Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
ja psies, ik dacht al, hoe komt die blubber in mijn waffel.
En toch, BGB, kan ik me jou ook nog herrinneren uit die tijd, dus zo onzichbaar was je niet

en idd, Yas, FV, VF,Pepijn...ik had ook zo mn angsten .
Echt geweldig om te lezen dat bijna iedereen dezelfde angsten had als nieuwkomer voor "het groepje". Zo had ik in het begin ook groot ontzag voor HPL, Shining, Yas, Meds en FV (daar was ik zelfs een beetje bang voor ) en als die samen aan het praten waren durfde ik daar echt niet tussen te komen.

Ik heb dit nog wel als een aantal vaste dames aan het geinen zijn, dan lach ik me slap, maar hun humor is zo uniek dat ik bang ben tegen te vallen met mijn grapjes .
quote:muchacha schreef op 01 mei 2010 @ 12:59:

Mir, je hebt een nieuw motto! Ik had kunnen weten dat jij de eerste zou zijn die het zag.
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
gek is dat , dat een aantal mensen zo onzeker zijn om ergens te posten.
ik had het in het hele begin wel, maar nu boeit het me niet meer. Ik heb eerst een beetje gekeken hoe de groepsdynamiek was (erg aan te bevelen voor newbies ) en toen ik die eenmaal een beetje doorhad, mee gaan posten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik erger me kapot aan Iwannelive op een topic en al helemaal door die stomme Nick van haar!!!!!!!!!!!!

Zit al de hele tijd teksten te deleten.
quote:Solomio schreef op 01 mei 2010 @ 13:42:

[...]

Ik had kunnen weten dat jij de eerste zou zijn die het zag.Nee Mir, ze is de eerste die er iets over opmerkt
goedemiddag Pooky, wil je er over praten?
Het maakt ook uit of het een topic over een praktisch onderwerp is, andijvie ofzo, of zoiets als dit. Hier is de drempel toch hoger..
Pook, waar is dat topic
Jammer ook dat die onzekerheid er is.

Ben het een beetje zat om altijd met dezelfde te moeten praten.

Zo van bleh..mot ik weer tegen Suus, Bgb, Meds, Qwert,Roos, Bam,BAM,Liv, Floor,Eleonora en zwieber aanpraten.

Boring...gaap!

Beetje nieuwe aanspraak zo wel fijn zijn zeg
Goeie tip Rosanna.... maar wie is nu het groepje?
vindt je dat echt Jumpsje, ik vind dit soort topics juist heel laagdrempelig
quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 13:50:

Jammer ook dat die onzekerheid er is.

Ben het een beetje zat om altijd met dezelfde te moeten praten.

Zo van bleh..mot ik weer tegen Suus, Bgb, Meds, Qwert,Roos, Bam,BAM,Liv, Floor,Eleonora en zwieber aanpraten.

Boring...gaap!

Beetje nieuwe aanspraak zo wel fijn zijn zeg Hier, talk to my cause the face won't listen anymore. Tsk....nieuwe aanspraak * snuf*
ik heb geen idee Suus, daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar
Nouja, het is aan de ene kant ook wel laagdrempelig, maar ook een beetje van ik wil wel mee praten maar wat zal ik in hemelsnaam zeggen zonder er zo vanuit het niets in te komen vallen.. Beetje warrig verwoord, maar snap je?
Oh ik heb mij de eerste kee helemaal niet ingelezen over groepsdynamiek, forumregeltjes etc.

Stortte mij direct vol mee in een topic, en jawel....kreeg gruwelijk de kous op mijn kop
Ongepland zwanger, hij wil van niks weten..
Waarom is de drempel hier hoger? Vanwege mijn enorme ego wat hier achter de drempel ligt?
Haha Iry, we lullen inderdaad bijna altijd met dezelfde mensen, maar ik vind het (nog) wel gezellig. Ik zie dit topic een beetje als mijn kletsgroepje .
quote:dangeensuus schreef op 01 mei 2010 @ 13:52:

[...]

Hier, talk to my cause the face won't listen anymore. Tsk....nieuwe aanspraak * snuf*

Dabedoelik...met die Suus bv, daar valt toch geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren?

Tsss....

ah daar wilde ik net gaan lezen Pook

Iry, ik doe dat mijn hele leven al, eerst observeren en dan pas meedoen
Ja, heb hier gewoon bijna een trappetje nodig suus.. Hèhè.
Oh ja die Iris ook inderdaad, pfffff....kom je ook overal tegen dat je denkt, mot ik ook weer met haar praten, alweer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven