Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Ik schrijf ook al jaren mee jaar of 6, maar werkte voorheen fulltime dus toen heel matig.

De laatste 2 a 3 jaar werk ik dus vanuit huis, ook fultime (meer dan) maar heb ik dus wel tijd om te forummen en aangezien ik mijn collega's ook heel erg mis is dit een prima vervanging van irl de laatste jaren.
Echt Noah ??

Ik had nou ooit verwacht dat iemand mij zou beschrijven als forumicoon omdat ik dus het idee heb gewoon een onopvallende forummer ben.
Speciaal voor Boogje wijzig ik vandaag even mijn avatar zodat hij een wat reëler beeld van mij krijgt !
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2010 @ 11:38:

Echt Noah ??

Ik had nou ooit verwacht dat iemand mij zou beschrijven als forumicoon omdat ik dus het idee heb gewoon een onopvallende forummer ben.Grappig, dat heb ik ook, dat ik denk dat ik een onopvallende forummer ben. Terwijl ik jou dus wel een opvallende forummer vind.
Je dicht jezelf té veel eer toe als je jezelf als hekkensluiter ziet, hoor, Jessy
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Jaschenca schreef op 01 mei 2010 @ 11:39:

Speciaal voor Boogje wijzig ik vandaag even mijn avatar zodat hij een wat reëler beeld van mij krijgt !

Maar hoe oud ben je eigenlijk? Ik schat jou (al jaren) midden 20...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 11:40:

Je dicht jezelf té veel eer toe als je jezelf als hekkensluiter ziet, hoor, Jessy Oh is dat cool dan?
Nou Jessy jij bent er niet zo regelmatig als sommige heb ik het idee, maar ik ken je wel al jaren hoor.

En die gedachten van jou zijn echt niet vreemd hoor

Ik heb ook irl geen problemen met onzekerheden, helemaal niet zelfs, maar hier moet je het hebben van je schrijfkwaliteiten en niet van je uiterlijk en je nonverbale communicatie dus wat dat betreft vind het 'contact' hier een stuk moeizamer dan irl.
quote:jessy schreef op 01 mei 2010 @ 11:40:

[...]

Grappig, dat heb ik ook, dat ik denk dat ik een onopvallende forummer ben. Terwijl ik jou dus wel een opvallende forummer vind.

Dat ben je in mijn ogen helemaal niet. Grappig dat iedereen er zo anders over denkt.

Ik vind vooral de 3000+ers het overduidelijkst aanwezig maar om hun kan ik ook het hardst lachen.
Een echte eyeopener dit hoor

De 3000+ers, ik dahct dat ie een beetje outcast waren eigenlijk.
quote:jessy schreef op 01 mei 2010 @ 11:41:

[...]

Maar hoe oud ben je eigenlijk? Ik schat jou (al jaren) midden 20...Lieve Jessy, dat ben ik al jaháááááren niet meer! Ruim een jaar geleden ben ik ene Sarah tegengekomen. Nee, ik bedoel niet de Sarah uit Koalaland, en ook niet Sarah Scott .
quote:Jaschenca schreef op 01 mei 2010 @ 11:55:

[...]

Lieve Jessy, dat ben ik al jaháááááren niet meer! Ruim een jaar geleden ben ik ene Sarah tegengekomen. Nee, ik bedoel niet de Sarah uit Koalaland, en ook niet Sarah Scott .Sjee, dan ben je ouder dan ik
quote:Jaschenca schreef op 01 mei 2010 @ 11:39:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Jaschenca schreef op 01 mei 2010 @ 11:55:

[...]

Lieve Jessy, dat ben ik al jaháááááren niet meer! Ruim een jaar geleden ben ik ene Sarah tegengekomen. Nee, ik bedoel niet de Sarah uit Koalaland, en ook niet Sarah Scott . Dat ligt dan denk ik toch aan je nick en vorige avatar, maf zeg.
Ondanks dat ik niet groen uitsla (hoewel een aantal forummers hier anders over denken ), en inmiddels wat meer "oneffenheden" in mijn gezicht heb dan mijn avatar, vind ik hem echt bij me passen. Waarom.....ik heb geen idee!
Herkenbaar hoe jullie schrijven over: wel - of niet en dan nog hoe te reageren. Grappig dat iedereen dus wel eens zo zit te denken achter zijn/haar schermpje. Ik herken dat bekende forummer ook wel alleen ik merk dat ik zelf meestal aangetrokken wordt door wat er geschreven is in posts en dan maakt het me toch niet l uit wie dat dan geschreven heeft.

Wat ik wel grappig vind is dat ik heb gemerkt dat mijn visie al beschreven kan zijn(in meerdere toppics over uiteenlopende onderwerpen) en dat het dan dezelfde forummer is die geschreven heeft.

Herkenning in mening en wijze van verwoorden over uiteenlopende onderwerpen van een forummer. Zo onthoudt ik dan weer forummers.
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2010 @ 11:43:

Nou Jessy jij bent er niet zo regelmatig als sommige heb ik het idee, maar ik ken je wel al jaren hoor.

En die gedachten van jou zijn echt niet vreemd hoor

Ik heb ook irl geen problemen met onzekerheden, helemaal niet zelfs, maar hier moet je het hebben van je schrijfkwaliteiten en niet van je uiterlijk en je nonverbale communicatie dus wat dat betreft vind het 'contact' hier een stuk moeizamer dan irl.Ik ben er elke dag, ik zeg alleen niet zoveel. Irl ben ik juist kan ik heel druk zijn en behoorlijk aanwezig ook.

Omdat ik hier behoorlijk veel lees heb ik ook het gevoel veel mensen goed te 'kennen'. Enniewee...raar iets, dat internet.

*gaat nu heel hard aan het werk in huis franse-slag-stofzuigen*
Grappig gesprek hier. Ik heb me nooit laten weerhouden als ik iets wilde posten op een 'gewoon' topic enkel om het feit dat er Bekende Forummers in gesprek zijn. Maar dat heb ik in het echte leven ook niet, ik trek mijn mond wel open als ik wil.

Maar dat 3000+ topic... Neeh daar durf ik niet eens mee te lezen!
Hoe erg is het volgende dan wel niet:

Ik las laatst een héél oud topic en toen dacht ik " nou, leuk verwoord zeg, en dat vind ik nou ook " ....en toen bleek ik het zelf geschreven te hebben.......is dat erg of is dat erg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 12:15:

Ik las laatst een héél oud topic en toen dacht ik " nou, leuk verwoord zeg, en dat vind ik nou ook " ....en toen bleek ik het zelf geschreven te hebben.......is dat erg of is dat erg? zwaar ego strelend zal ik maar zeggen

Ik las laatst een héél oud topic en toen dacht ik " nou, leuk verwoord zeg, en dat vind ik nou ook " ....en toen bleek ik het zelf geschreven te hebben.......is dat erg of is dat erg?

Ik las laatst een héél oud topic en toen dacht ik " nou, leuk verwoord zeg, en dat vind ik nou ook " ....en toen bleek ik het zelf geschreven te hebben.......is dat erg of is dat erg? Haha, herkenbaar. Om de een of andere reden raak ik vaak uitgelogd als ik van pagina verwissel, en kom dan ongemerkt terecht aan het begin van de discussie. Het is me al meerdere keren overkomen dat ik dan nietsvermoedend verder ging lezen en idd struikelde over een gewoonweg werkelijk waar briljante posting en dacht "mooi, hoef ik het niet meer te typen". Bleek ik het zelf te zijn.
Overigens wordt die briljantie nooit opgepikt door anderen, dus ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik het zelf altijd met me eens ben.
wij zijn anders heel lief hoor Frizzy
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 11:30:

[...]

Meid, ik heb ook weleens dat ik wat schrijf en dat ik vervolgens denk "joehoe....ben ik onzichtbaar? " Dat is echt niet inherent aan " onbekend " zijn.Wat ik nou vaak heb en me zo aan erger is dat ik wat post en dat dat gelijk het einde van het topic is. Zo van: jahoor, daar is Zwieber weer. Kom laten we ergens anders gaan spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven