Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 30 april 2010 om 17:05
Haai!
Hier was het ook smerig weer.
Zo jammer voor de kindjes op de kleedjes.
Bij ons het was het best druk.
We zouden open blijven tot 15.00, om 16.00 hadden we iedereen die deur uit gejaagd.
Nu schijnt de zon weer.
Ik hoop dat het leuk is dat nichtje komt logeren, Coe.
Gaat het al beter bij/met broer en schoonzus?
Zoeb, wat zie je er super uit! Je kan zo de kermis op!
En wat beschrijf je de hele avond mooi.
Ik ga een asperine nemen, heb al de hele dag hoofdpijn.
Ben het centrum niet meer ingegaan, doen we normaal wel.
Hier was het ook smerig weer.
Zo jammer voor de kindjes op de kleedjes.
Bij ons het was het best druk.
We zouden open blijven tot 15.00, om 16.00 hadden we iedereen die deur uit gejaagd.
Nu schijnt de zon weer.
Ik hoop dat het leuk is dat nichtje komt logeren, Coe.
Gaat het al beter bij/met broer en schoonzus?
Zoeb, wat zie je er super uit! Je kan zo de kermis op!
En wat beschrijf je de hele avond mooi.
Ik ga een asperine nemen, heb al de hele dag hoofdpijn.
Ben het centrum niet meer ingegaan, doen we normaal wel.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 30 april 2010 om 18:00
Hier viel het uiteindelijk wel mee met de regen, 1 buitje op ons kleedje. De heren hebben flink verdiend (en uiteraard ook weer het een en ander uitgegeven). En dus ook behoorlijk plezier gehad
Best wel apart om met muzikanten op een kleedje te zitten, wist niet dat dat zo enorm gewaardeerd werd.
Muis had wat pech, er waren kinderen die zijn spelletje al kenden en met zijn winst ervandoor gingen.
Best wel apart om met muzikanten op een kleedje te zitten, wist niet dat dat zo enorm gewaardeerd werd.
Muis had wat pech, er waren kinderen die zijn spelletje al kenden en met zijn winst ervandoor gingen.
vrijdag 30 april 2010 om 18:38
Hier is de zon te zien!!Buiten dan want hierbinnen hangt een wolk.Middelste is zijn gipsen pootje een beetje beu geloof ik.Zijn humeur zal zo wel veranderen want hij mag zo gaan logeren en morgen mee naar NAC!
Ik heb nog wat uitgezocht en opgeruimd op zolder.Begint er steeds meer op te lijken
Nichtje is net gebracht,papa en mama hebben een feestje
Het gaat wel goed met haar,de beide ouders zitten nogal op hun lip.
En nu mogen wij tot morgenmiddag knuffelen
Ik heb nog wat uitgezocht en opgeruimd op zolder.Begint er steeds meer op te lijken
Nichtje is net gebracht,papa en mama hebben een feestje
Het gaat wel goed met haar,de beide ouders zitten nogal op hun lip.
En nu mogen wij tot morgenmiddag knuffelen
zaterdag 1 mei 2010 om 09:08
zaterdag 1 mei 2010 om 09:29
Goedemorgen schatjes!
Ik leef nog, maar ik was een beetje druk!
Even een teletubbie voor iedereen, ik heb nog niet terug gelezen.
Vandaag;
- douchen
- hangen
- beetje was opruimen
- nog meer hangen
- beetje opruimen
- nog meer hangen
- pizza eten
Duidelijk gevalletje van een weekend alleen thuis
Ik leef nog, maar ik was een beetje druk!
Even een teletubbie voor iedereen, ik heb nog niet terug gelezen.
Vandaag;
- douchen
- hangen
- beetje was opruimen
- nog meer hangen
- beetje opruimen
- nog meer hangen
- pizza eten
Duidelijk gevalletje van een weekend alleen thuis
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 1 mei 2010 om 09:40
Mogguh..
Wat een lekker lijstje Marels
Ik heb gistermiddag lekker met vriendin op terras gezeten.
De tijd vergeten dus een sacherijnige man toen ik thuis kwam.
Hij zat met eten te wachten. (Tja zo weet ie ook eens hoe dat voelt )
Voor vandaag niet veel plannen.
Wel stofzuigen
En misschien een wasje.
De stad in om acti-balans te halen om de darmpjes weer op gang te helpen.
Bosje bloemen halen.
En vanavond naar de verjaardag van mijn zus.
Wat een lekker lijstje Marels
Ik heb gistermiddag lekker met vriendin op terras gezeten.
De tijd vergeten dus een sacherijnige man toen ik thuis kwam.
Hij zat met eten te wachten. (Tja zo weet ie ook eens hoe dat voelt )
Voor vandaag niet veel plannen.
Wel stofzuigen
En misschien een wasje.
De stad in om acti-balans te halen om de darmpjes weer op gang te helpen.
Bosje bloemen halen.
En vanavond naar de verjaardag van mijn zus.
zaterdag 1 mei 2010 om 10:29
Moggu!
Het was een gezellige avond!Nichtje is een schatje,eten,schone luier,even kroelen en dan slaapt ze weer.Vannacht zelfs van 23.00 tot 7.00u.
Vriend en vrienden hebben goed opgepast,alles was keurig opgeruimd toen ik beneden kwam.
Net even naar de bakker gewandeld en zometeen nichtje lekker badderen.Over uurtje komen ze haar weer halen.
Lijstje vandaag:
stofzuigen
opruimen hier en daar
wassen,vouwen
Het was een gezellige avond!Nichtje is een schatje,eten,schone luier,even kroelen en dan slaapt ze weer.Vannacht zelfs van 23.00 tot 7.00u.
Vriend en vrienden hebben goed opgepast,alles was keurig opgeruimd toen ik beneden kwam.
Net even naar de bakker gewandeld en zometeen nichtje lekker badderen.Over uurtje komen ze haar weer halen.
Lijstje vandaag:
stofzuigen
opruimen hier en daar
wassen,vouwen
zaterdag 1 mei 2010 om 12:06
zaterdag 1 mei 2010 om 14:15
Hallo!
Even een virtueel zonnetje want in het echt schijnt ie niet echt he? Helaas!
Wat zijn jullie allemaal dapper en goed bezig! Hier vandaag nog niet zoveel gedaan. Ja, lang in bed liggen
Wel alvast klossen voor onder het bed gehaald ("oh, dan geef ik de steek meteen mee, dat is wel zo handig". Ja, fijn ) en boodschappen gedaan.
Zometeen even naar de bieb en de stad en dat is het wel voor vandaag.
Heerlijk zo'n bijkomdagje
Even een virtueel zonnetje want in het echt schijnt ie niet echt he? Helaas!
Wat zijn jullie allemaal dapper en goed bezig! Hier vandaag nog niet zoveel gedaan. Ja, lang in bed liggen
Wel alvast klossen voor onder het bed gehaald ("oh, dan geef ik de steek meteen mee, dat is wel zo handig". Ja, fijn ) en boodschappen gedaan.
Zometeen even naar de bieb en de stad en dat is het wel voor vandaag.
Heerlijk zo'n bijkomdagje
zaterdag 1 mei 2010 om 16:34
zaterdag 1 mei 2010 om 17:47
Wat zijn jullie allemaal druk geweest. Ikke ook.
Gisteren vroeg de familie van vriendin of ik ook foto's wilde maken van de begrafenis. Dus vanaf half 10 vanmorgen met mijn toestel in de weer geweest. Ze zijn gelukkig allemaal gelukt. En met mijn nieuwe toestel gemaakt. Dat was dus nog even afwachten.
Wel raar dat je dan tussen de familie loopt zo'n hele dag. Zelfs de koffietafel werd ik uitgenodigd bij de familie aan tafel. Het is wel een erg leuke familie en ik ken ze dan wel allemaal, maar het was toch vreemd. De foto's zijn mooi geworden. Ook van moeder opgebaard. Het moet ook meteen lukken want je krijgt geen tweede kans. Eigenlijk was het best mooi om te doen. Misschien net als Buuf mijn beroep van maken. Maar dan van begrafenissen en niet van bruiloften. Is wel heel iets anders.
In de kerk hadden ze een ietsie pietsie lichter gemogen maar dat kan ik nog wel fotoshoppen.
Ik ga me nu weer op jullie concentreren hoor. Sorry voor de egoposten de laatste dagen.
Gisteren vroeg de familie van vriendin of ik ook foto's wilde maken van de begrafenis. Dus vanaf half 10 vanmorgen met mijn toestel in de weer geweest. Ze zijn gelukkig allemaal gelukt. En met mijn nieuwe toestel gemaakt. Dat was dus nog even afwachten.
Wel raar dat je dan tussen de familie loopt zo'n hele dag. Zelfs de koffietafel werd ik uitgenodigd bij de familie aan tafel. Het is wel een erg leuke familie en ik ken ze dan wel allemaal, maar het was toch vreemd. De foto's zijn mooi geworden. Ook van moeder opgebaard. Het moet ook meteen lukken want je krijgt geen tweede kans. Eigenlijk was het best mooi om te doen. Misschien net als Buuf mijn beroep van maken. Maar dan van begrafenissen en niet van bruiloften. Is wel heel iets anders.
In de kerk hadden ze een ietsie pietsie lichter gemogen maar dat kan ik nog wel fotoshoppen.
Ik ga me nu weer op jullie concentreren hoor. Sorry voor de egoposten de laatste dagen.
zaterdag 1 mei 2010 om 20:31
Ben ook druk geweest. Veel boodschappen gedaan, ook al weer veel kunnen ruilen.
Ik heb m'n dag niet, de boodschappen gingen mis, ik heb een onstoken oog, moest er vannacht een paar keer uit voor Mmetje en tot overmaat van ramp wilde M de hele dag niet slapen. Ben doodop nu. Hopelijk vannacht een betere nacht, en morgen een baby die weer in z'n ritme zit.
Ik heb m'n dag niet, de boodschappen gingen mis, ik heb een onstoken oog, moest er vannacht een paar keer uit voor Mmetje en tot overmaat van ramp wilde M de hele dag niet slapen. Ben doodop nu. Hopelijk vannacht een betere nacht, en morgen een baby die weer in z'n ritme zit.
zaterdag 1 mei 2010 om 22:20
Goh Fus, hebben ze die ouwerwetse ondersteken nog steeds. Wat een ondingen zijn dat zeg. Ik wilde dat ding nooit gebruiken. Ik strompelde nog liever naar de wc. Maar omdat we maar 1 wc hadden moest ik erop.
Coe erg is dat hé. Ben je beneden klaar doe je boven en als je dan beneden komt, is het weer een zooi. Klinkt heel bekend van vroeger hier thuis.
Voor alle anderen een dikke en een vieze vette
(Ik had een oom met van die dikke natte zoenlippen. Ieuw. Als ie kwam ging ik altijd achter een tafel zitten zodat ie alleen een hand kon geven). 't Was wel een aardige oom hoor, maar die lippen..... )
Coe erg is dat hé. Ben je beneden klaar doe je boven en als je dan beneden komt, is het weer een zooi. Klinkt heel bekend van vroeger hier thuis.
Voor alle anderen een dikke en een vieze vette
(Ik had een oom met van die dikke natte zoenlippen. Ieuw. Als ie kwam ging ik altijd achter een tafel zitten zodat ie alleen een hand kon geven). 't Was wel een aardige oom hoor, maar die lippen..... )
zondag 2 mei 2010 om 07:22
Haha, die ondersteek had ik ook in huis, gelukkig niet gebruikt uiteindelijk.
Zoeb, ik heb ook foto's gemaakt van schoonmoeder toen ze opgebaard was. Was het niet van plan, maar ik heb bijna altijd een fototoestel bij me.
En toen we daar waren met de familie bleek er toch behoefte aan te zijn, dus heb ik foto's gemaakt.
Die zitten nu in een envelop diep weggestopt, totdat iemand de behoefte krijgt om ze te bekijken.
Ik vind ze nog steeds heel onwerkelijk, die foto's, maar dat vind ik eigenlijk alles rondom het overlijden van schoonmoeder. Dat ging te snel en te heftig, dat heb ik nog steeds niet op een rijtje.
Zoeb, ik heb ook foto's gemaakt van schoonmoeder toen ze opgebaard was. Was het niet van plan, maar ik heb bijna altijd een fototoestel bij me.
En toen we daar waren met de familie bleek er toch behoefte aan te zijn, dus heb ik foto's gemaakt.
Die zitten nu in een envelop diep weggestopt, totdat iemand de behoefte krijgt om ze te bekijken.
Ik vind ze nog steeds heel onwerkelijk, die foto's, maar dat vind ik eigenlijk alles rondom het overlijden van schoonmoeder. Dat ging te snel en te heftig, dat heb ik nog steeds niet op een rijtje.