Vandaag Koninginnedag

30-04-2010 16:57 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Forumgenoten (ik kan moeilijk zeggen Landgenoten, omdat niet iedereen hier op het forum zit),



Vandaag is het Koninginnedag, en het forum is mooi oranje gekleurd. Omdat ik ervan bewust ben, heb ik besloten:

- dat vandaag tot aan 0:00 mijn berichten oranje gekleurd zijn;

- dat op de Bevrijdingsdag mijn berichten ook oranje zijn;

- dat in erg serieuze topics mijn berichten gewoon zwart zijn.



Wat hebben jullie op Koninginnedag gedaan, of wat zijn jullie van plan om te doen?



Ik zou vanavond nog wel uit willen, maar ik moet ook voorzichtig zijn met mijn elleboog.



Lang leve Beatrix, de Koningin!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik ben door Utrecht wezen lopen. Maar ik moet zeggen dat het mij nogal tegenviel. Denk dat de vrijmarkt letterlijk wat in het water is gevallen...
Alle reacties Link kopieren
Het schitterende warme weer van gisteren - in Enschede was het ongeveer 25 graden - hadden we vandaag moeten hebben!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewerkt, was tegen de verwachting in druk.

En nu zit ik op de bank en daar blijf ik voorlopig ook.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik heb verkocht was vooral in de ochtend een heel leuk sfeertje.
Alle reacties Link kopieren
Weinig gedaan, beetje Koninginnedag op Tv gevolgd, bezoek gehad, internetten.
Alle reacties Link kopieren
Rondje dorp gelopen, waar idd de vrijmarkt in het water was gevallen. Erg saai verder.

Ik heb mislukte oranjetoetjes gemaakt.

En ehm, nu zit ik met een eendenkuiken op schoot te typen
Alle reacties Link kopieren
Een slagje over de rommelmarkt gedaan vanmorgen en verder me verveeld de hele dag.

Weinig te doen in het saaie durp waar ik woon en geen tijd om naar de stad te gaan helaas.



Volgend jaar hoop ik op een gezelligere koninginnedag want hopelijk woon ik dan in de stad!



Hoera! Hoera! Hoera!
Alle reacties Link kopieren
In de stortregen op de vrijmarkt gestaan, maar met meer dan 130,00 euro naar huis gegaan. Nu heb ik het koud en zit op de bank.

Maar het was wel heel gezellig. (volgend jaar weer, een goede reden om het huis leeg te ruimen)
Het heeft hier maar een beetje geregend, daar was ik wel erg blij mee. En toen het zonnetje eenmaal doorzette, werd het ook erg druk. Maar toen was al mijn 'goeie spul' al weg. Toch zo'n 70 euro verdiend

En gisteravond al 65 met nijvere huisvlijt. Mensen wilden het maar wat graag kopen
Alle reacties Link kopieren
ik zit mij hier enorm op te vreten...

Onze jongste is ziek dus met man gisteren al afgesproken dat hij 's ochtens met oudste even naar optocht e.d. ging kijken, waarna wij 's middags zouden kijken hoe verder, wellicht voelde kleine zich al beter of kon hij thuisblijven en ik even mijn oranje gevoel kon uitleven.

Maar je raad het al, het is half 6 en van manlief nog geen teken van leven, mobiel uit en waarschijnlijk dus lekker aan het rondhopsen.

Begrijp mij niet verkeerd, ik zorg graag voor kleintje, maar nu al bijna een week aan huis gekluisterd, en slechte nachten met veel zorgen voor, dus was wel toe aan even wat frisse wind.

Ik knap dan ook bijna van woede...WRAAH!
Naar Wemeldinge en Middelburg zitten kijken en het tegelijkertijd besproken op dit forum.

Geen zin gehad om naar buiten te gaan, mij te koud, de wind is hier hard en fris.

Beetje in huis gerommeld en ge-internet.

De tijd gaat hard vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou iets gaan doen met vriendinnen, maar ben thuis gebleven i.v.m. vermoeidheid. En als ik het weer zo zag vandaag, ben ik daar niet erg rouwig om.
Alle reacties Link kopieren
quote:plukjepulk schreef op 30 april 2010 @ 17:26:

ik zit mij hier enorm op te vreten...

Onze jongste is ziek dus met man gisteren al afgesproken dat hij 's ochtens met oudste even naar optocht e.d. ging kijken, waarna wij 's middags zouden kijken hoe verder, wellicht voelde kleine zich al beter of kon hij thuisblijven en ik even mijn oranje gevoel kon uitleven.

Maar je raad het al, het is half 6 en van manlief nog geen teken van leven, mobiel uit en waarschijnlijk dus lekker aan het rondhopsen.

Begrijp mij niet verkeerd, ik zorg graag voor kleintje, maar nu al bijna een week aan huis gekluisterd, en slechte nachten met veel zorgen voor, dus was wel toe aan even wat frisse wind.

Ik knap dan ook bijna van woede...WRAAH!

Wat vervelend voor je zeg! Hoe is het nu met de kleine? Ik hoop dat je je oranje gevoel nog een plaats kunt geven vandaag ;) en anders: boa om, hoed op, whatever en op de televisie speuren naar koninginneprogramma's. En wellicht nog een oranje tompous scoren :P



Zelf naar Amsterdam geweest vannacht. Veel regen gehad.. heel jammer, maar genoeg kroegen bezocht. Erg druk, vandaag nóg drukker dus zit nu lekker op de bank
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog aan het bijkomen van afgelopen nacht.

Was een leuk en gezellig feestje vannacht!
Alle reacties Link kopieren
quote:Waldorf114 schreef op 30 april 2010 @ 17:40:

[...]



Wat vervelend voor je zeg! Hoe is het nu met de kleine? Ik hoop dat je je oranje gevoel nog een plaats kunt geven vandaag ;) en anders: boa om, hoed op, whatever en op de televisie speuren naar koninginneprogramma's. En wellicht nog een oranje tompous scoren :P



Zelf naar Amsterdam geweest vannacht. Veel regen gehad.. heel jammer, maar genoeg kroegen bezocht. Erg druk, vandaag nóg drukker dus zit nu lekker op de bank



Bedankt voor de tip...

Kleine heeft verhoging, dus ik sleep hem liever niet mee de drukte in, oranjetompous zit er dus ook niet in helaas.(of kan iemand er even een langsbrengen? )

Doordat kleine ook aardig hangerig is zit er niets anders op dan verstand op nul en ondertussen een passende straf voor manlief bedenken iemand nog suggesties?
Alle reacties Link kopieren
DE nacht is natuurlijk in Den Haag tijdens de Koninginnennach.

De rest is allemaal nep en nadoenerij.



En de Nach....die was weer prachtig.
quote:plukjepulk schreef op 30 april 2010 @ 17:52:

[...]





Bedankt voor de tip...

Kleine heeft verhoging, dus ik sleep hem liever niet mee de drukte in, oranjetompous zit er dus ook niet in helaas.(of kan iemand er even een langsbrengen? )

Doordat kleine ook aardig hangerig is zit er niets anders op dan verstand op nul en ondertussen een passende straf voor manlief bedenken iemand nog suggesties? Verwen jezelf met catering, laat een lekkere pizza komen of bestel shoarma, doe iets om te compenseren daar wordt je blij van
Alle reacties Link kopieren
Kinderen hebben vandaag gemusiceerd op de vrijmarkt. Voor mijn gevoel hebben ze kapitalen verdiend, maar als ik zo lees wat anderen op de vrijmarkt verdienen..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen met mijn dochter in de regen op de vrijmarkt gezeten, maar na 2 uurtjes waren we helemaal verkleumd en hielden we het voor gezien. Toch ongeveer 25 euro verdiend. Vind ik helemaal niet verkeerd in een kleine 2 uur!

Het was voor ons de eerste keer dat we verkochten, volgend jaar ga ik het anders aanpakken (lees: beter voorbereiden), wat we nu over hebben sla ik wel op voor volgend jaar en de grotere dingen die we over hebben zet ik wel te koop op Marktplaats...



Tussen de middag even naar Koninginnedag op tv gekeken, ons warmend aan een kop thee, met een oranje tompouce erbij!



Halverwege de middag zijn we samen nog even over de vrijmarkt in ons dorp gelopen. Weinig gekocht (2 cd's, 1 dvd en een zak patat).



Vanavond lekker bankhangen!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamzelle schreef op 30 april 2010 @ 18:06:

Kinderen hebben vandaag gemusiceerd op de vrijmarkt. Voor mijn gevoel hebben ze kapitalen verdiend, maar als ik zo lees wat anderen op de vrijmarkt verdienen..Rijden ze in een leuke auto rond?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
`s ochtends vroeg in Haarlem rondgelopen met mn man, voor de middag begon weer naar huis gegaan.

toen begon het pas druk te worden in de stad



Daarna met zus + kids hier in de buurt nog de rommelmarkt bezocht.



vanavond pizza besteld en lekker X-factor bekijken..
quote:mamzelle schreef op 30 april 2010 @ 18:06:

Kinderen hebben vandaag gemusiceerd op de vrijmarkt. Voor mijn gevoel hebben ze kapitalen verdiend, maar als ik zo lees wat anderen op de vrijmarkt verdienen..

Altijd lief, musicerende kinderen, zijn mijn twee kwartjes altijd dik waard.

Sterren in de dop.
Als geboren en getogen Amsterdammers zijn wij de stad ontvlucht. Wij zijn lekker een eind gaan rijden.
Heerlijk in Delft op een terras in het zonnetje naar één van mijn favoriete bands zitten luisteren. Met een (paar) glaasjes wijn en een bittergarnituurtje. Was een superdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven