bankhangen!
vrijdag 30 april 2010 om 18:20
vrijdag 30 april 2010 om 18:33
vrijdag 30 april 2010 om 18:37
quote:mamzelle schreef op 30 april 2010 @ 18:06:
Kinderen hebben vandaag gemusiceerd op de vrijmarkt. Voor mijn gevoel hebben ze kapitalen verdiend, maar als ik zo lees wat anderen op de vrijmarkt verdienen..
Altijd lief, musicerende kinderen, zijn mijn twee kwartjes altijd dik waard.
Sterren in de dop.
Kinderen hebben vandaag gemusiceerd op de vrijmarkt. Voor mijn gevoel hebben ze kapitalen verdiend, maar als ik zo lees wat anderen op de vrijmarkt verdienen..
Altijd lief, musicerende kinderen, zijn mijn twee kwartjes altijd dik waard.
Sterren in de dop.