Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
Wat jullie aangeven over geen zin en zo, dat snap ik niet echt.

Er kan altijd iets met een familielid zijn en ik wil toch wel bereikbaar zijn (zou het niet over mijn hart krijgen dan onbereikbaar geweest te zijn) je weet het nooit.

Als iemand dan wil kletsen, dan zeg ik dat ik geen zin/tijd heb.
quote:yoyo2 schreef op 02 mei 2010 @ 14:58:

[...]Je hebt een vrouw he!? En 2 kinderen he? En een bruine labrador?! Je hebt me gewoon voorgelogen! Had gewoon je telefoon aan laten staan, nu wil ik je noooooit meer zien!

Gr.
quote:Nammma schreef op 02 mei 2010 @ 15:05:

Verdacht? Ik vind het pas verdacht, als je -zoals ik- deze afgelopen week 12 SMSjes per dag en dan ook nog eens 6 mailtjes krijgt, van iemand die je nog niet eens hebt ontmoet! (En gaat nu ook zeker niet meer gebeuren).

En die dan daarna (omdat ik aan het werk was, niet kon reageren) een mail stuurt: Is de interesse al minder...Hij is denk ik wel vrijgezel.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 14:34:

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)Hebben jullie 2 weken geen contact gehad?
Het feit dat je zijn niet bereikbaar zijn meteen in verband plaatst met een vriendin, geeft mij aan dat je nog andere redenen hebt om dat te denken, of niet? Of ben je van nature zo achterdochtig?
Ik zou minstens 10 keer langs zijn huis rijden.

Kijken of hij wel of geen labrador in de tuin heeft.

Je moet trouwens dat wel in de avond doen, dan kun je beter binnen kijken!

Verdacht? Ik vind het pas verdacht, als je -zoals ik- deze afgelopen week 12 SMSjes per dag en dan ook nog eens 6 mailtjes krijgt, van iemand die je nog niet eens hebt ontmoet! (En gaat nu ook zeker niet meer gebeuren).

En die dan daarna (omdat ik aan het werk was, niet kon reageren) een mail stuurt: Is de interesse al minder...Waar heb je dergelijk exemplaar opgedoken ? Eng gewoon, dat soort mannen.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 15:05:

Er kan altijd iets met een familielid zijn en ik wil toch wel bereikbaar zijn (zou het niet over mijn hart krijgen dan onbereikbaar geweest te zijn) je weet het nooit.

Als iemand dan wil kletsen, dan zeg ik dat ik geen zin/tijd heb.Hij is misschien op zijn vaste telefoon daar bereikbaar voor...

En die dan daarna (omdat ik aan het werk was, niet kon reageren) een mail stuurt: Is de interesse al minder...

Horror.....

Zo een had ik er ook een paar jaar geleden, heb het onmiddellijk op een rennen gezet. Er lopen wat mafketels rond...
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
www.wieowie.nl
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 15:04:

[...]

Nee

Je verwacht dan niet een gebonden persoon.edit: verkeerd gelezen.
quote:paloma schreef op 02 mei 2010 @ 15:07:

[...]

Hebben jullie 2 weken geen contact gehad?Klopt.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 15:05:

Als iemand dan wil kletsen, dan zeg ik dat ik geen zin/tijd heb.

Nou, dan zou ik er maar eens mee leren omgaan dat niet iedereen hetzelfde doet als jij zou doen. Het zou overigens nog best kunnen, ja het klinkt wel heel gek hoor, dat hij ook nog een vast nummer heeft waar zijn naasten hem doorgaans op bellen.

Zeker mensen die al bestonden voordat de debiele telefoon gemeengoed werd gaan anders met bereikbaarheid om dan jij.
Das wel een goeie Julia, Sellina, je weet toch wel waar hij woont?

Maar leg ons nou eens nog 1 keer uit

Hoe zit het tussen jou en de man.

Waar kennen jullie elkaar van, hoe vaak hebben jullie elkaar gezien, waarom hebben jullie nummers uitgewisseld en wat was het plan.. (we bellen, we neuken, we gaan toewerken naar een relatie, we gaan het alleen hebben over werkgerelateerde zaken)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik snap echt niks van dit topic, Sellena, is het teveel moeite om meer achtergrond te schetsen? Zo ja, waarom open je dan een Topic?
Elkaar kort ontmoet, hij vroeg mijn nummer.

Hij contacteerde me en dat was dus 2 week geleden.
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 15:11:

Das wel een goeie Julia, Sellina, je weet toch wel waar hij woont?

Maar leg ons nou eens nog 1 keer uit

Hoe zit het tussen jou en de man.

Waar kennen jullie elkaar van, hoe vaak hebben jullie elkaar gezien, waarom hebben jullie nummers uitgewisseld en wat was het plan.. (we bellen, we neuken, we gaan toewerken naar een relatie, we gaan het alleen hebben over werkgerelateerde zaken)

Ja dit wil ik ook allemaal nog weten inderdaad...

We proberen misschien beetje lacherig je toch wel te helpen en ontdekken wat het nou is, maar dan moeten we wel een beter beeld krijgen van dit alles.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 15:14:

Hij contacteerde me en dat was dus 2 week geleden.En hoe ging dat gesprek 2 weken geleden dan? Hebben jullie iets afgesproken of zo?
Waar hebben jullie het over gehad toen hij je contacteerde?

En hij is je vervolgens weer volledig vergeten.

Ja, daar zou ik ook pissig om worden.

Wat een wanhoop.

Waar ontmoet, werk uitgaan?

Wat heeft hij gesmst toen dan?
Dus jullie hebben nog geen date gehad? Ik blijf dit een vreemd verhaal vinden, sorry.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Wat heb jij hem dan ge-smst?
Misschien al verteld, maar wat heb jij hem net gesmst?
quote:Soulcats schreef op 02 mei 2010 @ 15:16:

Dus jullie hebben nog geen date gehad? Ik blijf dit een vreemd verhaal vinden, sorry.Vooral het over de zeikgedeelte...engig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven