Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
zondag 2 mei 2010 om 00:30
quote:jessy schreef op 02 mei 2010 @ 00:23:
[...]
Aaaaah dus Festen is Keliz!?! Jezus!
Ik spuit 11
Valt niet meer te tellen hoeveel nicks zij gehad heeft. Maar wat Jaschenka al zegt: die post gewoon weer onder een andere nick en zal daardoor weer herkenbaar worden.
Frizz als het deze persoon was die je lastig viel zou ik me helemaal niet meer druk erom maken.
[...]
Aaaaah dus Festen is Keliz!?! Jezus!
Ik spuit 11
Valt niet meer te tellen hoeveel nicks zij gehad heeft. Maar wat Jaschenka al zegt: die post gewoon weer onder een andere nick en zal daardoor weer herkenbaar worden.
Frizz als het deze persoon was die je lastig viel zou ik me helemaal niet meer druk erom maken.
zondag 2 mei 2010 om 00:33
quote:Dushi74 schreef op 02 mei 2010 @ 00:30:
[...]
Frizz als het deze persoon was die je lastig viel zou ik me helemaal niet meer druk erom maken.Ik ken alleen de nick Keliz, van een jaar of wat geleden. Ben er een paar jaar tussenuit geweest. Ik heb me er (geloof ik) nooit zo mee bemoeid, maar weet wel dat ze toen vaak voor ellende zorgde. Goh...
[...]
Frizz als het deze persoon was die je lastig viel zou ik me helemaal niet meer druk erom maken.Ik ken alleen de nick Keliz, van een jaar of wat geleden. Ben er een paar jaar tussenuit geweest. Ik heb me er (geloof ik) nooit zo mee bemoeid, maar weet wel dat ze toen vaak voor ellende zorgde. Goh...
zondag 2 mei 2010 om 00:38
Och Festen gedraagd zich als Festen. In al die jaren dat ik die nick voorbij zie komen (en alle andere puppets die ze gestart is) heeft ze me nog niet een keer verbaast met haar gedrag. Maar zo zijn er wel meer forummers die mij niet verbazen. En diezelfde forummers vinden mij ook wel voorspelbaar denk ik
Frizz idd wie het ook is, het is het tobben niet waard!
Frizz idd wie het ook is, het is het tobben niet waard!
zondag 2 mei 2010 om 00:42