Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
quote:julia7 schreef op 02 mei 2010 @ 17:26:

[...]

Ja ik had ook al een onaardig idee

Maar het moment komt toch dichterbij dat ik ga vragen of dat het dan is...Ik ben wel van de zwarte humor, maar ik vrees dat TO het niet kan waarderen en het serieus gaat nemen.
quote:Kleintjecool schreef op 02 mei 2010 @ 17:26:

[...]

Dat mag maar ben wel benieuwd naar de verwachtingen die je dan hebt na 2 keer contact en dan ook spreekt over verwerking...Ik vind het ook een wat apart verhaal en begrijp niet alles wat ze doet. Maar om op die manier dat soort vragen te stellen, vind ik raar. We zijn allemaal weleens verblind omdat je iemand leuk vindt en dat dat je rete onzeker maakt en je daardoor onnozel handelt. Of jullie niet? Ik zeker wel en wel meer dan een keer.
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 17:26:

[...]

Is niets denigrerends aan hoor.

Daarom is het helemaal zo'n rare vraag niet hoor die ik aan TO stelOkee dan las ik het wat anders.
OMG! Hoe kunnen jullie 29 pagina's doorgaan op zo'n topic die eigenlijk nergens over gaat?

Mijn vriend werkt wisselende diensten en ik zal je zeggen dat hij op de meest vreemde tijden slaapt. Als hij nachtdienst heeft gehad, slaapt hij weleens tot 12 uur en gaat 's middags nog een paar uurtjes. Een andere keer slaapt hij door tot 15.00 uur en gaat hij na het eten nog een uurtje.

Wat een drama over het niet direct antwoorden op een sms'je. Niet iedereen is áltijd bereikbaar. Ik ben erg gehecht aan mijn telefoon, maar soms hoor ik hem niet, is de batterij leeg of heb ik gewoon geen zin om op te nemen (ja, dat kan ook gebeuren als mijn moeder belt of mijn beste vriendin). En als er iets is gebeurd waarbij ze me direct nodig hebben, bellen ze nog maar een keer of spreken ze de voicemail in. Maar volgens TO ben ik dan blijkbaar een heel raar mens En hoe deden we dat ook alweer toen de GSM nog niet eens bestond? Toen was je gewoon niet bereikbaar als je niet in de buurt van een vaste telefoon was. Ik vraag me af of TO dat wel overleefd had...
quote:Kleintjecool schreef op 02 mei 2010 @ 17:09:

[...]

Nou prima toch. Ben benieuwd of hij antwoord...Laat je dat nog wel even weten?

Tuurlijk, maar reken er niet op.

Hij heeft de sms nog niet eens gelezen.

Heb toch het idee dat er meer aan de hand is, het is immers 4 uur geleden.

Misschien is zijn telefoon stuk, kwijt.

Mijn eigen fout, had ik maar niet gewacht...
quote:Primabella schreef op 02 mei 2010 @ 17:10:

Het duurt wel lang om tot de kern van de zaak te komen zeg.

Sellena, jij laat 2 weken je horen. Ik vind het dan niet zo raar dat ie niet a la miinute reageert als jij je vervaardigt om hem te smsen.

Ik vind niet dat hij in zijn sms een tegenvraag had hoeven zetten. Het lijkt een vraag waar een vervolg op komt. Waarom zou je het anders vragen? Toch niet om een gesprek op gang te houden?

Dit snap ik niet zo.

Dat is gecompliceerd zeg voor iets wat soepel zou moeten gaan.

Ik ben benieuwd wat je vandaag hebt gestuurd, dan kunnen we misschien nog meedenken.

EDIT: dat laatste heb je al gezegd. Sorry op mobiel gaat traaag.
Hoe oud ben je eigenlijk, Sellena (sorry als dat al is gevraagd, dan heb ik vast overheen gelezen). De laatste keer dat ik zo'n dramaqueen was, was ik een jaar of 16 en hevig in de puberteit...
Of het is zijn werktelefoon die hij alleen aan heeft als hij aan het werk is.

Mijn man heeft ook een werktelefoon die uitgaat na zijn dienst en pas weer aan- als hij weer aan het werk is.
quote:Kleintjecool schreef op 02 mei 2010 @ 17:12:

[...]

Kanme wel voorstellen met haar verwachtingspatroon dat ze dat nog even niet aandurfde en het dus al heel wat is dat ze uit zichzelf een sms heeft gestuurd...ja, klopt.
Weet je zijn voornaam, achternaam en woonplaats?
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 17:43:

[...]

Tuurlijk, maar reken er niet op.

Hij heeft de sms nog niet eens gelezen.

Heb toch het idee dat er meer aan de hand is, het is immers 4 uur geleden.

Misschien is zijn telefoon stuk, kwijt.

Mijn eigen fout, had ik maar niet gewacht...

Of had hij het gewoon te druk, wat is nou 4 uur? Ik heb de hele dag mn foon niet gecheckt, omdat er geen reden voor is, en ik kan me zomaar voorstellen dat hij - omdat je laatste sms 2 weken geleden was - ook niet zoveel reden ziet.

Hij antwoordt vast wel.

Ik vind het wel vreemd/zorgelijk dat je het meteen fout noemt. Zo erg is het toch niet?
Sellena, wat iedereen, denk ik, jou probeerd duidelijk te maken, is dat je gewoon eens gek zou kunnen doen en die vent een losbandig, leuk berichtje zou kunnen sturen. Nee heb je al, ja kun je krijgen. Blijkbaar vind je hem leuk genoeg om er een "fuss" van te maken. Maar dat weet hij helemaal niet! Vertel het hem gewoon. Mocht hij dan alsnog niet reageren, dan weet je genoeg. Nu weet je helemaal niks. Kom op, doe het nou gewoon, want volgens mij ben je meer dan alleen geinteresseerd.
Ik dacht ook nog aan werktelefoon, maar lijkt me sterk dat je die gebruikt voor prive.
quote:pooky schreef op 02 mei 2010 @ 17:49:

Sellena, wat iedereen, denk ik, jou probeerd duidelijk te maken, is dat je gewoon eens gek zou kunnen doen en die vent een losbandig, leuk berichtje zou kunnen sturen. Nee heb je al, ja kun je krijgen. Blijkbaar vind je hem leuk genoeg om er een "fuss" van te maken. Maar dat weet hij helemaal niet! Vertel het hem gewoon. Mocht hij dan alsnog niet reageren, dan weet je genoeg. Nu weet je helemaal niks. Kom op, doe het nou gewoon, want volgens mij ben je meer dan alleen geinteresseerd.Zijn telefoon staat uit. Dus een sms sturen heeft weinig zin.
Mijn man gebruikt zijn werkmobiel ook weleens prive, zou dus wel kunnen.
Zat mensen die hun werkmobiel prive (mogen) gebruiken.
Ik heb misschien niet helemaal goed gehandeld.

Maar ik vind toch dat hij evt. nog wat had kunnen sturen een andere keer.

Hoe dan ook, dat is dus de reden dat ik dacht.

Zonde, laat ik eens wat sturen.

Doe ik dat (na veel moeite en met enige tegenzin) dan is hij van de aardbodem verdwenen.

(verder heb ik geen gegevens of zo)
Yep, hij mag dat dus gewoon, hij doet dus niks illegaals.

Dit even ter info
Ik heb er ook 1, maar als ik die al een keer prive gebruik is dat niet om een nieuw iemand te sms-en. (dat gaat toch meer dan 1 sms)

Maar misschien is hij een weekend weg of heeft hij vakantie (met partner, 2 kids en een labrador)
Ok, het mag.

Dat kan (ik ken mensen die dat ook doen)

Maar je gebruikt in zo'n geval toch je prive-mobiel?
Gossie meis, 4 uur is NIET van de aardbodem verdwenen. Verplaats je eens in hem: hij stuurt wat en krijgt twee weken geen antwoord.

En waarom kostte het je zoveel moeite en was het met tegenzin???

Ik begin zo onderhand te denken dat je beter op een ander paard kunt gaan wedden....
Maar dat hij niet antwoord, staat los van mij.

Zijn gsm is gewoon uit, het is niet dat hij mijn bericht heeft gehad en niet antwoord (dan zou ik me waarschijnlijk beter voelen)
Voor jezelf bedoel ik
Ehm Sellena, op basis van jouw posts krijg ik de indruk van een ietswat autistische manier van reageren bij jou. Zonder stempeltjes te willen plakken, klopt mijn waarneming een beetje?
Jamaar zn telefoon staat pas 4 uur uit.... geen 4 weken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven