Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:Mariannanas schreef op 30 april 2010 @ 22:49:

MV: ik heb ook nooit geweten van jouw verleden met Festen (wel van wat andere mensen) en ben het met Bambi eens: hulde dat je daar nooit iets over hebt gezegd. Heel knap van je, want net als Bambi zou ik dat ook niet hebben gekund.

Hulde? Ik denk dat je daar heel anders over denkt als je nietswetend in een valkuil loopt waarvan tien mensen wisten dat die er lag.

Ik vind het een beetje dubbel, eigenlijk; je kan niet te pas en te onpas roepen wat forummer X op zijn/haar kerfstok heeft, maar aan de andere kant, als je dingen weet en je ziet een ander er bijna intrappen dan ben je toch wel geneigd om te waarschuwen, lijkt mij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mamalief schreef op 30 april 2010 @ 22:57:

[...]

Volgens een ander topic moet die kroeg dan straks wel gereinigd worden met salie
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2010 @ 22:57:

[...]

Hulde? Ik denk dat je daar heel anders over denkt als je nietswetend in een valkuil loopt waarvan tien mensen wisten dat die er lag.

Ik vind het een beetje dubbel, eigenlijk; je kan niet te pas en te onpas roepen wat forummer X op zijn/haar kerfstok heeft, maar aan de andere kant, als je dingen weet en je ziet een ander er bijna intrappen dan ben je toch wel geneigd om te waarschuwen, lijkt mij?

Er wordt wel achter de schermen gemaild, weet ik uit eigen ervaring

Mensen worden dus wel gewezen op de dingen die er aan de hand geweest zijn.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ben ik wel met je eens Bi. Wellicht had ik Naomi gemaild.
ZeZ... beleidsproblemen die leidden tot een bannenregen, en ik en nog een aantal kwamen terug via een proxy server en toen kreeg ik een permaban, totdat ik ze gierend van het lachen heb verteld hoe een proxyserver werkte, en dat ik echt niet 1000 keer terugkwam onder een andere naam, dat ze al die namen eens een goede IP check moesten geven, en toen bleek dat die namen idd hetzelfde IP adres hadden, maar allemaal andere forummers waren die dezelfde server gebruikten. Een wijze les voor Sanne destijds. Dus in feite kreeg ik een permaban wegens terugkomen tijdens een ban die ik kreeg omdat ik in ging tegen het beleid wat destijds ( en nog steeds) gehanteerd werd. Meten met twee maten, rare moderaties en valse beschuldigingen etc. Was een enorme rel destijds, maar ik denk wel dat ik milder geworden ben. Althans dat hoop ik.
Dat denk ik wel Suus... Anders was je al weg hier
quote:Pilous schreef op 30 april 2010 @ 22:59:

Ben ik wel met je eens Bi. Wellicht had ik Naomi gemaild.Om wat te vertellen? Dat Festen een geschiedenis heeft? Dat is bekend hoor...
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 23:00:

Althans dat hoop ik.Ik hoop met je mee...
quote:borodini schreef op 30 april 2010 @ 22:59:

[...]

Mensen worden dus wel gewezen op de dingen die er aan de hand geweest zijn.

Moet je ook maar net de goeien op je MSN hebben

Van je mailbox híer hoef je het niet te hebben....
Inderdaad BGB, soms is het juist beter om wel je mond open te doen als je iets van iemand weet en een ander niet. Niet iederen heeft elkaars mailadres dus soms lijkt me een waarschuwing gewoon in het topic wel handig.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2010 @ 22:57:

[...]

Ik vind het een beetje dubbel, eigenlijk; je kan niet te pas en te onpas roepen wat forummer X op zijn/haar kerfstok heeft, maar aan de andere kant, als je dingen weet en je ziet een ander er bijna intrappen dan ben je toch wel geneigd om te waarschuwen, lijkt mij?Wacht even, ik drukte me niet duidelijk uit want met jouw punt ben ik het uiteraard helemaal eens, maar ik weet (uit eigen ervaring) dat er altijd wel door diverse mensen achter de schermen voor Festen gewaarschuwd wordt. Ik doelde op het feit dat er niet continu op het forum over gepraat werd, ik ga ervan uit dat onbevangen forummers ook achter de schermen gewaarschuwd worden niet in de valkuil te trappen.
.
wrom ben ik niet gewaarschuwd?
quote:qwertu schreef op 30 april 2010 @ 23:03:

[...]

Om wat te vertellen? Dat Festen een geschiedenis heeft? Dat is bekend hoor...

Dat ze mij privé gestalkt zou hebben en lastig gevallen en alles wat ze me zou hebben aangedaan.

Dat zou ik gemaild hebben.
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 23:05:

wrom ben ik niet gewaarschuwd?Je hebt MV niet in je msn
Ze was de laatste tijd erg gezellig en dan ga ik niet opeens raar doen, omdat ik weet dat ze een geschiedenis heeft. Ik geef iemand dan het voordeel van de twijfel. Jammer dat ze het weer voor zichzelf verpest heeft, dat was niet nodig geweest.
quote:borodini schreef op 30 april 2010 @ 22:59:

[...]

Mensen worden dus wel gewezen op de dingen die er aan de hand geweest zijn.Idd, op het forum mag je er niet over praten. Dus wat rest je dan nog meer? Ja achter de schermen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Volgens mij weten ze dat soort dingen toch echt wel, ze heeft niet voor niets destijds dan een permaban gekregen toch? Ik vind het op zijn zachtst gezegd merkwaardig dat iemand met een dergelijke geschiedenis dan weer terug mag.Maar ja, gastvrij he....
Hey MV! Je bent er weer
Nou Iris, deze dame krijgt bij mij helemaal niets meer. Als ik iets ziek en laf vind dan is het wel stalken. Smerig en achterbaks.
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 23:05:

wrom ben ik niet gewaarschuwd?Nou heb ik je email-adres niet, maar dat terzijde. Ik dacht overigens dat jij compleet op de hoogte was van de voorgeschiedenis van Festen, en vond het al wat vreemd dat jij zo gezellig met haar omging. Eerlijk gezegd meed ik jou daarom in topics, omdat ik dat dus dacht. Niet dat jij ook maar 1 seconde minder zou slapen van mijn mijdgedrag heur, dat bedoel ik niet, dat je dat niet denkt :-).
.
ja Suus, zelfs zo gastvrij dat als iemand iemand anders zou waarschuwen zou die geband worden, niet de aanstichter.
Ik ben er weg van

quote:Mariannanas schreef op 30 april 2010 @ 23:04:

[...]

Maar ik weet (uit eigen ervaring) dat er altijd wel door diverse mensen achter de schermen voor Festen gewaarschuwd wordt. Ik doelde op het feit dat er niet continu op het forum over gepraat werd, ik ga ervan uit dat onbevangen forummers ook achter de schermen gewaarschuwd worden niet in de valkuil te trappen.Dat klopt. Ik ben ook voor Festen gewaarschuwd en ik begreep er helemaal niks van. Ik vroeg om haar mailadres en kreeg vervolgens van de Angel de mededeling dat 'iemand' op het forum mijn verzoek had gelezen en vond dat ik gewaarschuwd moest worden, aangevuld met een disclaimer over stalken.
quote:Mariannanas schreef op 30 april 2010 @ 23:08:

[...]

Nou heb ik je email-adres niet, maar dat terzijde. Ik dacht overigens dat jij compleet op de hoogte was van de voorgeschiedenis van Festen, en vond het al wat vreemd dat jij zo gezellig met haar omging. Eerlijk gezegd meed ik jou daarom in topics, omdat ik dat dus dacht. Niet dat jij ook maar 1 seconde minder zou slapen van mijn mijdgedrag heur, dat bedoel ik niet, dat je dat niet denkt :-).

Ow wat erg!!!

Nou, ik heb je toen ik net terugwas heel enthousiast begroet en toen was je eh koeltjes ja, of ik ben weer in de war met een andere ananas. Ik wist echt van niets. Gisteren hoorde ik pas dat ze een nogal dubieus verleden heeft, en vandaag pas inhoudelijk. En ik ben blij dat ik het weet, want dan weet ik met wie ik niet in gesprek moet gaan. Niet dat iemand op een gesprek met mij zit te wachten, maar toch. Ik wist het echt niet ananas
Dus om " veilig " te forummen moet je een hele zooi forummers op MSN hebben met het gevaar dat daar dan weer een stalker tussen zit?

Jaja.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven