Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:mocy schreef op 02 mei 2010 @ 01:53:

Kom op Floor, het is maar internet

Ja da's waar ook!
Pfff, al die gespleten persoonlijkheden hier op het forum....
Hahahahaha inderdaad ja! Dat zegt natuurlijk al heel wat, als je jezelf zo opdeelt. Ik heb maar één nick. Das toch wel normaal? Of hoor ik er ook twee te hebben?
Ik heb er wel 5 want dan kan je het iig niet meer over een gespleten persoonlijkheid hebben... toch?
Ik heb wel meerdere nicks, maar het merendeel kwam voort uit een geintje en die zijn inmiddels geband.

Als ik iets aanga met iemand of wat wil vertellen doe ik dat gewoon onder mijn eigen nick.
Als je maar raar bent toch (geloof dat de tetanus bij mij werkt als iets anders....)
Officieel heet het een Meervoudige Persoonlijkheids Stoornis. En dan kun je er heul veel hebben.
Die had je om te rellen, Floor?
Lijkt me niet meer dan normaal Floor.

Even voor mijn info: kreeg je dan op die nicks een permaban en op je eigen nick een waarschuwing?
Ja, floor73 t/m 77 hebben een permaban! MichaelJackson leeft nog steeds!

Ik heb op mijn eigen nick nooit een waarschuwing gehad voor het gebruik van andere nicks!
MJ is alive!

Duidelijk. En dan kreeg je ook een waarschuwing, toch?
Oh. Ok. Jammer.
Nou ja, niet jammer voor jou, maar wel voor mij gezien de situatie met mijn dubbelnickerT.
Djezusss.... ik heb hier net de baby wakker, lopen we langs een portret van Ché Guevara zegt ze: 'Kijk, isse papa!'
volgens mij mag je niet dubbelnicken op het zelfde topic maar wel op het forum frizzy
Hahahahaha en? Lijkt ie erop?
haha floor, daar ben je dan mooi klaar mee.

Is papa ook in de buurt ?
quote:lieveranoniemm schreef op 02 mei 2010 @ 02:15:

volgens mij mag je niet dubbelnicken op het zelfde topic maar wel op het forum frizzy

En misschien ook een beetje de waan van het moment en dat men weet hoe het zit.

Ik kan prima dubbelnicken met MJ. Iedereen weet dat ik het ben.
Hee LA wat ben je laat wakker!

Dat weet ik hoor wat je zegt. Maar ik vraag me af wat de passende consequentie is bij provoceren met je 2e nick. Blijkbaar niks dus voor je 1e nick.
ikke niet maar let ook niet zo goed op
Ja zit nog een film te kijken, is bijna afgelopen en ik denk dat het goed afloopt, dan kan ik rustig gaan slapen
Ja Floor dat maakt de situatie wel anders: men weet dat jij het bent en het is om te geinen. Dat ik iets anders dan de ander affikken onder een 2e nick.
Een anonieme 2e nick welteverstaan.
quote:frizzy schreef op 02 mei 2010 @ 02:23:

Een anonieme 2e nick welteverstaan.

Ja, dat is waardeloos!

Als iemand wat tegen je heeft wil graag weten wie en waarom? Begrijp ik het nu goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven