Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Hmmm.. maar hoe weten wij nou dat je de ECHTE Etosha bent?.. kun je dat bewijzen??..
Hmz... tja, hoe bewijs ik dat? Ik kan wat angelgeheimen hier neer schrijven?
Tijdelijke alternatieve nick voor Etosha wegens inlogproblemen...
Nah, misschien is het wel vesten.
Oh damn, in mijn derde posting gaat het alweer mis he?
Ohoh... is dit nou zo'n moment dat een post van mijn hand de discussie dood slaat...? Oeps...
Maar dat was een eer toch etosh?
Angelgeheimen klinkt wel spannend ja.. .. hehe..

Maar hoe komt 't dat je niet onder je eigen naam kunt inloggen?.. heb je een ban?
nee sorry, werd effe afgeleid.. oogst is klaar
een topic doodslaan was cool hoorde ik vanmorgen..
kwam m'n naam net tegen in een ander topic... wordt hier kennelijk zomaar in de aanbieding gegooid..
tsk, of jij daar mee zit Boog
Suus, ga je ook so thys kijken zo?

het was toch afgelopen met die debiel!!!! Komt het toch weer??? Ik ga echt niet kijken dus.
Nou, Suus, ik zal je vertellen.. ik heb daar slapeloze nachten van...

en ehm.. Thys?... toch niet die nicht van tv he.. ?
Ja wel die boogje.. Mijn mobiele tv gids zegt toch echt dat t komt. Hij kan schijnbaar geen genoeg van zichzelf krijgen..
Haha, dit topic lijkt ondertussen wel een gewoon kletstopic te worden. Zonder Angels valt er dus niet te rellen, dus......
Zo, net even wat lekkere ouwe jongens krentenbrood incrowd info tot me genomen (bang voor forummers...? Ik vind alleen RL mensen eng, op een forum voel ik me een stuk veiliger!)

Maarre, ik zag namen als Festen en Etosha niet dikgedrukt staan, alsof account is opgeheven ofzo.

What's up with that?!
Ja dat viel mij bij Festen idd ook op.
Wat bedoel je met dik gedrukt en waar dan?
Hmm, ik zie nu dat ik bij Etosha niet op dat poppetje voor de nick kan klikken en ook dat de tekentjes eronder weg zijn, zoals bij Festen ook inderdaad. Maar de avatar is er nog wel en alle berichten ook. Wat gebeurt er toch?
Etosha volgens mij was het op overig, vragen aan vivamod, dat ik o.a. jouw nick en die van Festen niet dikgedrukt zag staan. Zo zien nicks er meestal uit als aan de mods is gevraagd om het account op te heffen, en nu ben ik dus nieuwsgierig naar het hoe wat waar
Bij posts is de naam van de auteur vetgedrukt.. Maar ik zit op mobiel weet niet of dat uitmaakt.
Nou, ik kon aan niemand op de markt óf in de AH merken dat ze doorhadden dat ik ongedoucht ben. Nu ga ik de Karwei uitproberen.
quote:frizzy schreef op 01 mei 2010 @ 16:23:

Nou, ik kon aan niemand op de markt óf in de AH merken dat ze doorhadden dat ik ongedoucht ben. Nu ga ik de Karwei uitproberen. En, had je je burka aan? Of was je topless?
na 1X niet douchen stink je over het algemeen nog niet hoor frizzy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven