Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 2 mei 2010 om 09:02
Moggûh lieffies!
Rainz, het verbaast me niet. Fijn voor jullie! Maar jij bent degene die aan de touwtjes trekt, hij mag zich daarnaar schikken totdat alles weer echt normaal is!
Zometeen sporten, extra rondje fietsen want ik stond op de weegschaal en woog wéér exact hetzelfde als de weken ervoor!
Ik heb mijn nieuwe camera! Hij is mooi!! Gisteren al lekker aan het 'oefenen' geweest om alle nieuwe functies te ontdekken.
Nog geen stevige schoenen, misschien dat we vandaag even de stad ingaan.
Geniet!
Rainz, het verbaast me niet. Fijn voor jullie! Maar jij bent degene die aan de touwtjes trekt, hij mag zich daarnaar schikken totdat alles weer echt normaal is!
Zometeen sporten, extra rondje fietsen want ik stond op de weegschaal en woog wéér exact hetzelfde als de weken ervoor!
Ik heb mijn nieuwe camera! Hij is mooi!! Gisteren al lekker aan het 'oefenen' geweest om alle nieuwe functies te ontdekken.
Nog geen stevige schoenen, misschien dat we vandaag even de stad ingaan.
Geniet!
zondag 2 mei 2010 om 09:59
Goedemorgen lieverds
Ik had gisteren geheel onverwacht mijn vrijgezellenfeest en wat was het tof. Ik moest met zwager mee naar het huis van schoonzus. (We zaten bij oma op de verjaardag en itsman bracht schoonzus naar het station). Daar zat iedereen op me te wachten. Daar hebben we een heerlijke high tea gehad en zijn we vervolgen naar een fotoshoot gereden. Ik was fotograaf en model. Het was echt super. Hierna een detectivedinner en toen lekker wat gedronken in de stad. Het was erg geslaagd
Overigens is Marels een volleerd model
Nu even bijlezen.
Ik had gisteren geheel onverwacht mijn vrijgezellenfeest en wat was het tof. Ik moest met zwager mee naar het huis van schoonzus. (We zaten bij oma op de verjaardag en itsman bracht schoonzus naar het station). Daar zat iedereen op me te wachten. Daar hebben we een heerlijke high tea gehad en zijn we vervolgen naar een fotoshoot gereden. Ik was fotograaf en model. Het was echt super. Hierna een detectivedinner en toen lekker wat gedronken in de stad. Het was erg geslaagd
Overigens is Marels een volleerd model
Nu even bijlezen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 2 mei 2010 om 10:10
Dus Marels heeft helemaal niets van het lijstje gedaan wat ze gisteren gepost had begrijp ik? Foei Marels
Nee, geintje. Its, wat leuk dat ze je zo verrast hebben En nog leuker dat het een mooie dag was! Foto's?
Zoeb, die smiley maakt het te voorstelbaar van die oom. Ieuw!
Fijn dat je iets aan de foto's hebt gehad. Mag ik je vragen om als je ze niet meer nodig hebt om ze weg te gooien? Dat voelt toch beter. Mooi ook dat je de begrafenis hebt gefotografeerd.
boffen Buuf, een nieuwe camera. Wat voor een heb je gekocht? Oh, enne, Allstars zijn geen stevige schoenen. Plus dat ik ze spuuglelijk vind Nieuw paar docMart dan maar?
Rainz, als dit is wat je gevoel je ingeeft, dan is het goed. Maar blijf dicht bij jezelf
Vandaag is het hier dé voetbaldag. Dé match van het hele seizoen lijkt het wel. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Ben er nog steeds niet over uit of ik zelf ga kijken. Ga iig wel even naar d estad van te voren. Kijk ik daarna wel wat ik doe.
Verder moet het bed nog even omhoog en moet ik nog wat post versturen.
Had ik trouwns al verteld dat ik het breortje van Zoonlief voor het eerst heb gezien? Ook raar hoor, als dat pas na 8 maanden is. Ben blij voor Zoon dat ik nu eindelijk weet hoe het broertje eruit ziet. (en Zoon is veel mooier )
Nee, geintje. Its, wat leuk dat ze je zo verrast hebben En nog leuker dat het een mooie dag was! Foto's?
Zoeb, die smiley maakt het te voorstelbaar van die oom. Ieuw!
Fijn dat je iets aan de foto's hebt gehad. Mag ik je vragen om als je ze niet meer nodig hebt om ze weg te gooien? Dat voelt toch beter. Mooi ook dat je de begrafenis hebt gefotografeerd.
boffen Buuf, een nieuwe camera. Wat voor een heb je gekocht? Oh, enne, Allstars zijn geen stevige schoenen. Plus dat ik ze spuuglelijk vind Nieuw paar docMart dan maar?
Rainz, als dit is wat je gevoel je ingeeft, dan is het goed. Maar blijf dicht bij jezelf
Vandaag is het hier dé voetbaldag. Dé match van het hele seizoen lijkt het wel. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Ben er nog steeds niet over uit of ik zelf ga kijken. Ga iig wel even naar d estad van te voren. Kijk ik daarna wel wat ik doe.
Verder moet het bed nog even omhoog en moet ik nog wat post versturen.
Had ik trouwns al verteld dat ik het breortje van Zoonlief voor het eerst heb gezien? Ook raar hoor, als dat pas na 8 maanden is. Ben blij voor Zoon dat ik nu eindelijk weet hoe het broertje eruit ziet. (en Zoon is veel mooier )
zondag 2 mei 2010 om 10:12
Môgge
Rainz, geniet ervan dat hij terug is. Ik hoop dat het nu voorgoed is en dat ie ermee geleerd heeft.
Ga je wel door met je huis veranderen?
Jee wat leuk Its. Maar wel heftig zeg. Eerst een High Tea en dan een detectivedinner. Of zat er veel tijd tussen? Heb je lang over de fotoshoot gedaan.
Buuf dan ben je in ieder geval niet bijgekomen.
Bor Dikke Na je verhaal van vannacht.
Jammer dat we er niet op door zijn gegaan.
MissM heb je eindelijk een beetje kunnen slapen vannacht?
Voor alle anderen een
Rainz, geniet ervan dat hij terug is. Ik hoop dat het nu voorgoed is en dat ie ermee geleerd heeft.
Ga je wel door met je huis veranderen?
Jee wat leuk Its. Maar wel heftig zeg. Eerst een High Tea en dan een detectivedinner. Of zat er veel tijd tussen? Heb je lang over de fotoshoot gedaan.
Buuf dan ben je in ieder geval niet bijgekomen.
Bor Dikke Na je verhaal van vannacht.
Jammer dat we er niet op door zijn gegaan.
MissM heb je eindelijk een beetje kunnen slapen vannacht?
Voor alle anderen een
zondag 2 mei 2010 om 10:15
Uiteraard Fus, maar ik moest toch een lijstje hebben he
En ik maar scones bakken voor de high tea met de laptop op het aanrecht en ondertussen Its aan de praat houden. Want ja, ik ging hangen en niks doen he, gister.
Was al blij dat Its om half elf weg moest en dat Borrie hier rond kwart voor elf was, want dat was verdacht geweest, als ik op een hangdag zomaar weg was
Zoebie; we hebben om één uur verzameld, Its was er om half twee. Toen hebben we een zelfgemaakte high tea gedaan en daarna naar de fotograaf. Het eten was pas om een uur of zeven, en toen hadden we allemaal echt wel honger
Rainz, ik hoop dat het goed gaat, dat het de juiste keuze is!
En ik maar scones bakken voor de high tea met de laptop op het aanrecht en ondertussen Its aan de praat houden. Want ja, ik ging hangen en niks doen he, gister.
Was al blij dat Its om half elf weg moest en dat Borrie hier rond kwart voor elf was, want dat was verdacht geweest, als ik op een hangdag zomaar weg was
Zoebie; we hebben om één uur verzameld, Its was er om half twee. Toen hebben we een zelfgemaakte high tea gedaan en daarna naar de fotograaf. Het eten was pas om een uur of zeven, en toen hadden we allemaal echt wel honger
Rainz, ik hoop dat het goed gaat, dat het de juiste keuze is!
668, the neighbour of the Beast
zondag 2 mei 2010 om 10:20
Goedemorgen,
Rainz, mooi besluit heb je genomen. Man mag zijn haneden dicht knijpen en hij heeft iets om over na te gaan denken.
Ik hoop zo dat het gaat slagen voor je.
Verder weing te vertellen, ik ga straks werken.
En ik heb er weinig zin in.
Its, klinkt goed je dag!
Marels, aan de slag hè vandaag.
Fuss, ik kan me voorstellen dat het vreemd is om broetje te zien.
Gelukkig heeft hij er straks 2.
Zoeb, wat ben jij toch een lieverd!
Ik ga opschieten, toedeloe!
Rainz, mooi besluit heb je genomen. Man mag zijn haneden dicht knijpen en hij heeft iets om over na te gaan denken.
Ik hoop zo dat het gaat slagen voor je.
Verder weing te vertellen, ik ga straks werken.
En ik heb er weinig zin in.
Its, klinkt goed je dag!
Marels, aan de slag hè vandaag.
Fuss, ik kan me voorstellen dat het vreemd is om broetje te zien.
Gelukkig heeft hij er straks 2.
Zoeb, wat ben jij toch een lieverd!
Ik ga opschieten, toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 2 mei 2010 om 10:26
rainz, klinkt als een weloverwogen besluit dat je hebt genomen
Bor, ik weet niet wat het is maar toch een dikke knuffel (en het is alweer bijna vrijdag )
Ja hahah, ik voelde me echt een sufferd maar begreep nu ook waarom itsman zo vroeg naar oma wilde. Dan konden alle dames op tijd weg
buuf, allstars zijn niet stevig maar ik woon er altijd de hele zomer in. Gaaf hoor een nieuwe camera
Fuss, inderdaad raar om broertje te zien. Wat vond fusszoon ervan?
Bor, ik weet niet wat het is maar toch een dikke knuffel (en het is alweer bijna vrijdag )
Ja hahah, ik voelde me echt een sufferd maar begreep nu ook waarom itsman zo vroeg naar oma wilde. Dan konden alle dames op tijd weg
buuf, allstars zijn niet stevig maar ik woon er altijd de hele zomer in. Gaaf hoor een nieuwe camera
Fuss, inderdaad raar om broertje te zien. Wat vond fusszoon ervan?
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 2 mei 2010 om 10:35
Its! Wat gaaf! Wel foto's gemaakt toch? Duhh....
Op de BH met die hap!
Marels, dan was het voor jou een endje fietsen zeg! En gisteren ook weer terug? Poehee!
Fus, Docs gaan het ook niet worden. Ik wil een soort sneakers met een dikkere zool waar ik straks in Amerika gewoon op kan lopen. Een dunne zool is voor mijn voet niet zo lekker dus het moeten een soort wandelschoenen worden, maar dan niet zo Amerikaans zeg maar
Rare gewaarwording lijkt me trouwens om na 8 maanden het broertje van Zoon te zien. Hoe was dat voor jou?
Zoeb, de camera bevalt je dus goed. Ik heb ooit overwogen (en overweeg nog steeds) om naast de huwelijksfotografie ook rouwfotografie te gaan doen. Er is vraag naar. Informeer eens als je dat echt zou willen gaan doen.
Ik heb trouwens een Canon 7D gekocht gisteren, prachtige camera, mooi beeld en heldere kleuren.
Marels.......oud.....ahah! Wacht maar tot je er nog hetzelfde aantal bij mag tellen......
Op de BH met die hap!
Marels, dan was het voor jou een endje fietsen zeg! En gisteren ook weer terug? Poehee!
Fus, Docs gaan het ook niet worden. Ik wil een soort sneakers met een dikkere zool waar ik straks in Amerika gewoon op kan lopen. Een dunne zool is voor mijn voet niet zo lekker dus het moeten een soort wandelschoenen worden, maar dan niet zo Amerikaans zeg maar
Rare gewaarwording lijkt me trouwens om na 8 maanden het broertje van Zoon te zien. Hoe was dat voor jou?
Zoeb, de camera bevalt je dus goed. Ik heb ooit overwogen (en overweeg nog steeds) om naast de huwelijksfotografie ook rouwfotografie te gaan doen. Er is vraag naar. Informeer eens als je dat echt zou willen gaan doen.
Ik heb trouwens een Canon 7D gekocht gisteren, prachtige camera, mooi beeld en heldere kleuren.
Marels.......oud.....ahah! Wacht maar tot je er nog hetzelfde aantal bij mag tellen......
zondag 2 mei 2010 om 10:38
Dan zou ik zeker geen allstars nemen, daar zit een kartonnetje onder..... (valt het al op dat ik vind dat het de stomste schoenen zijn die er bestaan? )
Lief adviseert je om in Amerika een paar sneakers te kopen. Stukken goedkoper, scheelt de helft!
Ik vond vooral raar om breortje te zien omdat het onverwacht was. Zoonlief vond het heel leuk dat we nu eindelijk broertje eens hebben gezien. En ik ook.
Lief adviseert je om in Amerika een paar sneakers te kopen. Stukken goedkoper, scheelt de helft!
Ik vond vooral raar om breortje te zien omdat het onverwacht was. Zoonlief vond het heel leuk dat we nu eindelijk broertje eens hebben gezien. En ik ook.
zondag 2 mei 2010 om 10:54
Rainz, wat heb je je twijfel mooi omschreven. Ik hoop dat wat er ook gebeurt, jouw ergste pijn nu geleden is.
Itskie, wat leuk dat je verrast bent op je vrijgezellendag! Dat is toch het leukste *snapt dat van Borrie en half elf/kwart voor elf dan toch eigenlijk weer niet... toen was Itskie toch heel ver weg?*
Zoebie, goed dat het gelukt is met de foto's. En best wel leuk om ooit te gaan brainstormen met Buuv..
Fuss, dat is wel heel apart, dat je de kleine al die tijd nog niet gezien hebt.
Vandaag:
Heel veel regen zo te zien
Dagplanning maken met Oudste
Visite
Itskie, wat leuk dat je verrast bent op je vrijgezellendag! Dat is toch het leukste *snapt dat van Borrie en half elf/kwart voor elf dan toch eigenlijk weer niet... toen was Itskie toch heel ver weg?*
Zoebie, goed dat het gelukt is met de foto's. En best wel leuk om ooit te gaan brainstormen met Buuv..
Fuss, dat is wel heel apart, dat je de kleine al die tijd nog niet gezien hebt.
Vandaag:
Heel veel regen zo te zien
Dagplanning maken met Oudste
Visite
zondag 2 mei 2010 om 12:01
Oi Buuf een Canon 7D is wel heel erg professioneel. Ik ga het nu eerst maar eens proberen met mijn semi-professionele 1000D.
Moet nog even uitvogelen hoe het zit in de kerk zonder flits. Nu nog met flits gedaan, maar ze waren nog te donker.
Als ik dat goed onder de knie heb kan ik gaan uitkijken naar een betere camera. Maar eerst mijn cursus afmaken. 't Is heel leuk om te doen. Interessant.
Moet nog even uitvogelen hoe het zit in de kerk zonder flits. Nu nog met flits gedaan, maar ze waren nog te donker.
Als ik dat goed onder de knie heb kan ik gaan uitkijken naar een betere camera. Maar eerst mijn cursus afmaken. 't Is heel leuk om te doen. Interessant.
zondag 2 mei 2010 om 12:12
zondag 2 mei 2010 om 12:18
zondag 2 mei 2010 om 13:26
Met zo'n wagen maak je echt de blits hoor!
Mogguh Middag maisjes!
Leuk, een onverwacht vrijgezellefeestje Its:)
Rainzje, ik had er eigenlijk ook wel rekening mee gehouden en ik had er stiekem ook wel een beetje op gehoopt.
Ik hoop van harte dat jullie het gaan redden. Het zal geen makkelijke weg worden, maar waar een wil is is een weg, toch.
Je verwoord het trouwens zelf ook heel mooi.
Wij hebben net al in de regen op een braderie gelopen. We leken wel gek .
Wel een lekkere kip van 't spit meegenomen en verse broodjes, dus net lekker geluncht.
Vanmiddag lekker bankhangen met veel thee en verder niks.
Toedels!
Mogguh Middag maisjes!
Leuk, een onverwacht vrijgezellefeestje Its:)
Rainzje, ik had er eigenlijk ook wel rekening mee gehouden en ik had er stiekem ook wel een beetje op gehoopt.
Ik hoop van harte dat jullie het gaan redden. Het zal geen makkelijke weg worden, maar waar een wil is is een weg, toch.
Je verwoord het trouwens zelf ook heel mooi.
Wij hebben net al in de regen op een braderie gelopen. We leken wel gek .
Wel een lekkere kip van 't spit meegenomen en verse broodjes, dus net lekker geluncht.
Vanmiddag lekker bankhangen met veel thee en verder niks.
Toedels!
zondag 2 mei 2010 om 13:39
Rainz, doen waar je goed bij voelt... Ik hoop, net als de rest hier, dat het goedkomt.
Leuke wagen, Zoeb. Onvoorstelbaar dat mensen dat gewoon bij het grofvuil neerzetten..
Buuf, ik heb hele einden gelopen op Paladiums. Zijn alleen geen sneakers. Geox misschien?
Ons mannetje is vandaag alweer een maand. Wat gaat het hard. Het gaat goed met hem. En met ons. We beginnen ons ritme aardig te vinden.
Leuke wagen, Zoeb. Onvoorstelbaar dat mensen dat gewoon bij het grofvuil neerzetten..
Buuf, ik heb hele einden gelopen op Paladiums. Zijn alleen geen sneakers. Geox misschien?
Ons mannetje is vandaag alweer een maand. Wat gaat het hard. Het gaat goed met hem. En met ons. We beginnen ons ritme aardig te vinden.
zondag 2 mei 2010 om 18:22
Zoeb, zo eentje heb ik er al Skippy ligt straks, net als grote Broer, heerlijk in een superverende kinderwagen
Maar dat mensen dat zomaar weg doen zeg?
He, wat een heerlijke voetbalmiddag. Eerst lekker naar het café, daarna naar het stadion. Jammer voor NAC, maar gelukkig helemaal niets in amsterdam
Coe, hoe heeft je zoon het gehad?
Maar dat mensen dat zomaar weg doen zeg?
He, wat een heerlijke voetbalmiddag. Eerst lekker naar het café, daarna naar het stadion. Jammer voor NAC, maar gelukkig helemaal niets in amsterdam
Coe, hoe heeft je zoon het gehad?