Loungecafé Amsterdam

02-05-2010 11:24 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuk café in Amsterdam waar je met een boek de hele middag kunt zitten. Het liefst dus eentje met banken waar je lekker op kunt hangen.

Iemand tips of suggesties?

Alvast bedankt!

Ps: Geen coffeeshop ajb
Strand West.

Ik ben er zelf nog niet geweest, shame on me, maar de nieuwe bibliotheek schijnt daar echt geweldig voor te zijn!

Prima weer voor een boek inderdaad..
Strand West vind ik erg leuk, maar mijn ex werkt daar..

De OBA is ook een goede optie, alleen een nadeel daar is dat je daar niet mag eten of drinken.. Daar moet je dan voor naar boven, naar La Place.
Vak Zuid
Blijburg (gaat pas 1 juni open...).
Het is niet zo'n geschikte plek voor vandaag, maar ik vind het dak van Nemo erg leuk als het zonnig is. Scoor je eigen zitzak en je hebt een heerlijke middag!

De Ijkantine vind ik ook leuk overigens.

Oh, en hoe heet dat tentje op het Westergasterrein ook alweer? Ook een leuke plek! Edit: Pacific Park dus.
Witteveen, erg leuke tent!
Studio K. bij het Javaplein.
Thnx Maudym, dat is een erg leuke om te onthouden!
Canvas ook erg leuk!

Witteveen ken ik niet. Even op de site gekeken. Ziet er goed uit!
Witteveen trekt mij ook wel aan, even de site bekeken ook. Studio K ben ik weleens geweest, fijn dat daar banken staan. Daar gaat het me vooral om.

Zag net ook Kanis & Meiland, op het KNSM Eiland. Iemand ervaring? Leek me ook wel wat.
Kriterion, als je je boek zat bent, kan je ook nog naar de film... En: redelijke prijzen!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Kanis & Meiland had, toen ik er voor het laatst was, geen relaxbanken.
In het restaurant van het Lloyd hotel hebben ze achterin een loungehoekje met lekkere banken. Is ook een aanrader.
The College Hotel? Heb je ook lekkere zitjes.
The three sisters bij het Rembrandsplein. Lekkere luie stoelen en altijd gezellig druk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:maudym schreef op 02 mei 2010 @ 12:06:

Witteveen, erg leuke tent!

Op zich best leuk, maar wel een waar kinderparadijs. Ze zijn daar voornamelijk gericht op ouders met kinderen. Heel fijn als je met kinderen iets wilt drinken, maar ik zou daar niet zo snel gaan chillen met een boek.

Nassau (nabij Westerpark) vind ik altijd erg leuk en relaxed. Hebben ze ook een loungehoekje met leestafel. En bij Koosje (Plantage Middenlaan) kun je ook lekker op een bank neerploffen.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ik was er toevallig gisteravond voor het eerst, en er waren wel wat kinderen, maar toch is het zo groot dat het niet eens opviel. Misschien is het 's middags wel een gekakel, zou kunnen. Maar ik vond het slim dat er een afsluitbare, glazen "speelkamer" is voor de kinderen. Het is dat we op tijd weg moesten, maar ik had er tot sluitingstijd kunnen zitten. Zó relaxed! En het bittergarnituur is werelds!

*genoeg reclame*
Het is Witteveen geworden! Inderdaad een kinderparadijs, allemaal kinderen van dezelfde leeftijd ook (2/3 ofzo). Was erg geslaagd! Bedankt voor de tip Maudym!
In aanvulling hierop de vraag: waar is het 's avonds leuk voor een eerste date? Wel gezellig maar niet de muziek zo hard dat je elkaar niet meer kan verstaan. En liefst ook met bankjes voor als je de behoefte voelt om tegen elkaar aan te kruipen
quote:Merelvliegt schreef op 02 mei 2010 @ 20:25:

Het is Witteveen geworden! Inderdaad een kinderparadijs, allemaal kinderen van dezelfde leeftijd ook (2/3 ofzo). Was erg geslaagd! Bedankt voor de tip Maudym!Graag gedaan, leuk dat je er heen bent gegaan!
quote:Beckie schreef op 03 mei 2010 @ 17:54:

In aanvulling hierop de vraag: waar is het 's avonds leuk voor een eerste date? Wel gezellig maar niet de muziek zo hard dat je elkaar niet meer kan verstaan. En liefst ook met bankjes voor als je de behoefte voelt om tegen elkaar aan te kruipen Van horen zeggen doet Finch op de Noordermarkt het altijd goed op (eerste) dates! Wanneer is je date precies?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven